Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
809. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,88%
  • A3 Limousine

    260 32,14%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 275 van 301 EersteEerste ... 175225265271272273274275276277278279285 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.481 tot 5.500 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #5481

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik heb nog even met de configurator gespeeld, maar een 2.0TDI met Pro Line S pakket (verder geen opties) komt €6 boven het budget uit. Dan kleed ik liever een 1.6TDI mooi aan, wetende dat er opties zijn wat aan de motor te doen (even kijken hoe dit zit met garantie).

    Dankje Remi66 voor je aanbod, ik kom uit omg. Rotterdam, dus dat is net wat verder weg. Echter denk ik dat ik het B&O systeem er gewoon bij doe - het is voor mij best belangrijk en dan offer ik het panoramadak wel op. Dat dak doe ik eigenlijk ook alleen maar om een zwart dak te krijgen :x

    Twijfel wel over de wielen, de std S line zijn ook niet verkeerd. Misschien gunmetal plasti dippen.. zal eens kijken of ik een fototje kan vinden daar van. Iets met het "kind-in-een-speelgoed-winkel" gevoel.
    Laatst gewijzigd door Martijn B; 21-12-14 om 16:41.

  2. #5482
    Spollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn B Bekijk Berichten
    Ik heb nog even met de configurator gespeeld, maar een 2.0TDI met Pro Line S pakket (verder geen opties) komt €6 boven het budget uit. Dan kleed ik liever een 1.6TDI mooi aan, wetende dat er opties zijn wat aan de motor te doen (even kijken hoe dit zit met garantie).

    Dankje Remi66 voor je aanbod, ik kom uit omg. Rotterdam, dus dat is net wat verder weg. Echter denk ik dat ik het B&O systeem er gewoon bij doe - het is voor mij best belangrijk en dan offer ik het panoramadak wel op. Dat dak doe ik eigenlijk ook alleen maar om een zwart dak te krijgen :x

    Twijfel wel over de wielen, de std S line zijn ook niet verkeerd. Misschien gunmetal plasti dippen.. zal eens kijken of ik een fototje kan vinden daar van. Iets met het "kind-in-een-speelgoed-winkel" gevoel.
    Chiptunen bij een leaseauto zou ik echt afraden. De garantie vervalt sowieso en als er iets aan de motor of versnellingsbak is kun je de reparatiekosten met een beetje pech zelf ophoesten. In het verleden kon je via ABT met behoud van fabrieksgarantie chiptunen maar dat wordt in Nederland helaas niet meer aangeboden.
    Audi A3 Limousine 8V Pro Line S 1.4 TFSI COD 150pk Misanorood

  3. #5483

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    De 1.6 TDI moet je met stronic rijden. Boven de 100 moet hij een versnelling 1 of 2 terug en met handbak doe je dat njet snel. De stronic doet dit super snel en makkelijk en daarom is de rij beleving een stuk vlotter en vind ik het verschil met een 2.0 TDI een stuk kleiner. Een gechipte 1.6 TDI stronic is het mooiste!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #5484

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hmm... Ik zal eens kijken wat een S tronic doet in de prijs. Opzich wel een goede tip, al ben ik nog wel van het ouderwetse auto rijden en erger ik mij normaliter geel en groen aan automaten. Echter is de DSG/S-Tronic natuurlijk niet zo-maar een automaat...dus kan het ook een kwestie van wennen zijn. Ik heb al gemerkt dat je eigenlijk tussen de 2800 en 3300 rpm moet blijven, daar rijdt hij op de snelweg nog wel enigzins door.

    Vwb chippen: noted!

    Ik heb de LED lampen toegevoegd aan de optie lijst, en aan Muntstad doorgegeven de S3 pedalen maar alvast ook op de bon te zetten. Wordt wel een erg dikke auto zo...

  5. #5485

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn B Bekijk Berichten
    Ik zal mij ook even kort voorstellen hier, nog geen Audi rijder maar momenteel mijn eerste zakelijke auto aan het uitzoeken. Ik twijfel er nog over om prive te gaan rijden, aangezien ik prive al een hele leuke (maar kwa dagelijkse kosten prijzige) auto rijdt (Volvo 850 R met GTX3071r).

    Na gekeken te hebben naar een Golf GTE (mag niet ivm vele KM's die ik maak) en een Golf GTD (mag tevens niet, is een D label) kom ik nu uit bij een auto die ik al een langere tijd erg mooi vind: de A3 Limousine. Vandaag bij Muntstad geweest waar er uitgebreid de tijd voor mij is genomen om te rijden en te configureren. Ik heb eerst met een A3 Limousine Ambition Pro Line S gereden met de 1.6 TDI. Dit is ook de motorisering waar ik in eerste instantie voor kwam. Tijdens het rijden vond ik hem tot de 80km/h nog prima trekken, echter op de snelweg moet je niet teveel haast hebben...



    Vervolgens toch even gegoogled wat er mogelijk is qua tuning. Er komen dan vermogens van +30pk en +60nm voorbij, ik kom graag eens in contact met gebruikers die daar ervaringen mee hebben. Nog even een kort rondje in een A3 met 2.0 TDI gedaan, dat is toch wel een flink verschil, maar maakt voor mij in de lease het verschil tussen een kalere A3 zonder S line of een flink aangeklede 1.6 tdi - en dan neig ik naar dat laatste.

    Ik ben er nog niet helemaal uit kwa configuratie, zo staat de kleur nog niet vast en twijfel ik tussen panorama dak en LED koplampen. Ik rij namelijk veel snachts en op de autobahn. Tot nu kom ik iig tot de volgende lijst:

    Audi A3 Limousine
    Pro Line S Ambition
    Daytona Grijs of Gletsjer wit

    Handbak 6 versn

    Extra's:
    2Z0 Zonder type aanduiding
    3FB Panorama dak
    4ZD Optiepakket zwart
    7P1 Electrisch verstelbare lendensteun voor
    7X1 Parkeerhulp achter
    8G1 Groot licht assistent
    9VS Bang en Olufsen audio
    F30 Lichtmetalen velgen 18" Rotor (zwart)
    PU7 Dimmende binnenspiegel
    QJ1 Aluminium optiek in het interieur
    VW1 Privacy glass

    Er is nog iets ruimte in het budget, maar vind het eigenlijk wel mooi zo, en wat ik tot het max niet uitgeef = korting op maandelijkse bijdrage. Ik ben niet zo van automatische cruise control, lane assist, etc - ik heb graag zelf de control over wat de auto doet. De supersportstoelen zouden nog passen...al vind ik ze zakelijk wellicht net een stapje té. De MMI+ is gewoon te duur voor wat het functioneel kan. Ik heb de F30 rotor velgen gekozen, maar weet niet of ik ook zo maar kan shoppen uit de leverlijsten voor andere audi modellen en deze als aftermarket optie kan selecteren? 19" zal niet geaccepteerd worden, maar wellicht is er een mooiere 18" keuze uit de audi stal.

    Hopelijk krijg ik deze week duidelijkheid van mijn werkgever of ik kan bestellen voordat ik 29 dec voor een maandje op vakantie ga. Tussentijds ga ik de kleuren maar eens afwegen, net zoals de opties en de tuningsmogelijkheden van de 1.6 TDI.

    Groet,
    Martijn

    @w aan de wiel: Is dat bij Muntstad utrecht? Volgens mij heb ik hem vanmiddag zien staan
    Nee niet bij Muntstad, bij Wittebrug in Den Haag
    Audi Q3 S edition 35 TFSI S tronic 150 pk


  6. #5486
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Net terug van een ritje Autobahn, maar jeetje, wat lopen die 2.0! Harde wind, regenachtig en vrij druk maar toch even kort 220 gereden en hij was nog steeds aan het accelereren. Een poosje opgereden met een A6 tdi quattro nieuwste model met twee uitlaten uit elkaar en die kon niet bij mij weglopen. Wat een verschil met mijn vorige passat zeg!
    2018 Audi A3 8V 1.0 TFSI S-edition

  7. #5487
    Cheff's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    168
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2015a3 Bekijk Berichten
    Net terug van een ritje Autobahn, maar jeetje, wat lopen die 2.0! Harde wind, regenachtig en vrij druk maar toch even kort 220 gereden en hij was nog steeds aan het accelereren. Een poosje opgereden met een A6 tdi quattro nieuwste model met twee uitlaten uit elkaar en die kon niet bij mij weglopen. Wat een verschil met mijn vorige passat zeg!
    Herkenbaar, zoals ik al schreef met een 2.0 doe je lekker mee.
    150pk is nu ook weer niet zo heel bijzonder. Het relatief lage eigengewicht van de A3 maakt veel goed!
    TT 8J S-LINE+ 2.0 TFSI dolfijngrijs, o.a. navi, stoelverwarming, extra lederpakket, lichtpakket + A3 8V E-tron. Ambition PL+ S-line, mythos zwart
    A3 8V SB PL+ 2.0 TDI gletsjer wit o.a. leder, stoelverwarming, ASS, lichtpakket.

  8. Ad
  9. #5488
    johnnick1967's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    175
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cheff Bekijk Berichten
    ps. privacy glas i.c.m. dimbare binnenspiegel wordt hier over het algemeen als onnodig ervaren.
    Als je Full LED besteld moet je ook die dimmende binnenspiegel er bij nemen zit gekoppeld aan de Full LED optie in de configurator. Het is misschien overbodig dan privacy glass, maar voor de looks maakt het de auto toch wat meer af. Een Audi met of zonder privacy glass is toch een wereld van verschil.
    Audi A3 sportback 1.4 TFSI 125 PK Proline S beluga bruin
    voorheen: VW Golf VI 1.4 TSI 160 PK Highline Deep Black 09, VW Golf 7 1.4 TSI Highline Tungsten Silver 13

  10. #5489
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn B Bekijk Berichten
    Twijfel wel over de wielen, de std S line zijn ook niet verkeerd. Misschien gunmetal plasti dippen.. zal eens kijken of ik een fototje kan vinden daar van. Iets met het "kind-in-een-speelgoed-winkel" gevoel.
    Ben benieuwd hoe de standaard S line velg in gun metal eruit ziet. Zal onder m'n daytona ook wel strak staan denk. Plaatjes en/of photoshops zijn welkom.
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  11. #5490
    marin30's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Na 3 maanden wachten is'tie er eindelijk, nog geen andere rode gezien. Waarom eigenlijk niet? Ik vind het een lekker kleurtje! Vrijdag in de stromende regen opgehaald, zaterdag ook slecht weer, nu eindelijk even droog, dus gewassen en gepoetst op de foto.
    Nog aan het twijfelen over de wielen, vind dit wel aardig maar wellicht loop ik tegen iets moois aan. Verder nog aan het twijfelen of ik de typeaanduiding eraf zal halen of zal laten zitten. Eraf?












    Laatst gewijzigd door marin30; 11-01-15 om 15:23.

  12. #5491
    Pleizier
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hallo allemaal, ik had mezelf al even voorgesteld in de G-Tron rubriek maar nog niet hier. Sinds vorige week de tevreden "eigenaar" van een G-Tron Proline-S.
    Heb vooraf getwijfeld over de kleur, zoals wellicht iedereen, maar ben meer dan blij met het floretzilver. De auto straalt je tegemoet en je ziet het niet vaak.

    Specs:

    Proline S
    Floretzilver
    Chromen sierlijsten
    Alu optiek
    Parkeersensoren achter
    Stoelverwarming
    Getint glas achter
    Afneembare trekhaak
    Kofferbak mat

    Wil alleen nog even de mistlampjes vervangen door LED of GP Thunder lampen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  13. #5492
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Nice.
    Veel plezier met je A3.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  14. #5493
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mooie bak hoor! Veel plezier ermee!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  15. #5494
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marin30 Bekijk Berichten
    Na 3 maanden wachten is'tie er eindelijk, nog geen andere rode gezien. Waarom eigenlijk niet? Ik vind het een lekker kleurtje! Vrijdag in de stromende regen opgehaald, zaterdag ook slecht weer, nu eindelijk even droog, dus gewassen en gepoetst op de foto.
    Nog aan het twijfelen over de wielen, vind dit wel aardig maar wellicht loop ik tegen iets moois aan. Verder nog aan het twijfelen of ik de typeaanduiding eraf zal halen of zal laten zitten. Eraf?












    Mooie auto! Bijzondere combinatie, zo zie je hem niet vaak (s-line met halogeen lampen). Heb je misano of briljantrood? Heb zelf ook een rode besteld, een e-tron in briljantrood, vind het een prachtige kleur.
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  16. #5495
    marin30's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etron A3 Bekijk Berichten
    Mooie auto! Bijzondere combinatie, zo zie je hem niet vaak (s-line met halogeen lampen). Heb je misano of briljantrood? Heb zelf ook een rode besteld, een e-tron in briljantrood, vind het een prachtige kleur.
    Ja, dit is briljantrood, dus geen extra kosten voor de lak. Ik vind het ook wel een gaaf kleurtje. De lampen zijn standaard, toch? Had niet echt budget meer over voor andere lampen of velgen, dus hier doe ik het maar mee (geen straf).

  17. #5496

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    S3 pedalen set? lukt dat om dat erin te zetten? Volgens mij dealer was dit niet mogelijk te leveren ;-(
    Vind het er wel een stuk strakker uitzien.

  18. #5497
    MeMok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatrickA5 Bekijk Berichten
    S3 pedalen set? lukt dat om dat erin te zetten? Volgens mij dealer was dit niet mogelijk te leveren ;-(
    Vind het er wel een stuk strakker uitzien.
    Volgens mij is dit wel mogelijk en als het goed is te verkrijgen via @Leon van Audiwereld
    A3 8V Sportback | G-Tron | 1.4 TFSI | S-Tronic 7 | Ambition Pro Line S

  19. #5498
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Zijn de standaard S-line velgen op de Limousine eigenlijk het zelfde als de sportback?
    2018 Audi A3 8V 1.0 TFSI S-edition

  20. #5499
    Spollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2015a3 Bekijk Berichten
    Zijn de standaard S-line velgen op de Limousine eigenlijk het zelfde als de sportback?
    Yep die zijn hetzelfde.
    Audi A3 Limousine 8V Pro Line S 1.4 TFSI COD 150pk Misanorood

  21. #5500

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Vanaf 2 januari trotse bezitter van een Audi A3 Limousine Pro Line S 1.4 110kw/150 pk S tronic
    Daytonagrijs pareleffect

    IMG_5025.jpgIMG_5029.jpgIMG_5044.jpgIMG_5046.jpgIMG_5177.jpg

    Zonder type aanduiding
    Panorama glasdak
    Blanke sierlijsten
    Elek. Inklapbare buiitenspiegels
    Diefstalalarm
    Parkeerhulp achter
    Full Led koplampen
    Grootlichtassistent
    All Weatherlight
    Verval S-Line sportonderstel
    Mmi navigatie plus
    Dimmende binnenspiegel met licht/regensensor
    Aluminiumoptiek in interieur
    Audi hold assist

    Audi heeft ook de afgelopen week een Protech behandeling gehad, zie laatste foto.
    Laatst gewijzigd door w aan de wiel; 22-01-15 om 13:30.
    Audi Q3 S edition 35 TFSI S tronic 150 pk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •