Men eerste meet en dat smaakt naar meer, mooie rustige afgelegen plaats en schitterende locatie + parkeer gelegenheid.
Enkele pics , is het trouwens de gewoonte om de nummerplaten te verwijderen uit pics ? (mijn excuses indien mensen dit als onbeleefd ervaren , ben niet zo een pic knutselaar. Lemme know en ik remove je foto wel)
maar niet zo herkenbaar op de nederlandse wegen (En in een woonomgeving)..... ik weet niet of je wel es gehoord hebt van die jonge gassies in die lamborghini, stoer filmpje op internet zetten dat ze ff 280 aantippen op NL snelweg, en hoppa even later politie op de stoep.
Zo, gisteren mn pakketje van Udenhout ontvangen, gratis thuisbezorgd omdat het afgelopen zondag niet meer op voorraad was. Kan ik de werkspullen weer mooi in kwijt:
Met nog een gratis set van 4 stuks Audi schoonmaakmiddelen in luxe doos, das best aardig van ze.
__________________ Audi 80 2.0E 16v Competition Quattro - Nu met DE-Koplampen Audi A2 1.4 16v S-Line
Met een beetje schaamte ,maar wie was nu de man die met mij (mike.l) en bleuq20v ( Mario) de hele dag bij onze Coupe's hebben staan kletsen?
Later heb je ook nog een mooi poetsmiddel op Caatje's S2 laten zien.
Heb je ook al een keer bij de toerrit gesproken,maar je naam (nick-name) is mij ontgaan
__________________ Life is like a box off chocolates,you never know what your gonna get.
Met een beetje schaamte ,maar wie was nu de man die met mij (mike.l) en bleuq20v ( Mario) de hele dag bij onze Coupe's hebben staan kletsen?
Later heb je ook nog een mooi poetsmiddel op Caatje's S2 laten zien.
Heb je ook al een keer bij de toerrit gesproken,maar je naam (nick-name) is mij ontgaan
Ik moet tot mijn schaamte ook bekennen dat ik geen flauw idee had hoe hij heette of wat zijn forumnaam was, tot nu toe dan.
Na enig speurwerk ben ik er toch achter gekomen.
Zijn forumnaam is iig coupe2.3.
En mocht je hem de volgende keer willen aanspreken, hij luisterd als ik het goed heb naar de naam Robert.
Beter laat dan nooit,
mijn laptop met daarop mail en alle inloggegevens is gestorven heb een vervangend account aangemaakt zodat ik tenminste iets kon terug zeggen.
Meeting crew en VDU, topmeeting met veel mooie bolides.
Strakke organisatie en heb een heerlijk dagje uit gehad.
Enige minpuntje was dat men een "oud ijzer hoek" had gereserveerd ghehehe.(was gelukkig maar een geintje)
@ Caatje en Mike l
Robert is de echte naam, en idd Coupe2.3 mn forum naam die ik binnenkort weer gebruik.
Mochten jullie info nodig hebben over het een of het ander dan kunnen jullie me via PB bereiken
Beter laat dan nooit,
mijn laptop met daarop mail en alle inloggegevens is gestorven heb een vervangend account aangemaakt zodat ik tenminste iets kon terug zeggen.
Meeting crew en VDU, topmeeting met veel mooie bolides.
Strakke organisatie en heb een heerlijk dagje uit gehad.
Enige minpuntje was dat men een "oud ijzer hoek" had gereserveerd ghehehe.(was gelukkig maar een geintje)
@ Caatje en Mike l
Robert is de echte naam, en idd Coupe2.3 mn forum naam die ik binnenkort weer gebruik.
Mochten jullie info nodig hebben over het een of het ander dan kunnen jullie me via PB bereiken
grtz
En nu ben je hier incognito......... (Je krijgt trouwens nog geld van me voor het broodje en het blikje)