Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: functies werken niet meer na aanpassing VCDS

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    42
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard functies werken niet meer na aanpassing VCDS

    Hoi allemaal,

    sinds kort heb ik een mooie A3 8L facelift uit 2002 waarvan ik de anti-hijack functie aan wilde zetten, code 00032, (zodat de portieren boven de 15kmh op slot springen).

    Dit heb ik met VCDS Lite aangepast en het werkt prima!

    Echter, toen ik na de testrit de auto af wilde sluiten, deed de afstandsbediening het niet meer......

    Toen ben ik codes in gaan voeren om de afstandsbediening te activeren (08192), dat werkte, maar de alarmlichten geven nu niet meer aan of de auto opengaat of sluit.. Vervolgens codes 00512 en 04096 ingevoerd, maar dan werkt de afstandsbediening dus niet meer.. Zodra ik de afstandsbediening weer activeer, werken de knipperlichten ook niet meer... Ook werkt de comfortsluiting niet meer, de ramen gaan niet meer open of dicht met de afstandsbediening...

    Weet iemand raad wat nu te doen? (Behalve dat ik er niet aan had moeten zitten, ik ben capabel genoeg als ITer dacht ik )

    Ik krijg binnenkort een VAG-K+ CAN commander kabel, waarvan ik dus de K-line functies zou moeten kunnen bedienen. Zou ik daarop moeten wachten of kan ik het met VCDS Lite oplossen??

    Alvast ontzettend bedankt!

    En ik denk nu dus inderdaad: was ik er nou maar van afgebleven....

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: functies werken niet meer na aanpassing VCDS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackioo81 Bekijk Berichten
    Hoi allemaal,

    sinds kort heb ik een mooie A3 8L facelift uit 2002 waarvan ik de anti-hijack functie aan wilde zetten, code 00032, (zodat de portieren boven de 15kmh op slot springen).

    Dit heb ik met VCDS Lite aangepast en het werkt prima!

    Echter, toen ik na de testrit de auto af wilde sluiten, deed de afstandsbediening het niet meer......

    Toen ben ik codes in gaan voeren om de afstandsbediening te activeren (08192), dat werkte, maar de alarmlichten geven nu niet meer aan of de auto opengaat of sluit.. Vervolgens codes 00512 en 04096 ingevoerd, maar dan werkt de afstandsbediening dus niet meer.. Zodra ik de afstandsbediening weer activeer, werken de knipperlichten ook niet meer... Ook werkt de comfortsluiting niet meer, de ramen gaan niet meer open of dicht met de afstandsbediening...

    Weet iemand raad wat nu te doen? (Behalve dat ik er niet aan had moeten zitten, ik ben capabel genoeg als ITer dacht ik )

    Ik krijg binnenkort een VAG-K+ CAN commander kabel, waarvan ik dus de K-line functies zou moeten kunnen bedienen. Zou ik daarop moeten wachten of kan ik het met VCDS Lite oplossen??

    Alvast ontzettend bedankt!

    En ik denk nu dus inderdaad: was ik er nou maar van afgebleven....
    Je weet dat het een optelsom is he........dus 32+8192+512+4096 etc. Dus even alle getallen van de functies die je erin hebt zitten bij elkaar optellen en dat invoeren.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    42
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: functies werken niet meer na aanpassing VCDS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Je weet dat het een optelsom is he........dus 32+8192+512+4096 etc. Dus even alle getallen van de functies die je erin hebt zitten bij elkaar optellen en dat invoeren.
    oh mijn god.... serieus?!? dat wist ik dus niet nee :P

    Ontzettend bedankt!!!!

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    42
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: functies werken niet meer na aanpassing VCDS

    weet iemand dan toevallig ook wat deze functies betekenen??

    -veiligheids-centraal vergrendelen (weet niet wat ik hierbij moet denken.. Alarm??)
    -stuur rechts (en links dan??)
    -achterklep (ja, die zit er, ik zie het... staat niets van "ontgrendeling" bij)
    -raambediening USA-style (full-speed omhoog, guillotine-style?)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •