Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
809. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,88%
  • A3 Limousine

    260 32,14%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 296 van 301 EersteEerste ... 196246286292293294295296297298299300 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.901 tot 5.920 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #5901
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ro1989 Bekijk Berichten
    Ik heb vorige week een Audi A3 Limousine 1.0 TFSI S tronic sport pro line s (Daytonagrijs) besteld. Ik zag deze als voorraad auto staan en het pakket pro line s is redelijk gevuld. Ik zit nog wel te twijfelen over de velgen, standaard zitten er de 'lelijke' 17" (sorry voor de 17" rijders onder ons) onder en ik wilde heel graag de S-line 18" want die horen eronder vind ik. Maaar nu zag ik die rotor 5-arm mat zwart en die vind ik ook gaaf. Heeft er iemand toevallig die 5-arm rotor onder ze auto? Ook ben ik benieuwd of die mooie LED verlichting er achteraf opgezet kan worden? Is toch wel het kersje op de taart.
    Gefeliciteerd!
    Op google is er zat te vinden lijkt me voor de velgen en wat betreft LED verlichting daar is al een topic over.
    Laatst gewijzigd door MT07; 13-02-17 om 14:17.

  2. #5902

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    34
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    las idd net het andere topic over die LED, sorry had ik over het hoofd gezien

  3. #5903

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ro1989 Bekijk Berichten
    Ik heb vorige week een Audi A3 Limousine 1.0 TFSI S tronic sport pro line s (Daytonagrijs) besteld. Ik zag deze als voorraad auto staan en het pakket pro line s is redelijk gevuld. Ik zit nog wel te twijfelen over de velgen, standaard zitten er de 'lelijke' 17" (sorry voor de 17" rijders onder ons) onder en ik wilde heel graag de S-line 18" want die horen eronder vind ik. Maaar nu zag ik die rotor 5-arm mat zwart en die vind ik ook gaaf. Heeft er iemand toevallig die 5-arm rotor onder ze auto? Ook ben ik benieuwd of die mooie LED verlichting er achteraf opgezet kan worden? Is toch wel het kersje op de taart.
    Ik heb de 5-arm mat-zwarte rotor onder de e-tron liggen, wat wil je weten? Ik zie ze veel in het grijs, meestal onder S3/RS3 of grotere Audi's. Zwart niet zo vaak, al worden ze dat vanzelf wel uiteindelijk...

  4. #5904

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    De A3 sportback Lease Edition besteld in de kleur Arablauw, met een paar extra opties;
    - chrome raamlijsten
    - audi audio systeem
    - audi led instapverlichting
    Volgende week donderdag wordt de auto geleverd!
    Er staat een arablauwe A3 sportback Lease Edition bij de Audi dealer in Groningen, zie foto's.

    IMG_3280.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #5905
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hmm, die kleur wilde ik ook maar mijn dealer (regio Utrecht) had hem niet in die kleur staan en ik ga echt niet naar Groningen rijden om even de kleur te bekijken.... Nu ik de foto's zie enigszins toch wel blij dat ik die kleur niet gekozen heb. Zou toch een iets donkerder blauw willen hebben..meer Sepang ofzo. Maare gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! Gefeliciteerd met de aankoop!


  6. #5906

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    52
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic .

    Vorige week heb ik mijn juweeltje opgehaald, ik ben er superblij mee!
    Het ophalen uit Ingolstadt vond ik zeker de moeite waard en een aanrader als je ooit de kans krijgt.

    IMG_0086.jpg IMG_0134.jpg 4F351649-FD32-47A2-9458-9F23F85CAED5.jpg

  7. #5907
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikdakloos Bekijk Berichten
    Vorige week heb ik mijn juweeltje opgehaald, ik ben er superblij mee!
    Het ophalen uit Ingolstadt vond ik zeker de moeite waard en een aanrader als je ooit de kans krijgt.

    IMG_0086.jpg IMG_0134.jpg 4F351649-FD32-47A2-9458-9F23F85CAED5.jpg
    Gefeliciteerd! Veel veilige km's.

  8. Ad
  9. #5908
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic .

    @erikdakloos, gefeliciteerd . Eindelijk weer iemand erbij die een cabrio heeft. Daar zul je geen spijt van krijgen.
    Vergeet vooral niet de extra opties vrij te geleiden met een VCDS kabel. Onder andere dat je bij het achteruit rijden in je mmi display ziet welke sensor een obstakel ziet. Ook het kantelen van je rechter spiegel bij het achterijt rijden is erg handig.

    Iig geniet er van

  10. #5909
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @erikdakloos .
    Gefeliciteerd met je mooie A3 cabrio .
    Is zeker de moeite waard om je auto daar op te halen.
    Veel plezi2 km"s.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #5910
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @erikdakloos

    Congrats! Veel veilige km's! Wat een schitterende kleur...moet ik mijn vrouw niet laten zien, anders wilt ze er ook eentje haha.

    @svkaster
    PDC weergave werkt (nog) niet op een facelift...derest van de opties wel.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  12. #5911

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Klopt het dat een afhaling in de fabriek in Ingolstadt 500€ kost?
    Deze maand leveren ze namelijk mijn nieuwe leasing A3 en ik vroeg aan de dealer of ik de optie had om die af te halen.
    Ze moesten navragen of het ging voor leasing en morgen weet ik meer, maar wist alvast wel de kostprijs hiervan :o


    Alvast bedankt

  13. #5912
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baetens29 Bekijk Berichten
    Klopt het dat een afhaling in de fabriek in Ingolstadt 500€ kost?
    Deze maand leveren ze namelijk mijn nieuwe leasing A3 en ik vroeg aan de dealer of ik de optie had om die af te halen.
    Ze moesten navragen of het ging voor leasing en morgen weet ik meer, maar wist alvast wel de kostprijs hiervan :o


    Alvast bedankt
    Ja ben ik ook wel benieuwd naar en is dit dan inc overnachting en vervoer ernaar toe of moet je ook nog een enkele reis een auto huren of "krijg" je die cadeau van de dealer?

  14. #5913
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik heb mijn eerste nieuwe Audi gekocht/besteld in januari maar de dealer sprak daar niet over. Is het niet iets wat ze bij de aankoop horen te vragen ? Niet dat ik het zou doen maar nieuwe kopers weten het bestaan er niet van neem ik aan? Gisteren is de auto op naam gezet per mijn verzoek op de 1e van de maand maar wanneer ik hem kan ophalen is nog niet bekend, wellicht as zaterdag...

    Update: volgende week vrijdag is het geworden.
    Laatst gewijzigd door MT07; 02-03-17 om 10:49.

  15. #5914

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Posts
    174
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Particulier VS lease. Lijkt me nogal een verschil.

  16. #5915
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ksi Bekijk Berichten
    Particulier VS lease. Lijkt me nogal een verschil.
    Ik heb hem privé besteld.

  17. #5916

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    52
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Ja ben ik ook wel benieuwd naar en is dit dan inc overnachting en vervoer ernaar toe of moet je ook nog een enkele reis een auto huren of "krijg" je die cadeau van de dealer?
    Dank voor alle complimenten. De afleverkosten variëren een beetje, en was door de dealer lastig vooruit vast te stellen. Ik heb via de leasemaatschappij 100 euro extra betaald voor de aflevering af fabriek.
    Het vervoer naar Ingolstadt en een eventueel hotel is voor eigen rekening.
    Wij hebben er een 'weekendje weg' van gemaakt en zijn op zondag van huis vertrokken. We wonen niet zo ver van de Duitse grens en zijn in Leer op de trein gestapt.
    Op maandag is de auto afgeleverd (de taxi van het station naar je hotel en van je hotel naar Audi zijn wel op kosten van Audi) en op dinsdag zijn we naar huis gereden.
    De eerste 800 km stonden toen op de teller :-)

  18. #5917
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikdakloos Bekijk Berichten
    Dank voor alle complimenten. De afleverkosten variëren een beetje, en was door de dealer lastig vooruit vast te stellen. Ik heb via de leasemaatschappij 100 euro extra betaald voor de aflevering af fabriek.
    Het vervoer naar Ingolstadt en een eventueel hotel is voor eigen rekening.
    Wij hebben er een 'weekendje weg' van gemaakt en zijn op zondag van huis vertrokken. We wonen niet zo ver van de Duitse grens en zijn in Leer op de trein gestapt.
    Op maandag is de auto afgeleverd (de taxi van het station naar je hotel en van je hotel naar Audi zijn wel op kosten van Audi) en op dinsdag zijn we naar huis gereden.
    De eerste 800 km stonden toen op de teller :-)
    Is een beetje afhankelijk van je dealer, heb hem ook opgehaald in ingolstadt.
    Maar heb niks extra's betaald, wel het hotel daar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  19. #5918

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    42
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Na mijn bestelling van 20 december is mijn A3 Berline eindelijk toegekomen!

    Ik moet wel zeggen, nog nooit met een automaat gereden maar sinds gisteren volledig verkocht aan de S-Tronic!

    IMG_1375.jpg

  20. #5919
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berrymoon Bekijk Berichten
    Na mijn bestelling van 20 december is mijn A3 Berline eindelijk toegekomen!

    Ik moet wel zeggen, nog nooit met een automaat gereden maar sinds gisteren volledig verkocht aan de S-Tronic!

    IMG_1375.jpg
    Gefeliciteerd! Veel veilige km's!
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  21. #5920
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hier de mijne , 1.4CoD S-line editie.
    1 maart op naam gezet en pas de 10e opgehaald.

    A3SB.jpg
    Laatst gewijzigd door MT07; 06-04-17 om 08:41.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •