Pagina 287 van 300 EersteEerste ... 187237277283284285286287288289290291297 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.721 tot 5.740 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #5721
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Jep, zo'n 36 heb ik nu ook staan elke dag. Daadwerkelijke range met deze kou is nog steeds maar 26-27.
    Herkenbaar @Soeski, dat was voor mij precies haalbaar naar kantoor (Almere-Naarden). Nu zijn we met kantoor verhuisd naar Nieuwegein, dus 100% elektrisch lukt niet meer. Ik rijd via Amsterdam en dan lukt het toch nog, door de accu goed te benutten, om op die 60km 1:20 te halen. Ja, ook met dank aan de trajectcontrole op de A2 ;-)

  2. #5722
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bevestigd gekregen dat de simkaartlezer (voor de eigen simkaart, nodig voor Google Maps file-info) kapot is. Complete navi unit wordt vervangen. Moet uit Duitsland komen, dus duurt even...

    Let op, is een erg duur onderdeel. Als je privé rijdt en de lezer hapert nu soms, dan zou ik de unit z.s.m. (binnen de garantie) laten vervangen!

  3. #5723

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vanmiddag ook een afspraak bij de dealer. Zelfde probleem met de simkaart, blijf de melding houden: Plaats simkaart. Afwachten wat het is.

  4. #5724
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fblegend Bekijk Berichten
    Vanmiddag ook een afspraak bij de dealer. Zelfde probleem met de simkaart, blijf de melding houden: Plaats simkaart. Afwachten wat het is.
    En wat is eruit gekomen?

  5. #5725

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    45
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    door de hoge temp stond de elektro teller vanmiddag op 41 en haalde ik er 37 km uit.


  6. #5726
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eelcodb Bekijk Berichten
    door de hoge temp stond de elektro teller vanmiddag op 41 en haalde ik er 37 km uit.
    Netjes! De mijne laadt nog niet verder dan 36km, maar ik rijdt soms best stevig door (ook elektrisch:-) )

  7. #5727

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Bevestigd gekregen dat de simkaartlezer (voor de eigen simkaart, nodig voor Google Maps file-info) kapot is. Complete navi unit wordt vervangen. Moet uit Duitsland komen, dus duurt even...

    Let op, is een erg duur onderdeel. Als je privé rijdt en de lezer hapert nu soms, dan zou ik de unit z.s.m. (binnen de garantie) laten vervangen!
    Ai! Nu is die van mij ook overleden. Garantie is al voorbij. Gezien de vele reacties hier is er duidelijk sprake van een fabrieksfout. Pon zal vast wel coulant zijn.

  8. Ad
  9. #5728
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbr610 Bekijk Berichten
    Ai! Nu is die van mij ook overleden. Garantie is al voorbij. Gezien de vele reacties hier is er duidelijk sprake van een fabrieksfout. Pon zal vast wel coulant zijn.
    Lease of eigen auto?

  10. #5729
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @fblegend Wat was bij jou de diagnose?

  11. #5730
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @A3165 Werkt de simkaartlezer nog bij jou?

  12. #5731
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.024
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hij lijkt het weer te doen voor het meeste van de tijd. De app werkt ook weer. Blijft frusterend om niet te weten waar je aan toe bent. Het blijft altijd maar afwachten.

    Zo te lezen kan de simkaartlezer beter maar echt helemaal kapot zijn zodat deze nog vervangen kan worden binnen de garantietermijn. :-)

  13. #5732

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Lease of eigen auto?
    Eigendom werkgever.

  14. #5733

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Een onderdeel van de kaartlezer was kapot weet niet precies wat, maar is gisteren gerepareerd. Onderdeel moest uit Duitsland komen. Kosten 900 euro. Lease auto dus weet niet hoe het gaat met garantie etc.

  15. #5734

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    113
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hoop berichten over de kaartlezer.
    Nu wilde ik zelf een andere vraag stellen die mogelijk gerelateerd is.

    ik heb een 4g abonnement t-mobile maar wifi is onbruikbaar traag.
    Heb het idee dat daarom ook andere functies niet goed werken zoals file (trage info) of AC op afstand (soms moet ik die actie 3/4x proberen voordat hij eens werkt)
    iemand andere ervaringen?
    Audi A6 (C7) S Line Edition Wit (2018)
    Audi A3 E-Tron Ambition Pro Line + S-line Wit (2015)

  16. #5735

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Nou, mijn gezinsleden zijn anders maar wat blij als ze in de A3 zitten: WiFi hotspot via T-Mobile 4G. Sneller en stabieler dan de Ziggo WiFi thuis!

    En met die kaartlezer moeten we elkaar misschien ook niet gek maken. Ik dacht bij een storing met de simkaart van de week ook meteen dat ik aan de beurt was voor een nieuwe kaartlezer. Maar was toch gewoon een kapot simkaartje. Die kunnen blijkbaar ook kapot gaan. Nieuwe simkaart erin en de kaartlezer werkte meteen weer.

  17. #5736

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbr610 Bekijk Berichten
    Nou, mijn gezinsleden zijn anders maar wat blij als ze in de A3 zitten: WiFi hotspot via T-Mobile 4G. Sneller en stabieler dan de Ziggo WiFi thuis!

    En met die kaartlezer moeten we elkaar misschien ook niet gek maken. Ik dacht bij een storing met de simkaart van de week ook meteen dat ik aan de beurt was voor een nieuwe kaartlezer. Maar was toch gewoon een kapot simkaartje. Die kunnen blijkbaar ook kapot gaan. Nieuwe simkaart erin en de kaartlezer werkte meteen weer.
    Dat zegt ook wel iets over je Ziggo Wifi thuis natuurlijk
    Zeker met het nieuwste modem (de witte) is de wifi echt sterk en snel. Natuurlijk worden deze apparaten weggestopt in meterkasten op de grond, en dan is de werking verminderd door storing van water en elektra, en niet in de laatste plaats meerdere dichte deuren. Maar; 4G werkt inderdaad erg goed.

  18. #5737
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Geen krik en sleutel aanwezig?

    Ik denk eraan om de remzadels te verven, maar nu zie ik geen sleutel en ook geen krik liggen achterin de e-tron. Zitten die er niet bij, omdat we een compressor hebben om een busje 'purschuim' in de band te pompen?

  19. #5738

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik dacht; weet je wat? Het is zomer, de hele dag staat de zon op de auto, laat ik weer eens klimatiseren (koelen in dit geval). Tijd niet gebruikt!
    Serverfout GW412, probeer het later nog eens.
    Echt... na al die maanden nog niks veranderd aan de werking... of, niet-werking dus.

    /edit: het is blijkbaar een probleem in de app of mijn toestel (Samsung Galaxy S7 Edge) want via login.audi.com werkt het wel meteen!
    Een dag later nog steeds dezelfde fout in de app, via website werkt wel.
    Laatst gewijzigd door Soeski; 15-06-17 om 17:35.

  20. #5739

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    45
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zeer irritant zeg. Ik heb zelden foutmeldingen moet ik eerlijk bekennen, dus ben er redelijk tevreden over.

  21. #5740
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.024
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Op 15-03-17, 08:13 plaatste ik dezelfde foutmelding. App moest gedeïnstalleerde worden en opnieuw geïnstalleerd en dan zou het opgelost zijn. Was natuurlijk niet zo, maar de afgelopen twee weken lijkt het weg te zijn.

    Overigens laadt de accu nog altijd niet boven de 37 kilometer op.
    Laatst gewijzigd door A3165; 19-06-17 om 16:02.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •