Pagina 238 van 300 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240241242248288 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.741 tot 4.760 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #4741

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Ik heb tot nu toe dit probleem nog niet gehad, maar ik heb ACC. Misschien is dit wezenlijk anders, maar deze werkt altijd als ik 'm inschakel. Ook als ik voorverwarmd heb of niet.
    Zo is het ook bedoeld! Ter controle... Weet je zeker dat als je instapt de lampen van de verwarmingsunit, in jouw dashboard, dan nog branden? Als ze branden dan doet mij de de CC het namelijk niet. Als die display niet verlicht is dan werkt het bij mij ook.

  2. #4742

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik neem aan dat je doelt op het tekentje met de 3 golfjes, die dan knippert op je clima-paneel? Sja, als ik weg rij knippert deze nog. Ik ga dan de snelweg op en zet de ACC aan (ik woon langs de snelweg). Die werkt dan in ieder geval, maar of dan die indicator nog brandt weet ik niet 100% zeker.

  3. #4743

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat je doelt op het tekentje met de 3 golfjes, die dan knippert op je clima-paneel? Sja, als ik weg rij knippert deze nog. Ik ga dan de snelweg op en zet de ACC aan (ik woon langs de snelweg). Die werkt dan in ieder geval, maar of dan die indicator nog brandt weet ik niet 100% zeker.
    Ik bedoel dat het hele clima-paneel verlicht is: inclusief temperatuurinstelling en al.
    Dus voordat je start en de hele klokkenwinkel donker is, is het clima-paneel al volledig in werking: alles verlicht en inclusief uitblazen warme lucht. Als ik de auto dan start werkt bij mij de CC niet. Als het clima-paneel niet verlicht, de verwarming het dus niet doet, is en ik de auto dan start werkt alles naar behoren.
    Laatst gewijzigd door A630q; 25-11-15 om 14:59.

  4. #4744

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ow! Klopt inderdaad, is me niet eens zo opgevallen eigenlijk, dat het paneel al verlicht is voor je start haha. Maakt niet uit, alles werkt gewoon als ik dan start, ga rijden en de ACC gebruik. Enige is dat de ruitenwissers het niet meteen doen (automatisch) maar dat schijnt "by design" te zijn.

  5. #4745

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb dit al een keer gemeld, het gebeurt bij meerdere personen. Bij ons heeft het te maken met de verwarming timer. Als de timer nog loopt, terwijl je wegrijdt, werkt de cc niet. Even de motor uitzetten en weer starten, dan werkt de cc weer.


  6. #4746
    Kitedude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    72
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevendbr Bekijk Berichten
    Hebben jullie ook wel eens dat je cruisecontrol niet ingeschakeld kan worden? Even helemaal los van de snelheid... er zijn ritten dat ik m'n E-tron start en het gewoon niet mogelijk is om 'm op cruisecontrol te zetten. "Set", "resume", wat dan ook, 0 reactie van de auto. En de rit daarna werkt het weer feilloos... Vaag, vooral omdat ik er ook nog geen patroon in heb kunnen ontdekken.

    Het betreft hier trouwens een reguliere cruisecontrol, niet adaptive.
    Heb je voor je eerst rit de app gebruikt om je auto te verwarmen? daar zou het in kunnen zitten. Probeer maar eens 2 x te starten. dus still staan en dan 2 x aan en uit zetten.

  7. #4747
    Kitedude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    72
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat je doelt op het tekentje met de 3 golfjes, die dan knippert op je clima-paneel? Sja, als ik weg rij knippert deze nog. Ik ga dan de snelweg op en zet de ACC aan (ik woon langs de snelweg). Die werkt dan in ieder geval, maar of dan die indicator nog brandt weet ik niet 100% zeker.
    Welke snelweg pak jij regelmatig?

  8. Ad
  9. #4748

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    A4 Delft-->Leiden. Elke dag schuift de ACC netjes aan

  10. #4749

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kitedude Bekijk Berichten
    Heb je voor je eerst rit de app gebruikt om je auto te verwarmen? daar zou het in kunnen zitten. Probeer maar eens 2 x te starten. dus still staan en dan 2 x aan en uit zetten.
    Inmiddels e.e.a. getest. Mooiste oplossing is om gewoon de op de climatecontrol unit op "OFF" te drukken (interieurverwarming stopt) en dan de auto te starten. Niets aan het handje qua CC.

  11. #4750

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik zeg toch: bug in de software! ACC heeft dit niet, dus het is toch iets geks.

  12. #4751
    lbe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Gisteren de A3 E-tron attraction ontvangen erg blij mee. Nu het volgende: Aanmelden met app lukt niet blijft op kenteken validatie staan (reeds met klantenservice gebeld maar daar heb je niet zo veel aan. De km stand is te laag, de auto nog niet bekend bij rdw, blabla).

    Verder kom ik tot de conclusie dat ik met mijn MMI radio geen verwarmen/verkoelen maar ook oplaadtimers in kan stellen, ik heb die menu's niet in het systeem. Toevalling andere MMI Radio rijders op het forum. Zou dit betekenen dat ik alleen timers via de app kan activeren of kijk ik niet goed. Ik was in de veronderstelling dat de basis functionaliteit voor laden en verwarmen en verkoelen vor alle uitvoeringen het zelfde was. Er is nl geen verschil in de opties uit de brochure.

    IMG_0014.jpg

  13. #4752

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lbe Bekijk Berichten
    Gisteren de A3 E-tron attraction ontvangen erg blij mee. Nu het volgende: Aanmelden met app lukt niet blijft op kenteken validatie staan (reeds met klantenservice gebeld maar daar heb je niet zo veel aan. De km stand is te laag, de auto nog niet bekend bij rdw, blabla).

    Verder kom ik tot de conclusie dat ik met mijn MMI radio geen verwarmen/verkoelen maar ook oplaadtimers in kan stellen, ik heb die menu's niet in het systeem. Toevalling andere MMI Radio rijders op het forum. Zou dit betekenen dat ik alleen timers via de app kan activeren of kijk ik niet goed. Ik was in de veronderstelling dat de basis functionaliteit voor laden en verwarmen en verkoelen vor alle uitvoeringen het zelfde was. Er is nl geen verschil in de opties uit de brochure.

    IMG_0014.jpg
    Ik heb ook een basis MMI. Hierin zit geen enkele ondersteuning voor de e-tron functies, dus inderdaad geen mogelijkheden voor timers. Verder kun je bijvoorbeeld ook niet zien hoeveel % je electrisch hebt gereden, en waarschijnlijk nog veel meer...maar dat weet ik dus ook niet precies...
    Laatst gewijzigd door dft; 27-11-15 om 11:40.

  14. #4753
    lbe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dft Bekijk Berichten
    Ik heb ook een basis MMI. Hierin zit geen enkele ondersteuning voor de e-tron functies, dus inderdaad geen mogelijkheden voor timers. Verder kun je bijvoorbeeld ook niet zien hoeveel % je electrisch hebt gereden, en waarschijnlijk nog veel meer...maar dat weet ik dus ook niet precies...
    Maar werkt het dan wel via de app?

  15. #4754
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @lbe Ik heb geen idee of het in de app wel werkt, maar dat lijkt mij wel. Anders kan je de auto alleen opladen via het knopje bij de stekker in de grill? Daar kan je trouwens wel ff kijken of de timer knop er wel zit? Bij mij zitten er 2 knopjes, 1 boven het laadlampje (de timer) en 1 eronder (direct laden).
    Laatst gewijzigd door AudiFranc72; 27-11-15 om 19:44.

  16. #4755

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lbe Bekijk Berichten
    Maar werkt het dan wel via de app?
    Yep, dat werkt wel!

  17. #4756

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Leeftijd
    57
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zag vandaag een grill van ABT bij Autohaas in Apeldoorn voor de ETron. Dat zit er gaaf uit! Ook gewoon verlaagd bij de Audi dealer!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  18. #4757
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Gaaf! Aparte kleur ook deze e-tron. Grill is gespoten of gewrapt?

  19. #4758

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    mooie upgrade. Jammer van dat gat onderin de gril voor die sensor, maar ik snap wel dat ze maar 1 variant maken om de kosten binnen de perken te houden.

  20. #4759
    lbe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heeft de e-tron een starre achteras of een multilink?

  21. #4760

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lbe Bekijk Berichten
    Heeft de e-tron een starre achteras of een multilink?
    vier-link achteras

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •