Ik was voor een nieuwe 300 ex btw en ex montage kwijt, twee weken terug.
Eerst maar eens kijken of die viezerik echt stuk is
Ik heb gelezen dat door vocht etc. de schroeven nog wel eens willen gaan roesten, waardoor de behuizing van de SAI iets open gaat staan. Wat er weer voor zorgt dat 'ie vrolijk fluitend van zich laat horen.
Is die SAI een beetje makkelijk te bereiken? Of is dat een grafklus waar ik niet vrolijk van wordt?
Ik denk dat hij met 1 beugel of klem vast zit, vervolgens 1 stekker en een paar slangen, meer is het niet in mij beleving.
Dat mensen schroeven en boutjes en moertjes overhouden dat ben ik wel gewend, Ha Ha ieder zijn vak door kan je niets aan doen.
Dus kijk goed hoe het zit en neem de tijd er voor maak er geen haast klus van, dus kijken en kijken en nog eens kijken en als je twijfel niet er aan beginnen.
Ook niet bang zijn.
Zojuist even gekeken... Denk niet dat ik het zelf ga doen :-D Teveel slangen en ellende die in de weg zitten. Ik weet ook niet precies waar ik naar op zoek ben, hoe groot het is etc.
Kan het kwaad om zo door te rijden? En dan bedoel ik meer als het echt kapot gaat.
Verder denk ik dat ik Hartog dan bel om 'm eruit te halen. Schijnt het karretje ook weer wat feller van te worden. Als dat geen (verstandige) optie is, kan ik Audiparts ook nog bellen. 300 ex btw en montage heb ik niet echt over voor een onderdeel dat er ook uit kan.
http://www.12kc.com/golfgti/step3.jpg
Daar ben je naar op zoek, gewoon de auto goed hoog neerzetten op 2 assteunen en de rest wijst zichzelf
Dat ie feller wordt als je hem weghaald dat is onmogelijk.
Maar er zijn inderdaad weinig bezwaren om de hele mikmak er direct af te trekken