Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
809. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,88%
  • A3 Limousine

    260 32,14%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 3 van 301 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #41

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    En gelukkig maar, ik ging me al een beetje zorgen om je maken!

    Maar waar anderen niet mogen bepalen of zij het veilig genoeg achtten om de achterlichten te laten branden, trap jij het gaspedaal wel naar eigen inzicht in op weggedeeltes waar een bepaalde maximum snelheid geldt en maak je ook nog gebruik van verboden radardetectie apparatuur? Pot/ketel
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  2. #42
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Stinger ROFLMAO... radardetectie verhoogd de veiligheid!! Mijn DSI is trouwens volkomen legaal

    Maar terug naar het onderwerp; als ik harder rij dan de toegestane snelheid, dan doe ik dat zoals ik schreef alleen waar dit volgens mij verantwoord kan.

    Als jou achterlichten overdag branden terwijl het zicht goed is, laten we zegen op een zonnige dag, en jij moet plotseling remmen, dan zou het zomaar kunnen dat ik (of een andere weggebruiker) jou remlichten later opmerken. Dit omdat het contrast met je achterlichten kleiner is dan wanneer jij geen achterlichten zou voeren.
    Jij kan niet in alle situaties bepalen of jou remlichtcontrast voldoende is, je zit notabene zelf achter het stuur en kan het contrast van jou achterlichten tov je remlichten helemaal niet beoordelen, laat staan dat jij dat kan beoordelen voor diegene die achter jou rijdt.... Dat is HET verschil!

    Ik probeer helemaal geen moraalridder te zijn, en ik overtreed ook met regelmaat de verkeersregels wat betreft maximale toegestane snelheid. De discussie ontstond door mijn post waarin ik schreef dat ik het heel vreemd vind dat officiële (Audi) dealers op verzoek van de klant modificaties uitvoeren die niet in lijn zijn met de geldende regels.
    Laatst gewijzigd door S3FTW; 31-01-13 om 14:46. Reden: typo

  3. #43

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Haha...nou vooruit

    Ik snap je punt, zeker dat een dealer geen onwettige modificaties zou moeten uitvoeren, maar ik denk dat we het er allen (jij uitgezonderd misschien) wel mee eens zijn dat lichten aan vaker veiliger is dan onveilig en het risico dat ik iets aanricht met mijn brandende achterlichtjes redelijk verwaarloosbaar is. En als mijn dealer mij wijst op het feit dat het niet mag en het verder aan mijn verantwoording over laat, dan heeft hij zijn plicht gedaan.

    En nu even snel een 8V bestellen, dan kun je on-topic!
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Posts
    49
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik ben momenteel mijn A3 SB 1.4 Pro Line S aan het bestellen en vraag mij af in hoeverre jullie dealer je korting en/of gratis accessoires hebben gegeven? Het betreft een lease auto en de dealer wil wel meegaan met de centrale inkoop korting van de lease maatschappij (6,5%).
    Ik wil graag de 5 arm rotor velg (grijs) als accessoire en het privacy glas door de dealer gratis geleverd krijgen maar het valt niet mee .
    Grote kans dat ie meeleest, dus kom maar op met die verhalen dan heb ik wat ammunitie.
    Thanks!

  5. #45

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mess Bekijk Berichten
    Ik ben momenteel mijn A3 SB 1.4 Pro Line S aan het bestellen en vraag mij af in hoeverre jullie dealer je korting en/of gratis accessoires hebben gegeven? Het betreft een lease auto en de dealer wil wel meegaan met de centrale inkoop korting van de lease maatschappij (6,5%).
    Ik wil graag de 5 arm rotor velg (grijs) als accessoire en het privacy glas door de dealer gratis geleverd krijgen maar het valt niet mee .
    Grote kans dat ie meeleest, dus kom maar op met die verhalen dan heb ik wat ammunitie.
    Thanks!
    Volgens mij is 6,5% een redelijk kleine korting. Ik heb me eens laten vertellen dat er ongeveer 11% zit op een Audi, waarvan de leasemij. rond de 8% eist. Dan blijft er nog weinig over voor de dealer, dus als je iets kleins voor 2 a 300 euro kunt regelen met ze dan mag je al in je handen knijpen. Privacy glass én velgen gaat je sowieso niet lukken! Ik heb een iPhone kabel losgebietst

    Edit: die 11 en 8% is volgens mij op de standaard modellen, waarschijnlijk zit op de Pro Line S een stuk minder marge.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 31-01-13 om 14:59.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.


  6. #46
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Volgens mij, althans dit is mij verteld door zowel de dealert als de leasevertrekker, zit er minder marge op de SB Pro Line-S. Daar dit een "actie-model" betreft. 6,5% is dus absoluut geen slechte score.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  7. #47
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    47
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik heb op mijn 2.0tdi sportback op de volledige catalogusprijs een korting van 10% gekregen (pack-korting+dealerkorting). Als je de pack-korting van de catalogusprijs aftrekt is de korting op dat bedrag nog 7,5%. Al bij al niet slecht denk ik. Leverdatum beloofden ze eind maart (België)...over 2 weken heb ik daar uitsluitsel over.
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  8. Ad
  9. #48
    sniperelite0052's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    21
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Kheb de mijne sinds eind decemeber,
    1.6 Tdi attraction (105pk), scubablauw 3deurs
    -Xenon plus
    -MMi radio
    -parkeersensoren achteraan
    -cruise controll
    -audi soundsystem
    -alu optiek pack
    -17' 15-spaken design wielen
    -verwarmbare spiegels
    -monochroom boordcomputer
    -automatische airco
    -verduisterde zijruiten en achterruit
    Enige nadeel beetje aan de 8v is dat die wel erg hoog staat. Ik raad alvast aan om de sportveren bij te nemen, staat bijna evenhoog als mijn vader zin suv (is natuurlijk wel comfortabel)
    Laatst gewijzigd door sniperelite0052; 01-02-13 om 21:58.

  10. #49
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    47
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sniperelite0052 Bekijk Berichten
    Kheb de mijne sinds eind decemeber,
    1.6 Tdi attraction (105pk), scubablauw 3deurs
    -Xenon plus
    -MMi radio
    -parkeersensoren achteraan
    -cruise controll
    -audi soundsystem
    -alu optiek pack
    -17' 15-spaken design wielen
    -verwarmbare spiegels
    -monochroom boordcomputer
    -automatische airco
    -verduisterde zijruiten en achterruit
    Enige nadeel beetje aan de 8v is dat die wel erg hoog staat. Ik raad alvast aan om de sportveren bij te nemen, staat bijna evenhoog als mijn vader zin suv (is natuurlijk wel comfortabel)
    Hebben of besteld hebben?
    Laatst gewijzigd door Jerreke76; 01-02-13 om 22:08.
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  11. #50
    R Lauren's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    83
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Besteld midden december 2012; Verwachte levering begin april:

    Audi A3 Sportback Ambition Proline Plus 2.0 TDI (150 pk), Phantomzwart pareleffect
    S-Line Int. (+ S-line onderstel)
    Parkeerhulp Plus
    5-arm-rotor velgen zwart
    Blanke sierlijsten
    Elek. inklapbare spiegels
    Audi hold assist
    Diefstalalarm
    Zonder type aanduiding

    Plaatje 3 deurs versie (echter zonder blanke sierlijsten): http://www.autoscout24.nl/Details.as...000000&asrc=st
    Laatst gewijzigd door R Lauren; 01-02-13 om 22:22.

  12. #51

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Passie1979 Bekijk Berichten
    Besteld midden december 2012; Verwachte levering begin april:

    Audi A3 Sportback Ambition Proline Plus 2.0 TDI (150 pk), Phantomzwart pareleffect

    Plaatje 3 deurs versie (echter zonder blanke sierlijsten): http://www.autoscout24.nl/Details.as...000000&asrc=st
    Nice die all-black look!

    Het is dat ik al jaren 'zwart rijd', anders was de kans groot geweest dat ik het ook zo gedaan had. Was je te laat voor Pro Line S trouwens?
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  13. #52
    R Lauren's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    83
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Nice die all-black look!

    Het is dat ik al jaren 'zwart rijd', anders was de kans groot geweest dat ik het ook zo gedaan had. Was je te laat voor Pro Line S trouwens?
    Kon de bestelling nog wel wijzigen, maar dan moest ik een behoorlijk bedrag bijbetalen t.o.v. huidige bestelling.
    Komt door het feit dat er op de ProLine S versie veel minder marge zit voor de dealer (helaas).
    Moet wel zeggen dat ik de extra opties op de Proline S niet echt zal missen als ik kijk naar het bedrag wat ik dan bij zou moeten betalen; Dus ik heb de bestelling maar zo gelaten...

  14. #53
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Vandaag de nieuwe levertijd doorgekregen....week 17 (eind april). Zoals bekend, zijn er vertragingen opgetreden door het sportonderstel en het panodak. Balen ;-)
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  15. #54
    sniperelite0052's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    21
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hebben, besteld in oktober

  16. #55
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Rij hem vanaf 7 januari vanaf Ingolstadt.
    Ambition 2.0TDI proline+ Daytona grijs.
    Panoramadak
    S-line interieur
    Rotor velgen
    MMI+
    Comfortsleutel
    Opberg pakket
    doorgeefluik
    B&O
    interieur voorverwarming.
    dimmende binnen spiegel
    lichtpakket.

    Dat was het geloof het wel

  17. #56

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Rij hem vanaf 7 januari vanaf Ingolstadt.
    Ambition 2.0TDI proline+ Daytona grijs.
    Panoramadak
    S-line interieur
    Rotor velgen
    MMI+
    Comfortsleutel
    Opberg pakket
    doorgeefluik
    B&O
    interieur voorverwarming.
    dimmende binnen spiegel
    lichtpakket.

    Dat was het geloof het wel
    Vertel! Hoe bevalt het? Plus en minpunten wellicht?
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  18. #57
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ja en hoe was het in Duitsland, ga um ook halen (of is het een ze)?
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Besteld:
    a3 SB 1.4 pro line S
    Dakotagrijs
    MMI +
    S-Tronic
    blanke sierlijsten
    blanke dakrail
    zonder motor en type aanduiding
    B&O Sound System
    alu interieur pakket
    parkeerhulp achter
    automatisch dimmende binnenspiegel met l r sensor
    wielbouten diefstalbeveiligd

    productieweek 18

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hi all,

    Hier komt een sportback om het wagenpark te komen versterken, naast een e91 station en een hobby auto. Ga 'm vooral zakelijk gebruiken en af en toe met de kleine op stap. Wordt mijn eerste Audi in jaren (ooit een A4 gehad). Ik heb de 1.6 diesel in Ambition besteld in plain black, Sline onderstel, zilverenraamlijsten, zilveren dakreling, comfort airco. Geen strepentrekker, maar verwacht vlot genoeg (volgt Mini Cooper D op). Als het echt vlot moet pak ik de andere die nu helaas ook tot het VAG concern behoort ;-)

    Groeten,

    GT3
    Laatst gewijzigd door GT3; 03-02-13 om 12:46.

  21. #60

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Passie1979 Bekijk Berichten
    Kon de bestelling nog wel wijzigen, maar dan moest ik een behoorlijk bedrag bijbetalen t.o.v. huidige bestelling.
    Komt door het feit dat er op de ProLine S versie veel minder marge zit voor de dealer (helaas).
    Moet wel zeggen dat ik de extra opties op de Proline S niet echt zal missen als ik kijk naar het bedrag wat ik dan bij zou moeten betalen; Dus ik heb de bestelling maar zo gelaten...
    Apart...mijn auto werd juist goedkoper (zowel catalogus als leaseprijs), waardoor ik wat extra opties kon toevoegen en uiteindelijk nog geen 30 euro p/m hoger uitkwam voor een completere auto die 400 euro duurder is dan mijn initiële bestelling. Missen is een groot woord in deze, je krijgt alleen een wat sportiever uiterlijk 'gratis'. Of je dat echt leuk vindt is natuurlijk een kwestie van smaak, zeker als het je extra geld kost.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 03-02-13 om 12:47.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

Pagina 3 van 301 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •