Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 91

Onderwerp: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    64
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    En eindelijk antwoord van de dealer, Het blijkt dat ze bij Audi nu meer klachten hierover hebben en dat er gekeken wordt naar nieuwe software .
    Ik moest even afwachten wanneer dit beschikbaar zou zijn .

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Leeftijd
    41
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luistervinkje Bekijk Berichten
    En eindelijk antwoord van de dealer, Het blijkt dat ze bij Audi nu meer klachten hierover hebben en dat er gekeken wordt naar nieuwe software .
    Ik moest even afwachten wanneer dit beschikbaar zou zijn .
    Ok, ik wacht samen met je af

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    64
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Nu vanaf 11 december zijn de instellingen 17 keer verdwenen , wat betekend dat ik dus 34 keer dit opnieuw moest instellen ( per bron apart ) , weer aangeklopt bij de dealer en goed duidelijk gemaakt dat ik er schijtziek van ben en aangegeven heb dat het een on deugelijk product is en ik wil dat er op korte termijn iets aan gebeurt en aangegeven dat ze anders de auto maar weer moeten innemen. ( ha ha ha )

    reactie : er is nog steeds geen nieuwe software , maar wordt hard aan gewerkt zegt men.

  4. #44
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luistervinkje Bekijk Berichten
    Nu vanaf 11 december zijn de instellingen 17 keer verdwenen , wat betekend dat ik dus 34 keer dit opnieuw moest instellen ( per bron apart ) , weer aangeklopt bij de dealer en goed duidelijk gemaakt dat ik er schijtziek van ben en aangegeven heb dat het een on deugelijk product is en ik wil dat er op korte termijn iets aan gebeurt en aangegeven dat ze anders de auto maar weer moeten innemen. ( ha ha ha )

    reactie : er is nog steeds geen nieuwe software , maar wordt hard aan gewerkt zegt men.
    Dat is niet het enige software bug. Ik heb VC en als ik naar mijn telefoonmenu ga via VC en dan naar oproepenlijst ga, dan blijft het ook daarop. Ik kan dan niet meer terug naar adresboek, pas na een herstart van de auto kan het weer tot ik weer naar oproepenlijst ga. Derest van de menu's (navi, verbruik, radio/media etc) blijven wel beschikbaar in Virtual Cockpit.

    Morgen ook even neerleggen bij mijn dealer. Probleem is simpel te reproduceren.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luistervinkje Bekijk Berichten
    Nu vanaf 11 december zijn de instellingen 17 keer verdwenen , wat betekend dat ik dus 34 keer dit opnieuw moest instellen ( per bron apart ) , weer aangeklopt bij de dealer en goed duidelijk gemaakt dat ik er schijtziek van ben en aangegeven heb dat het een on deugelijk product is en ik wil dat er op korte termijn iets aan gebeurt en aangegeven dat ze anders de auto maar weer moeten innemen. ( ha ha ha )

    reactie : er is nog steeds geen nieuwe software , maar wordt hard aan gewerkt zegt men.
    Welkom bij de club. Heb vanaf dag 1 (3 september 2016) dit probleem. En de dealer hier blijft nog steeds bij hoog en laag volhouden dat ze het probleem niet gereproduceerd krijgen, wat vreemd is want het gebeurt zo'n beetje elke dag. Zijn al meerdere DIS meldingen van gemaakt. Helaas zonder enige vorm van fatsoenlijke opvolging. Gaat hier zelfs zo ver dat ze mij de schuld geven, ik zou een verkeerd SD kaartje gebruiken wat de MMI "ontregeld". Dat het probleem zich ook voordoet als er geen SD kaart aanwezig is of alleen het navigatiekaartje (wat ook al een keer vervangen is) lijkt ze niets uit te maken.


  6. #46
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Fijne dealer.
    Andere nemen die je wel serieus neemt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  7. #47
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Ik hoop dat het niet voor gaat komen op mijn nog te leveren wagen. Pff ellende zeg.

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    64
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Het weekend al weer 2 x voorgekomen , heb nu de dealer gebeld en aangegeven dat ik mijn buik er vol van heb en een oplossing wil , desnoods nemen ze de auto maar terug of zetten ze er maar een geheel nieuw systeem in.
    Aangegeven dat het een ondeugelijk product is .

  10. #49
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luistervinkje Bekijk Berichten
    Het weekend al weer 2 x voorgekomen , heb nu de dealer gebeld en aangegeven dat ik mijn buik er vol van heb en een oplossing wil , desnoods nemen ze de auto maar terug of zetten ze er maar een geheel nieuw systeem in.
    Aangegeven dat het een ondeugelijk product is .
    En zo hoort het! Want ik heb een aantal bugs gevonden in VC en MMI. Nu hoop ik dat deze ook met een update gefixt worden.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    64
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Zijn er inmiddels al gebruikers waarvan de dealer het probleem heeft opgelost?? Het komt hier iedere week nog enkele keren voor en ik heb schoon genoeg er van . Wat is de simpelste weg om dit met de dealer op te lossen?? Wie heeft ervaring met zoiets??
    Geld terug van deze "optie" lost het probleem natuurlijk niet op , ik weet even niet wat te doen??

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luistervinkje Bekijk Berichten
    Zijn er inmiddels al gebruikers waarvan de dealer het probleem heeft opgelost?? Het komt hier iedere week nog enkele keren voor en ik heb schoon genoeg er van . Wat is de simpelste weg om dit met de dealer op te lossen?? Wie heeft ervaring met zoiets??
    Geld terug van deze "optie" lost het probleem natuurlijk niet op , ik weet even niet wat te doen??
    Ik heb in 2010 een nieuwe vw polo gehad met wat problemen gekocht in Breda en heb daar mijn beklaag gedaan diverse keren langs geweest grote mond gehad. Maar niets hielp tot het moment dat je de woorden ''stappen ondernemen'' laat vallen. Toen kon ineens alles en ik kon de auto laten staan en ging hij terug naar pon dat ze daar gingen kijken wat er aan de hand was of ik kon een nieuwe auto uitkiezen wat ik uiteindelijk heb gedaan. Je verwacht dat bij je nieuwe auto geen problemen voordoen ongeacht de prijs van de auto want ik neem aan dat de meeste mensen flink moeten sparen voor een leuke auto / of een flink bedrag moeten neer tellen voor de lease

  13. #52
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dannyvann89 Bekijk Berichten
    Ik heb in 2010 een nieuwe vw polo gehad met wat problemen gekocht in Breda en heb daar mijn beklaag gedaan diverse keren langs geweest grote mond gehad. Maar niets hielp tot het moment dat je de woorden ''stappen ondernemen'' laat vallen. Toen kon ineens alles en ik kon de auto laten staan en ging hij terug naar pon dat ze daar gingen kijken wat er aan de hand was of ik kon een nieuwe auto uitkiezen wat ik uiteindelijk heb gedaan. Je verwacht dat bij je nieuwe auto geen problemen voordoen ongeacht de prijs van de auto want ik neem aan dat de meeste mensen flink moeten sparen voor een leuke auto / of een flink bedrag moeten neer tellen voor de lease
    Ik heb het tot nu toe al 3x meegemaakt, maar nu lijkt ie de settings te onhouden maar je moet zoiets melden bij je dealer en vragen dit door te geven aan PON, schijnt dat ze de aantal klachten gaan verzamelen....Er wordt gewacht op een update/fw van het systeem maar die in nog in de maak is ofzo.
    Ik heb er hard voor moeten sparen, gelukkig kwam er geld vrij van Spaarbeleg (woekerpolis) en van dat geld heb ik mijn nieuwe auto gekocht.
    Laatst gewijzigd door MT07; 30-04-17 om 13:47.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Heb mijn A3 nu 8 maanden. Meerdere keren per week (soms per dag) staat de boel weer op fabrieksinstelling. Audi interesseert het helemaal niets, vooralsnog is er geen update voorzien van de software....
    Laatst gewijzigd door MauriceZ; 03-05-17 om 11:46.

  15. #54
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    34
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Ik heb een A3 Limo pre-facelift, met B&O. Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met het geluid, behalve dat ik in de afgelopen 3 weken al twee keer heb gehad dat m'n subwoofer het simpelweg niet meer doet. Draaien bij de instellingen heeft geen invloed. De 'bass' setting aanpassen werkt wel, echter wordt het laag dan enkel uit de normale speakers versterkt, en de sub niet. Switchen tussen radio/sd/bluetooth etc heeft allemaal geen nut.

    Enige oplossing die ik heb is de auto helemaal uitzetten , even wachten, en dan weer aan; de sub werkt dan weer. Enig idee waar dit aan kan liggen?

  16. #55

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brentnl Bekijk Berichten
    Ik heb een A3 Limo pre-facelift, met B&O. Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met het geluid, behalve dat ik in de afgelopen 3 weken al twee keer heb gehad dat m'n subwoofer het simpelweg niet meer doet. Draaien bij de instellingen heeft geen invloed. De 'bass' setting aanpassen werkt wel, echter wordt het laag dan enkel uit de normale speakers versterkt, en de sub niet. Switchen tussen radio/sd/bluetooth etc heeft allemaal geen nut.

    Enige oplossing die ik heb is de auto helemaal uitzetten , even wachten, en dan weer aan; de sub werkt dan weer. Enig idee waar dit aan kan liggen?
    Ik zou je MMI eens resetten. Linksonder (MENU) - Midden (het wiel) - Rechtsboven tegelijk indrukken. 3 knoppen dus. 3 seconden vasthouden.
    Laatst gewijzigd door eaziness; 04-05-17 om 11:28.

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Blijkbaar is er sinds begin april nieuwe software die terug het niveau van de subwoofer apart kan instellen in een A3 met Audi Sound System / B&O, alle nieuwe 8V's sinds dan zouden die software moeten hebben. Het zou me niet verbazen moest die software ook dit probleem oplossen. Misschien is het het moment om er eens mee naar de dealer te gaan en te eisen dat je een update wil om het subwooferniveau terug te krijgen?

  18. #57
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ambroos Bekijk Berichten
    Blijkbaar is er sinds begin april nieuwe software die terug het niveau van de subwoofer apart kan instellen in een A3 met Audi Sound System / B&O, alle nieuwe 8V's sinds dan zouden die software moeten hebben. Het zou me niet verbazen moest die software ook dit probleem oplossen. Misschien is het het moment om er eens mee naar de dealer te gaan en te eisen dat je een update wil om het subwooferniveau terug te krijgen?
    WAT?! Serieus?! Maandag ga ik gelijk even bellen! Weet je welk versienummer het is?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  19. #58

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Het verdwijnen van de voorkeuzezenders is daar ook al een software fix voor, inmiddels regelmatig de zenders opnieuw mogen instellen, soms start de radio / scherm / mmi ook niet op, resetten maakt niet uit de auto moet geheel uit en dan gaat het systeem weer. Het betreft een e-tron met navigatie plus en ASS.

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    WAT?! Serieus?! Maandag ga ik gelijk even bellen! Weet je welk versienummer het is?
    Geen idee, maar er staan wel al wat video's van nieuwe A3's en S3's online waar het subwoofermenu gewoon in werkt. Onder andere: https://www.youtube.com/watch?v=TQ44ampoKWo - de uploader is heel snel met antwoorden dus je kan hem misschien vragen om de versie even op te zoeken?

  21. #60
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klankinstellingen B&O soms terug naar neutraal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ambroos Bekijk Berichten
    Geen idee, maar er staan wel al wat video's van nieuwe A3's en S3's online waar het subwoofermenu gewoon in werkt. Onder andere: https://www.youtube.com/watch?v=TQ44ampoKWo - de uploader is heel snel met antwoorden dus je kan hem misschien vragen om de versie even op te zoeken?
    SW 0875 is het

    Net Audi de Mondt gesproken, werkplaatschef is aan het zoeken naar de update. Krijg later terugkoppeling
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •