Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

    Zojuist even een nieuw Duits MyAudi account aangemaakt, helaas geen vooruitgang, exact dezelfde interface en exact dezelfde opties.
    Ik zou de Duitse dealer nog even kunnen proberen maar ik vrees toch echt dat dit een auto is zonder gratis kaart updates als ik Audi moet geloven en dat er gewoon 200 euro per update betaald moet gaan worden. De leasemaatschappij neemt ook geen kaartupdates in het tarief mee dus zal ik dat zelf moeten bekostigen ofwel, ik zal maar weer een goed telefoon houdertje aan gaan schaffen
    @Raz0r, waar staat dat exact over die kaartupdates in de handleiding, ik zal even moeten verifiëren of dat er bij mij ook in staat, vanuit daar wellicht contact opnemen met een Duitse dealer.

    Ik begrijp eerlijk waar niet hoe moderne autos nog steeds geen betere regelingen hebben m.b.t. kaartupdates, een google maps abonnement lijkt me toch geen onmogelijke taak.

    Mijn Duits is tamelijk "SteinKohlen" weet nog iemand een adresje waar je ook in het Engels met een vraag terecht kan ?
    Laatst gewijzigd door maever; 14-11-16 om 18:53.

  2. #22

    Standaard Re: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

    @maever
    Bij deze in het Engels, Duits en Nederlands. Misschien in z'n geheel informatief, maar op bladzijde 5 zie je terug wat ik bedoelde.
    Bijlage 234459
    Bijlage 234460
    Bijlage 234461

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

    Bedankt Raz0r, zij het wel dat deze handleiding officieel niet meegeleverd is met mijn auto en waarschijnlijk ook niet geldig is.
    Ik heb wederom een vraag uitstaan.

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Talking Re: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

    Ok inmiddels 2 maanden verder maar na constante over en weer communicatie met de Audi dealer heb ik goed nieuws.
    De dealer heeft contact gehad met PON en aan de hand van de door @Raz0r beschikbaar gemaakte "Audi Connect" handleiding toegegeven dat kaartupdates inderdaad bij deze auto horen.

    Het heeft wel 3 pogingen gekost alvorens deze kaart updates echt zichtbaar waren in het "My Audi -> Connect -> Diensten" overzicht, maar inmiddels heb ik nu toegang tot mijn gratis kaart updates!

    Ik moet bekennen dat ik wat minder positief in dit "project" instapte maar nooit geschoten is altijd mis.
    Zo zie je maar, de aanhouder wint

    Nogmaals bedankt @Raz0r!

    Screenshot_43.jpg

  5. #25

    Standaard Re: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maever Bekijk Berichten
    Ok inmiddels 2 maanden verder maar na constante over en weer communicatie met de Audi dealer heb ik goed nieuws.
    De dealer heeft contact gehad met PON en aan de hand van de door @Raz0r beschikbaar gemaakte "Audi Connect" handleiding toegegeven dat kaartupdates inderdaad bij deze auto horen.

    Het heeft wel 3 pogingen gekost alvorens deze kaart updates echt zichtbaar waren in het "My Audi -> Connect -> Diensten" overzicht, maar inmiddels heb ik nu toegang tot mijn gratis kaart updates!

    Ik moet bekennen dat ik wat minder positief in dit "project" instapte maar nooit geschoten is altijd mis.
    Zo zie je maar, de aanhouder wint

    Nogmaals bedankt @Raz0r!

    Screenshot_43.jpg
    @maever ik zit met. hetzelfde probleem, hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen?
    1 Een nieuw Duits Audi account
    of
    2 via Pon laten activeren in je huidige Audi account??
    Alvast bedankt,
    Laatst gewijzigd door cardan; 03-02-17 om 22:04.


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Gratis MMI Plus kaartenupdates voor importauto's mogelijk?

    Hoi cardan,

    Een nederlands myAudi account is voldoende.

    Contacteer je lokale audi dealer, die moeten service leveren op alle audis (ook die niet bij hun in beheer zijn).

    Aangeven dat je recht op mmi kaartupdates hoort te hebben conform de officiele handleiding (verwijs naar pdf van razor).

    Zij kunnen vervolgens de juiste afdeling van Pon aansturen.

    Ps. Ik heb ze toen wel mijn myaudi gebruiker/wachtwoord gegeven om te bevestigen dat het dan ook echt werkt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •