Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Flitspalen MMI Plus met Audi Connect/Data abbo

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Flitspalen MMI Plus met Audi Connect/Data abbo

    Hallo,

    Ik ben in het bezit van een Audi A3 Sportsback (2017) met virtual cockpit en MMI Plus systeem met 3 jaar audi connect. Nu is mijn vraag of de enige manier om flitspalen in het systeem te krijgen is door een POI in te voeren met flitspalen of dat er ook nog andere manieren zijn. Vind het sowieso wat omslachtig dat je POI's alleen maar kan importeren via een SD kaartje.

    Ik zit er ook over na te denken om alleen een data abbo te gaan nemen voor het streamen van bijvoorbeeld internet radio etc. Heeft iemand hier al ervaring mee en misschien advies wat het beste abbo hiervoor is?

    Alvast bedankt voor jullie eventuele antwoorden.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Flitspalen MMI Plus met Audi Connect/Data abbo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axeblade Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ik ben in het bezit van een Audi A3 Sportsback (2017) met virtual cockpit en MMI Plus systeem met 3 jaar audi connect. Nu is mijn vraag of de enige manier om flitspalen in het systeem te krijgen is door een POI in te voeren met flitspalen of dat er ook nog andere manieren zijn. Vind het sowieso wat omslachtig dat je POI's alleen maar kan importeren via een SD kaartje.

    Ik zit er ook over na te denken om alleen een data abbo te gaan nemen voor het streamen van bijvoorbeeld internet radio etc. Heeft iemand hier al ervaring mee en misschien advies wat het beste abbo hiervoor is?

    Alvast bedankt voor jullie eventuele antwoorden.
    Is de enige manier ja.

    En data abbo voor streamen van internet radio? Waarom niet gewoon vanaf je telefoon via bluetooth streamen...........
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •