Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: OEM look koplampen met LED DRL

  1. #1

    Standaard OEM look koplampen met LED DRL

    Beste lezer,

    ik ben al een tijdje in het bezit van een mooie audi A3 1.8tfsi van 9-2008. Het enige nadeel vind ik ia dat ik een halogeen uitvoering heb. Ik zou graag koplampen met LED DRL willen maar een setje originele vind ik toch iets te prijzig. Zo ben ik met zoeken op het volgende setje uit gekomen. Deze hebben een echte originele uitstraling maar mijn vraag was of er hier iemand is of iemand kent die ervaring heeft met de lampen? En zouden de ledjes een beetje origineel uitzien?

    Het betreft deze lampen:
    http://dectane.shopgate.com/item/36373130

    Ik heb al Duitse en Engelse en dit forum afgezocht, maar niemand met dezelfde vraag.

    Mvg Roy

  2. #2

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Of iemand ervaring met deze? Volgens mij zijn het dezelfde. http://www.cargoods.nl/shop/devil-ey...ift-2009-2012/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Ik had hetzelfde probleem 3 maanden geleden en heb toen die van Cargoods gekocht, echt een aanrader.. Zou eventueel een foto kunnen plaatsen vanavond..
    Ze zullen je een Xenonkitje aansmeren voor de H7 twv 200€ maar ik zou gewoon voor de 70€ versie gaan want foutmelding krijg je sowieso. Die moet je alleen even uit laten zetten.... Maar de lampen zijn heel apart en schijnen zeer mooi.. montage is echter wat lastiger en heeft aandacht nodig

  4. #4
    monsardo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Ik heb hier ook interesse in, zou het halogeen willen ruilen voor xenon of led, maar het moet reglementair blijven voor de keuring...

  5. #5

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harounea3 Bekijk Berichten
    Ik had hetzelfde probleem 3 maanden geleden en heb toen die van Cargoods gekocht, echt een aanrader.. Zou eventueel een foto kunnen plaatsen vanavond..
    Ze zullen je een Xenonkitje aansmeren voor de H7 twv 200€ maar ik zou gewoon voor de 70€ versie gaan want foutmelding krijg je sowieso. Die moet je alleen even uit laten zetten.... Maar de lampen zijn heel apart en schijnen zeer mooi.. montage is echter wat lastiger en heeft aandacht nodig
    @harounea3

    Ja als je wilt zou een foto super zijn. Ik heb ze inmiddels ook gekocht maar via Duitsland. Ivm levertijd scheelde 2 maanden. Ik kan niet waxhten en ben mega benieuwd naar het resultaat. En welk xenon setje heb jij? En heb je deze apart aangesloten i.v.m. Doorbranden van de ruitenwissermotor?


  6. #6

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monsardo Bekijk Berichten
    Ik heb hier ook interesse in, zou het halogeen willen ruilen voor xenon of led, maar het moet reglementair blijven voor de keuring...
    @monsardo

    De koplampen waar ik het over heb blijft de verlichting gewoon halogeen en regelbaar. Ze zien er alleen uit als bi-xenon i.c.m. Led dagrijverlichting.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    @Roy92 Ik krijg m'n foto niet gepost. Stuur me anders ff prive bericht met je tel nr dan app ik het je even

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harounea3 Bekijk Berichten
    @Roy92 Ik krijg m'n foto niet gepost. Stuur me anders ff prive bericht met je tel nr dan app ik het je even
    Stuur mij die van jou, ik weet niet hoe ik een pb moet sturen.

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Audui
    Laatst gewijzigd door harounea3; 03-02-17 om 12:10.

  11. #10

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Voor de mensen die lezen en geinteresseerd zijn. Ik heb de lampen inmiddels in de auto zitten en ze zijn van het merk Depo. Ze komen uit Taiwan en ik ben er super tevreden over. De lampen werken naar behoren en het ziet er mega goed uit. De DRL werk zoals het moet(dimmen bij knipperlicht en dimlicht) ben er heel blij mee. Ik denk dat je van goede huize moet komen om het te zien dat het imitatie is.

    IMG_4128.jpg
    IMG_3971.jpg

  12. #11
    monsardo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Dank je voor de update, ze zien er super uit!

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Waar heb je deze besteld, evt linkje? En hoe zat het met evt foutcodes?

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    Linkje staat gewoon in zijn eerste post..

    Verstuurd vanaf mijn SM-N930F met Tapatalk

  15. #14

    Standaard Re: OEM look koplampen met LED DRL

    @Maxa3 Zijn dezelfde lampen als wat cargoods verkoopt. Zie de link in mijn 2e post. Alles is plug and play, geen foutcodes geen aanpassingen nodig.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •