Mijn A3 8v Cabrio heeft nog tot mid April AudiConnect abbo. Mijn Navigatie downloads (totaal 5) zijn op. Ik heb de vraag open staan bij Audi warrom ik geen nieuw abo kan kopen voor bv twee jaar net als dat ik Audi Connect kan bijkopen.
Audi kan me na 3 maanden nog steeds geen uitsluitsel geven of ik in de toekomst een abonement kan afsluiten ipv losse updates van 199€ bij de stealer.

Audi wist mij ook te vertellen dat ik niet ingesteld ben als Eigenaar. Ik in de auto myzelf via Audi connect proberen te registeren en hij blijft maar om een pincode vragen. Ik deze al twee keer ge-reset in MyAudi en ik blijf de melding krijgen "server niet beschikbaar of pincode verkeerd" ( overigens Audi connect werkt verder prima) nu vandaag kreeg ik van Audi de volgende verklaring voor de pincode. Ze komen nog terug op mijn vraag over een abo ipv losse navigatie updates.


De melding 'zonder licentieverlenging niet beschikbaar' is een foutieve vertaling wat begrijpelijk voor verwarring kan zorgen. Op dit moment wordt er aangewerkt om dit zo spoedig mogelijk aan te passen. Ik kan u aangeven dat deze melding betekend dat u geen gratis navigatieupdates meer kunt downloaden.

ik ben benieuwd, maar tot nu toe ben ik erg telurgesteld op Audi klantenservice als het gaat over software. Ze hebben geen idee waar ik het over heb. We gaan terug in de tijd