Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

  1. #1

    Standaard Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

    Hallo allemaal ik ben een tijdje in het bezit van een audi a3 8l uit 2001. Ik ben enorm blij met deze auto aangezien het echt heerlijk rijdt, zeker vergeleken met de vw polo die ik hiervoor had.

    Nu vraag ik me alleen iets af over het interieur. De auto heeft een beige/grijs interieur met volledig alcantara stoelen en deurpanelen. Ik ben tot nu toe geen enkele A3 tegengekomen met een soortgelijk interieur en ook op onderdelen sites ed. is er niks te vinden.

    Ook heb ik uitgebreid gegoogled op de interieur code N2S/ES maar ook hier eigenlijk niks kunnen vinden.

    Nu was ik gisteren even bij de lokale stoffeerder voor een offerte, het alcantara van 1 van de bestuurderstoel begint erg dun en slecht te worden.
    De stoffeerder zei ook dat hij nog nooit dit interieur was tegengekomen en dat het waarschijnlijk vrij uniek moet zijn.

    De volgende schok was de prijsopgaaf, het zou neerkomen op ongeveer 500 euro per stoel excl. BTW. Dat is wel erg veeel geld!

    Mijn vraag is is dit interieur echt zo uniek en wellicht het redden waard?

    Ik ben zeer benieuwd.
    Groeten
    Remi
    Overige informatie:
    Audi a3 1.8T Ambiente uit juni 2001


    $_85 (8).JPG$_85 (9).JPGDSC_6327.jpg

  2. #2

    Standaard Re: Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

    Ik heb hetzelfde interieur alleen de mijne is uit 1996

  3. #3

    Standaard Re: Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

    Bedankt voor je reactie! Het is dus al heel wat jaren gebruikt toch wel.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

    De Ambiente-uitvoering is gewoon niet zo populair geweest. Alcantara was bij mijn weten in de Attraction en Ambition niet leverbaar.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    De Ambiente-uitvoering is gewoon niet zo populair geweest. Alcantara was bij mijn weten in de Attraction en Ambition niet leverbaar.
    Ah het is dus een ambiente optie geweest dat verklaart het misschien wel. Te duur pakket voor wat je er voor kreeg waarschijnlijk dan? Of is wellicht het sportonderstel bij een Ambition doorslaggevend geweest? Bedankt voor deze aanvulling in elk geval!


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    46
    Posts
    39
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Interieur in grijs alcantara zeldzaam?

    heb je nog wat aan je stoelen gedaan? ik heb zelf ook een a3 1.8t uit 2002 sinds paar maanden en niet deze stoelen maar een vriend van mij heeft wel een 1.8t quatro en daar zitten ze ook in.. ziet er wel gaaf uit verder....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •