Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 453

Onderwerp: Roest aan dakgoten

  1. #41

    Standaard

    Er zit bij mij wat steenslag op de motorkap welke roestkleurig is. Ik neem aan dat dit niet onder de garantie valt? Iemand ervaring mee?

  2. #42

    Standaard

    Nee, moet je altijd bijwerken met een lakstift e.d. om roest te voorkomen, valt niet onder de garantie.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  3. #43

    Standaard

    Gelukkig heb ik geen last van roest, ik zal niet te hard roepen! Maar hoe komt die roest daar dan, is dat bekend, want ik las dat de roest van binnenuit komt ?

  4. #44

    Standaard

    Ik ben langs de dealer geweest met mijn probleem, ze gaan het voorleggen bij PON en bellen me dan terug. Ik hou jullie op de hoogte.

  5. #45

    Standaard

    ik heb vandaag mijn auto gepoetst, en kwam tot de ontdekking dat ook bij mij bobbletjes in de lak zit langs de daklijsten.

    het gaat in dit geval ook om een audi a3 uit 1999.

    ik heb de auto 2,5 jaar geleden gekocht bij een garage, en de auto is ingevoerd uit duitsland.

    heb ik enige kans op garantie? en kan ik dan gewoon naar de plaatselijke dealer?


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    ik zou ook graag willen weten hoe dit zit met een ingevoerde Audi A3... (Duitsland).

    ik heb namelijk hetzelfde probleem... blaasjes op 't dak bij de dakrails...

    ik dacht dat het kwam doordat de vorige eigenaar van die dingen (ben de naam even kwijt) op 't dak had gemonteerd... en toen de dak heeft beschadigd en het zelf heeft 'getipt' met een lakstiftje... :S

    maar dit is dus een Audi probleem...
    hopelijk ook voor ingevoerde wagens? ik bedoel, het is tenslotte een echte Audi... tog geen 'namaak' Audi of wat dan ook

    iemand ervaring?

  7. #47
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    ik zag laatst ook een klein blaasje aan de rand van de kofferklep.
    wel niet verzinkt,maar toch en dat al na 27 jaar ..zou pon deze ook nog betalen?

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    hmmm, toch maar gewoon proberen bij de Audi dealer... of ze een ingevoerde A3 ook willen behandelen?

  10. #49

    Standaard

    Close look op die van mij gedaan.. en ik zie ook hele kleine blaasjes aan 1 kant... ik blijf dit topic ff volgen!

  11. #50

    Standaard

    Inmiddels is de dealer aan de slag gegaan met mijn melding, zojuist bericht terug gehad. De importeur doet er wat mee tot 7 jaar na eerste aanschaf.

    Ze vonden het heel vervelend, wel gaven ze als tip om een klachtenbrief te schrijven naar de importeur.

    Ik ben inmiddels wel benieuwd hoe het zit met de 10 jaar lakgarantie en 12 jaar op de carosserie.

    Dus ik denk dat ik wel een brief ga sturen.

  12. #51

    Standaard

    Ik heb dit ook van de week gezien bij mijn A3. vanmiddag ga ik meteen naar de dealer om te kijken wat er gedaan kan worden. verder zag ik ook dat er een stukje verf los heeft gelaten (?) vlak bij het rechter achterraam...raar iets...eens kijken wat ze daar mee doen...
    Dennis
    ------------------------------
    http://Yulenka.nl

  13. #52

    Standaard

    ik heb mijn a3 gistere binnen gedaan bij audi garage. na lang wachten kwam er eindelijk een expert zien.

    goed nieuws had hij wel bij, men dak wordt 19 november volledig heropgemaakt en herspoten! alles onder garantie wel te verstaan!

    grtz

    koen
    what's life without sin

  14. #53

    Standaard

    Dus als ik het goed lees kan je hiermee gewoon naar de dealer en word het vergoed door pon ? Opzich goed geregeld

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Dus als ik het goed lees kan je hiermee gewoon naar de dealer en word het vergoed door pon ? Opzich goed geregeld
    of d'ieteren hier in belgie....

    op voorwaarde dat de auto niet herspoten is geweest zei men bij mijn dealer
    what's life without sin

  16. #55

    Standaard

    Na een brief aan de importeur wordt ook mijn Audi onder garantie gemaakt, prima dus

  17. #56

    Standaard

    Ik ga van de week ook maar eens even langs de dealer even vragen of ze dat voor me willen regelen :-D

  18. #57
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Pff, wat een partij roest hier! Valt tegen...

  19. #58

    Standaard

    Ik had het al aangekondigd in dit topic... hierbij de foto's :oops:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  20. #59

    Standaard

    Iemand een goede ervaring met een dealer in de randstad? Wittebrug in het Forepark kom ik niet meer uit principe :P

  21. #60

    Standaard

    de Koning in rotterdam? Nooit geweest, maar daar werd ik naartoe doorverwezen door mijn eigen garage(Middeldorp).

    http://www.mdekoning.nl/audi.php


    Mijn "roestige" A3 is verkocht voordat ik een afspraak had gemaakt, maar daar zou ik in ieder geval naar toe gaan.
    Dennis
    ------------------------------
    http://Yulenka.nl

Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •