Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Geen ringtoon meer op MMI plus

  1. #1
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Geen ringtoon meer op MMI plus

    Vreemd probleem. Sinds vorige week heb ik geen ringtoon meer via mijn MMI. Ik zie wel een oproep binnenkomen, maar geen geluid, alleen via mijn Samsung S6. Kan het gesprek via BT wel gewoon aannemen. Maar soms heb ik mijn mobiel op stil staan en vindt het toch wel handig een ringtoon te hebben over de speakers. In het menu zo ringtone te vinden moeten zijn bij instelling "tone / systeem". In dat menu kan ik alleen het volume van melding (SMS/E-mail) instellen. Verder alle menu's en boekje doorgespit, maar kan het niet vinden.

    Iemand tips wat hieraan te doen en misschien moet ik mijn MMI een keer resetten? Weet iemand hoe dat te doen als dat de oplossing kan zijn?
    Laatst gewijzigd door Ries; 24-05-17 om 13:15.
    RS4 B9

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Geen ringtoon meer op MMI plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ries Bekijk Berichten
    Vreemd probleem. Sinds vorige week heb ik geen ringtoon meer via mijn MMI. Ik zie wel een oproep binnenkomen, maar geen geluid, alleen via mijn Samsung S6. Kan het gesprek via BT wel gewoon aannemen. Maar soms heb ik mijn mobiel op stil staan en vindt het toch wel handig een ringtoon te hebben over de speakers. In het menu zo ringtone te vinden moeten zijn bij instelling "tone / systeem". In dat menu kan ik alleen het volume van melding (SMS/E-mail) instellen. Verder alle menu's en boekje doorgespit, maar kan het niet vinden.

    Iemand tips wat hieraan te doen en misschien moet ik mijn MMI een keer resetten? Weet iemand hoe dat te doen als dat de oplossing kan zijn?
    MMI Reset = de twee tuimelschakelaar naar voren drukken en je MMI knop. Alle 3 tegelijk.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3
    a4 s-line's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen ringtoon meer op MMI plus

    Heb jij een android telefoon als ja na een update naar Android 7.0 nougat deze functie is niet meer beschikbaar via Bluetooth
    Laatst gewijzigd door a4 s-line; 24-05-17 om 13:55.

  4. #4
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen ringtoon meer op MMI plus

    Heb idd update naar 7.0. Had de link nog niet gelegd. Vreemd dat deze functie niet meer beschikbaar is... Dat zal het wel zijn dan.

  5. #5
    a4 s-line's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen ringtoon meer op MMI plus

    100% bij mij ook .ben terug naar Android 6.0.1 en voila alles werkt
    Laatst gewijzigd door a4 s-line; 25-05-17 om 11:30.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Geen ringtoon meer op MMI plus

    Dit soort dingen zijn serieus irritant. Gelukkig stream ik altijd via BT dus mijn muziek stopt als ik gebeld wordt. Inderdaad sinds Nougat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •