Pagina 126 van 300 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130136176226 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.501 tot 2.520 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #2501
    heuf32
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    @Mythos kan het zijn dat je vandaag over de n65 reed bij Vught? Zag een mooie zwarte verlaagde etron met rs6 style wielen, kan haast niet missen toch? of was het @heuf32 ?
    Nee ik was het niet... Dan zal het mythos misschien zijn geweest of er is nog iemand die stiekem 😉 dezelfde uitvoering heeft...

  2. #2502

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    37
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorgb Bekijk Berichten
    Klopt de GTE heeft geen s-stand

    Hoe weet je zo zeker dat ze niet samen werken? Om die 7,6 sec te halen moeten ze samenwerken.. Dus ik verwacht dat de s-stand dat doet net zoals de GTE dat doet met de GTE-stand.
    Niemand die dat even kan testen of hij in de buurt van de golf komt😜

  3. #2503

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    48
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Unhappy Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goedenavond,

    Mijn eerste post op dit forum!!

    op 7 oktober 2014 heb ik een A3 e-tron besteld met de volgende opties:

    - Ambition
    - Metallic lak (Gletsjerwit)
    - Pro line plus
    - Verwarmbare voorstoelen
    - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
    - Diefstalalarm
    - Mono pur
    - Elektrisch verstelbare lendesteunen voor
    - Parkeerhulp achter
    - Dimmende binnenspiegel
    - Aluminiumoptiek
    - Audi hold assist
    - Privacyglas
    - Panorama glasdak (verplichting)


    Volgens mijn dealer (Martin Schilder groep) was 'mijn' e-tron één van de 200 e-tron's die nog voor het eind van 2014 geleverd zou worden. Auto's uit deze eerste batch zouden dan wel uitgerust zijn met een panorama glasdak. Dit panoramadak à €1300+ was niet een optie waar ik initieel voor zou kiezen, maar ik koos hier toch voor na de belofte van levering in 2014.

    Vlak na het bestellen, op 13 oktober 2014, kreeg ik per email dit bericht, ik citeer:

    "Wij hebben wat minder leuk nieuws gekregen vanuit de fabriek aangaande de leverdatum van de Audi A3 E-Trons, wij hebben namelijk doorgekregen dat de fabriek op dit moment de beloofde productie voor dit jaar misschien niet kan bolwerken wat kan betekenen dat sommige E-Trons met hun productie datum naar volgend jaar verschuiven, we hebben nog niet doorgekregen om welke auto’s het zou gaan maar ik vind het wel zo netjes om u dit vast mede te delen."


    Ondanks bovenstaand bericht was ik met stomheid geslagen toen ik op 26 januari 2015 (Dus al ruim na de initieel beloofde leverperiode) per post het bericht kreeg dat mijn e-tron naar verwachting pas in week 13 geleverd zal worden.

    Nu ontdekte ik enige tijd geleden dit forum, waar ik af en toe rond speur naar nieuwtjes betreffende de e-tron en andere Audi's.
    Ik kwam een bericht van gebruiker 'keesschepers' tegen, geplaatst op 15 juli 2014, waarin een bericht afkomstig van Martin Schilder groep is vermeld. In dit bericht staat dat er slechts 5 e-trons beschikbaar waren voor Martin Schilder, die ten tijde van het plaatsen van dit bericht dus al verkocht waren.


    Na het lezen van dit bericht en gezien van het feit dat de beloofde leverperiode al ver in het verleden ligt, vraag ik mij af of ik in mijn recht sta als ik de kosten van het panoramadak op de dealer zou willen verhalen. Hoe denkt men hierover op dit forum?


    Groet,

    Melkpak
    Laatst gewijzigd door melkpak; 19-02-16 om 00:06.

  4. #2504

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melkpak Bekijk Berichten

    Na het lezen van dit bericht en gezien van het feit dat de beloofde leverperiode al ver in het verleden ligt, vraag ik mij af of ik in mijn recht sta als ik de kosten van het panoramadak op de dealer zou willen verhalen. Hoe denkt men hierover op dit forum?


    Groet,

    Lars

    Tsja...welkom bij de e-tron vertragingsclub...

    Het hangt er denk ik vanaf of je het zwart op wit hebt, als dat zo is dan maak je volgens mij wel een kans om aanspraak te doen op een vergoeding. Maar ik denk ook dat een autodealer goed ingedekt is tegen dit soort zaken. Waarschijnlijk heb je geen rechtsbijstandsverzekering, anders had je de vraag niet hier neergelegd? Er zijn ook wel wat laagdrempelige instanties voor juridisch advies (Jurofoon bijv).

    Het is overigens best fraai zo'n dak, zeker op een witte A3. Ik had het op mijn vorige 8V ook. Helaas moest ik nu puzzelen en ik vond wat andere opties net iets belangrijker.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 04-03-15 om 22:26.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  5. #2505

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    48
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bedankt voor je reactie!

    Op het contract staat gek genoeg: 'direct te leveren'. Al heb ik in mail-correspondentie wel zwart op wit staan dat mijn e-tron voor eind 2014 geleverd zou worden.
    Ik heb al eerder contact gehad met de rechtsbijstand over de e-tron; de dealer wilde de auto op zomerbanden overdragen terwijl je in deze maanden een probleem hebt als je geen winterbanden hebt en rondrijdt in Duitsland (ik ga hem ophalen!).

    Ik kan met dit geval helaas niet echt naar de rechtsbijstand stappen, aangezien ik dan de oorspronkelijke mailcorrespondentie tussen de gebruiker 'keesschippers' en Martin Schilder groep in mijn bezit zou moeten hebben en vind het wel wat ver gaan om zoiets te vragen..

    Ben het stiekem met je eens over dat panoramadak in combinatie met wit, maar het gaat om het principe in dit geval

    Zal overigens wel wat foto'tjes plaatsen als ik hem eindelijk in mijn bezit heb!


  6. #2506
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    De meeste hebben hier het glasdak voor ongeveer 800,- gekregen. Sommigen zelf gratis.

  7. #2507

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    48
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    De meeste hebben hier het glasdak voor ongeveer 800,- gekregen. Sommigen zelf gratis.
    Dat klinkt alsof ik aardig getild ben Heb wel gratis dakdragers gekregen, maar een gratis glasdak klinkt een stuk beter!

  8. Ad
  9. #2508

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    48
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    gefeliciteerd met je aankoop, die sline velgen is sinds een paar weken gratis te wisselen voor alle etron bestellers dus daar hebben ze je mooi tuk mee. Tenzij je de sline velgen extra krijgt naast de originele..
    Hallo Joris,

    Ik lees zojuist je bericht.. Mijn e-tron staat gepland in week 13; wisselen van velgen is misschien nog mogelijk! Heb je misschien een bron voor deze informatie? Als het kan, zou ik ook wel die S-line velgen willen!

    Groet,

    Melkpak
    Laatst gewijzigd door melkpak; 19-02-16 om 00:06.

  10. #2509
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melkpak Bekijk Berichten
    Hallo Joris,

    Ik lees zojuist je bericht.. Mijn e-tron staat gepland in week 13; wisselen van velgen is misschien nog mogelijk! Heb je misschien een bron voor deze informatie? Als het kan, zou ik ook wel die S-line velgen willen!

    Groet,

    Lars
    Ha Lars,

    De bron is mijn dealer die het zo gewisseld heeft. Ik vrees overigens dat je niks meer kan veranderen aan je bestelling, ik kan dat iig niet meer.
    Succes!

    Groeten Joris
    '01 rs4 641 ps

  11. #2510

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melkpak Bekijk Berichten
    Bedankt voor je reactie!

    Op het contract staat gek genoeg: 'direct te leveren'. Al heb ik in mail-correspondentie wel zwart op wit staan dat mijn e-tron voor eind 2014 geleverd zou worden.
    Ik heb al eerder contact gehad met de rechtsbijstand over de e-tron; de dealer wilde de auto op zomerbanden overdragen terwijl je in deze maanden een probleem hebt als je geen winterbanden hebt en rondrijdt in Duitsland (ik ga hem ophalen!).

    Ik kan met dit geval helaas niet echt naar de rechtsbijstand stappen, aangezien ik dan de oorspronkelijke mailcorrespondentie tussen de gebruiker 'keesschippers' en Martin Schilder groep in mijn bezit zou moeten hebben en vind het wel wat ver gaan om zoiets te vragen..

    Ben het stiekem met je eens over dat panoramadak in combinatie met wit, maar het gaat om het principe in dit geval

    Zal overigens wel wat foto'tjes plaatsen als ik hem eindelijk in mijn bezit heb!
    Als je dat mailtje wilt... dan wil ik hem best doorsturen?
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  12. #2511
    Beumas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Als ik jou bericht zo lees dan heb jij alleen via de mail een bevestiging gekregen dat de auto in 2014 geleverd wordt, maar niet dat jij een Panoramadak hebt besteld zodat deze in 2014 geleverd. Als je niet zwart op wit hebt dat je het dak alleen hebt besteld zodat deze in 2014 geleverd wordt denk dat het een moeilijk verhaal wordt om een compensatie te krijgen. De dealer heeft de suggestie gewekt dat de auto eerder geleverd wordt als je een panoramadak besteld, maar heeft de dealer daar ook keiharde garanties voor gegeven, als dit niet zo is dan denk ik dat je er weinig aan kan doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melkpak Bekijk Berichten
    Bedankt voor je reactie!

    Op het contract staat gek genoeg: 'direct te leveren'. Al heb ik in mail-correspondentie wel zwart op wit staan dat mijn e-tron voor eind 2014 geleverd zou worden.
    Ik heb al eerder contact gehad met de rechtsbijstand over de e-tron; de dealer wilde de auto op zomerbanden overdragen terwijl je in deze maanden een probleem hebt als je geen winterbanden hebt en rondrijdt in Duitsland (ik ga hem ophalen!).

    Ik kan met dit geval helaas niet echt naar de rechtsbijstand stappen, aangezien ik dan de oorspronkelijke mailcorrespondentie tussen de gebruiker 'keesschippers' en Martin Schilder groep in mijn bezit zou moeten hebben en vind het wel wat ver gaan om zoiets te vragen..

    Ben het stiekem met je eens over dat panoramadak in combinatie met wit, maar het gaat om het principe in dit geval

    Zal overigens wel wat foto'tjes plaatsen als ik hem eindelijk in mijn bezit heb!

  13. #2512

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melkpak Bekijk Berichten

    Zal overigens wel wat foto'tjes plaatsen als ik hem eindelijk in mijn bezit heb!
    Dat wordt dan zoiets

    Audi_A3_Sportback_etron_080115(3).jpg

    Mijne wordt hetzelfde, alleen dan met S-line exclusief dak. Dat dakje zal ik af en toe wel missen, is best lekker qua licht en om open mee te rijden tot en met 80 a 100 km/h.

    Maar week 13 is eind maart, moet je dan nog steeds winterbanden hebben? Duitse wetgeving schrijft toch voor dat je alleen winterbanden moet hebben als er winterse omstandigheden zijn?

    Velgen kun je gratis omwisselen voor S-line, maar dat kan niet meer als je auto al definitief is ingepland voor productie. Heb ik ook geprobeerd. Ach...de e-tron velgen zijn best mooi en anders heb je goede replica's voor zo'n 600 euro per set. Is ook nog te doen.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 05-03-15 om 10:15.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  14. #2513

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beumas Bekijk Berichten
    Als ik jou bericht zo lees dan heb jij alleen via de mail een bevestiging gekregen dat de auto in 2014 geleverd wordt, maar niet dat jij een Panoramadak hebt besteld zodat deze in 2014 geleverd. Als je niet zwart op wit hebt dat je het dak alleen hebt besteld zodat deze in 2014 geleverd wordt denk dat het een moeilijk verhaal wordt om een compensatie te krijgen. De dealer heeft de suggestie gewekt dat de auto eerder geleverd wordt als je een panoramadak besteld, maar heeft de dealer daar ook keiharde garanties voor gegeven, als dit niet zo is dan denk ik dat je er weinig aan kan doen.
    Beste Lars (melkpak),

    Als je bij de groep klanten zit die het panoramadak hebben 'moeten' kiezen om in 2014 te kunnen rijden, dan krijg je als het goed is sowieso € 772,- gecompenseerd. Het lijkt er helaas op dat men bij Audi een piepsysteem hanteert en dat je hier ook in dit geval zelf achteraan moet zitten. De compensatie voor mijn panoramadak was niet aan mij gecommuniceerd, maar bleek wel in een vrije tekstveld van het bestelsysteem van mijn dealer te staan. Ik kwam hier pas achter toen ik voor een aantal andere zaken m.b.t. mijn configuratie bij de dealer moest zijn en ik dit op zijn scherm zag staan. Een bezoekje aan de dealer dus!
    Succes en vooral sterkte!

  15. #2514

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zijn er al mensen die een reactie vanuit Audi/Pon hebben vernomen m.b.t. het grote verschil in prijs tussen Duitsland en Nederland van het assistentiepakket?
    Laatst gewijzigd door Monsoon; 05-03-15 om 13:02.

  16. #2515

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Beste (toekomstige) Etron rijders,

    Sinds 19 februari rijd ik een Etron met de volgende opties:

    Ambition Pro Line Plus
    S-line
    Daytona Grijs
    Bose speakers
    Inklapbare buitenspiegels
    Glazen panoramadak
    Parkeersensoren achter
    Dakreling blank
    Dimmende binnenspiegel en buitenspiegel
    Side Assist
    Dakspoiler S line
    Stoelen voor verwarmbaar
    beschermfolie op de achterbumper
    beschermhoes in de achterbak
    Vodafone SIM kaart
    de etron badges op de zijkant laten vervangen door S-line badges.

    IMG_3970.jpgIMG_3926.jpg

    Inmiddels 2800 km op de teller gezien mijn trip naar Zwitserland en Oostenrijk voor mijn werk. Ben zeer tevreden over de auto. Hij rijd simpelweg subliem! Wat ik niet meer zou willen missen is Side Assist (wat rijdt dat relaxed) en de superieure Bose speakers. Wat een geluid. De auto rijdt zo rustig en heeft meer dan voldoende kracht. Ik rijd thans zo'n 1 op 18,19 met snelweg en bergritjes. Navigatie werkt erg goed (de letters schrijven is geweldig!) en met een data sim kaart van Vodafone icm Audi Connect een prettige aanwinst. Vanuit huis alvast de nieuwe bestemmingen naar de navigatie van de auto sturen is ook super!

    Nadelen?
    1) de Etron app is werkelijk een drama. Vanaf het begin werkt deze niet zoals bij veel rijders. Verschillende emails verzonden naar de dealer, Pon en Audi AG. Pon maakt het helemaal bont door stommetje te spelen alsof ik de eerste etron rijder ben met deze problemen. Wat een arrogantie. Ben thans aan het kijken of ik juridisch munitie ga inschakelen want kennelijk levert Audi diensten bij een auto die simpelweg niet functioneren. Tot op heden geen oplossing.

    2) ik heb de Audi laadpaal op kantoor laten plaatsen en een laadpaal (van laadpaal24.nl) thuis. Werkt allemaal probleemloos. Echter een nachtje laden betekent geen 50 km actieradius maar maximaal 37 km en dat wil maar niet stijgen. Ik heb een afspraak bij de garage gepland want ik las iets over een update.

    3) de achterbak blijkt in de praktijk ook echt (te) klein.

    Groeten,

    Marc

  17. #2516
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monsoon Bekijk Berichten
    Zijn er al mensen die een reactie vanuit Audi/Pon hebben vernomen m.b.t. het grote verschil in prijs tussen Duitsland en Nederland van het assistentiepakket?
    Ja ik, krijg je wat geneuzel over BPM en andere opmaak van prijzen. IMO is het gewoon pure zakkenvullerij van PON, die 400 BPM gaan echt dat verschil niet maken. Ik heb ze hier ook op gewezen en je krijgt gewoon hetzelfde ontwijkende antwoord van eoa persmiep bij PON. Helaas zijn wij Nederlanders een kudde schapen die zich gedwee naar de slachtbank laten afvoeren en PON weet dat. Als ik dit van te voren had geweten had ik de etron in duitsland besteld. Mijn config is daar een paar duizend euro goedkoper, de BPM is maar 400 dus importeren kost geen drol..
    '01 rs4 641 ps

  18. #2517

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert1702 Bekijk Berichten
    Beste (toekomstige) Etron rijders,

    Sinds 19 februari rijd ik een Etron met de volgende opties:

    Ambition Pro Line Plus
    S-line
    Daytona Grijs
    Bose speakers
    Inklapbare buitenspiegels
    Glazen panoramadak
    Parkeersensoren achter
    Dakreling blank
    Dimmende binnenspiegel en buitenspiegel
    Side Assist
    Dakspoiler S line
    Stoelen voor verwarmbaar
    beschermfolie op de achterbumper
    beschermhoes in de achterbak
    Vodafone SIM kaart
    de etron badges op de zijkant laten vervangen door S-line badges.

    IMG_3970.jpgIMG_3926.jpg

    Inmiddels 2800 km op de teller gezien mijn trip naar Zwitserland en Oostenrijk voor mijn werk. Ben zeer tevreden over de auto. Hij rijd simpelweg subliem! Wat ik niet meer zou willen missen is Side Assist (wat rijdt dat relaxed) en de superieure Bose speakers. Wat een geluid. De auto rijdt zo rustig en heeft meer dan voldoende kracht. Ik rijd thans zo'n 1 op 18,19 met snelweg en bergritjes. Navigatie werkt erg goed (de letters schrijven is geweldig!) en met een data sim kaart van Vodafone icm Audi Connect een prettige aanwinst. Vanuit huis alvast de nieuwe bestemmingen naar de navigatie van de auto sturen is ook super!

    Nadelen?
    1) de Etron app is werkelijk een drama. Vanaf het begin werkt deze niet zoals bij veel rijders. Verschillende emails verzonden naar de dealer, Pon en Audi AG. Pon maakt het helemaal bont door stommetje te spelen alsof ik de eerste etron rijder ben met deze problemen. Wat een arrogantie. Ben thans aan het kijken of ik juridisch munitie ga inschakelen want kennelijk levert Audi diensten bij een auto die simpelweg niet functioneren. Tot op heden geen oplossing.

    2) ik heb de Audi laadpaal op kantoor laten plaatsen en een laadpaal (van laadpaal24.nl) thuis. Werkt allemaal probleemloos. Echter een nachtje laden betekent geen 50 km actieradius maar maximaal 37 km en dat wil maar niet stijgen. Ik heb een afspraak bij de garage gepland want ik las iets over een update.

    3) de achterbak blijkt in de praktijk ook echt (te) klein.

    Groeten,

    Marc
    Ook bij mij werkt de app nog steeds niet en ik heb niet het idee dat er echt iets gebeurt bij Audi.
    Misschien een domme vraag, maar als dat allemaal niet werkt, hoe kan je dan van huis de navi al instellen?

  19. #2518

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ja ik, krijg je wat geneuzel over BPM en andere opmaak van prijzen. IMO is het gewoon pure zakkenvullerij van PON, die 400 BPM gaan echt dat verschil niet maken. Ik heb ze hier ook op gewezen en je krijgt gewoon hetzelfde ontwijkende antwoord van eoa persmiep bij PON. Helaas zijn wij Nederlanders een kudde schapen die zich gedwee naar de slachtbank laten afvoeren en PON weet dat. Als ik dit van te voren had geweten had ik de etron in duitsland besteld. Mijn config is daar een paar duizend euro goedkoper, de BPM is maar 400 dus importeren kost geen drol..
    Ik kreeg als reactie van Pon exact hetzelfde onzinverhaal te horen. Mijn dealer ging het echter navragen bij de rayonmanager. Helaas nog geen reactie hierop ontvangen.
    Mocht ik nieuws hebben, dan laat ik het weten.

  20. #2519
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monsoon Bekijk Berichten
    Ik kreeg als reactie van Pon exact hetzelfde onzinverhaal te horen. Mijn dealer ging het echter navragen bij de rayonmanager. Helaas nog geen reactie hierop ontvangen.
    Mocht ik nieuws hebben, dan laat ik het weten.
    Allemaal op twitter gaan roepen dat het oplichterij is dan komen ze misschien van hun gat af bij Pon.
    '01 rs4 641 ps

  21. #2520

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goed nieuws voor de e-tron rijders; afgelopen week op wintersport geweest naar Oostenrijk en de e-tron even kunnen uittesten in Duitsland. Vol gas, zonder boost, loopt ie 215 kmph / 217 kmph met boost loopt ie in rap tempo richting de 240 kmph waarna ie gaat kruipen naar de 247 kmph.. Iets harder dan de fabrieksopgave!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •