Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 702

Onderwerp: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

  1. #41
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Bij veel muziek is het overigens meer een gadget... Echt handig is het niet. Ze hebben bij het bladeren door grote lijsten sowieso echt een kans laten liggen. Hoe makkelijk zou het zijn geweest als je gewoon de eerste letter op je MMI touch knop kon schrijven om naar de eerste vermelding met die beginletter te gaan. Dat zou ik echt een fijne toepassing vinden van die touch functie, verder gebruik ik het nooit namelijk, voor navi gebruik ik altijd voicecommand omdat zo super werkt.
    Aai....dat is een gemiste kans zeg. Ben het helemaal met je eens. Soms vraag ik me weleens af in hoeverre ze dit zelf testen voor gebruik. Het zou zo mooi zijn als ze tien willekeurige mensen met een redelijke muziekcollectie in de auto zouden zetten om dan te ontdekken wat er onhandig werkt.

    Fijn om te horen dat de voicecommand wel goed werkt. Noem je dan de naam van het album, arties of genre? Hoe gebruik je dat?

    Hoe werkt die TouchPad trouwens? Ook meer een gadget vrees ik. Het schrijven van de straat- of plaatsnaam ziet er niet heel handig uit. En dit kan waarschijnlijk ook niet tijdens het rijden?
    Laatst gewijzigd door GekkeTed; 14-05-13 om 11:01.
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  2. #42
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Voicecommand werkt niet lekker voor je muziek, maar werkt perfect voor navigatie. Had dat niet heel duidelijk neergezet.

    Voicecommand werkt wel met audio, maar je moet dan regelnummers noemen, erg omslachtig. Bladeren gaat per 9 items, duurt behoorlijk lang om zo te bladeren door 200 artiesten op een SD kaart. Het verwerken van de voicecommands kost namelijk ook nog enkele seconden. Voor het invoeren van een navigatieopdracht absoluut geen probleem, maar bij het bladeren door items superirritant.

    Touchpad is naar mijn idee een gimmick, waar je het voor kan gebruiken zijn doorgaans betere alternatieven voor handen (voicecommand) en waar het handig was geweest, eerste letter voor een item in een - lange - lijst selecteren bijvoorbeeld werkt het niet.

    De praktijk is dat ik het maar 1 keer echt gebruikt heb en dat was voor het invoeren van een telefoonnummer van iemand die niet in mijn adresboek van de telefoon stond.
    Laatst gewijzigd door Griffendahl; 14-05-13 om 11:30.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  3. #43

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Van de site van Spotify:

    Ondersteunt Spotify alle iPods?
    Spotify ondersteunt alle iPod-modellen, behalve de hele oude versies met Firewire.
    Dank je, volgens de specs heb ik een 5th generation. Maar eens langs de Apple store.

  4. #44
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RWF Bekijk Berichten
    Dank je, volgens de specs heb ik een 5th generation. Maar eens langs de Apple store.
    Ik heb toch mijn twijfels. Gaat hier over Nano, maar geldt denk ik ook voor neen normale iPod.

    To answer your question, no, not content from Spotify's catalogue.

    Since the iPod nano does not support applications, the Spotify client can only be used to sync local tracks that you own to the iPod. Downloading/purchasing tracks is not included in the Spotify Premium subscription, it only gives you unlimited high quality (ad-free) streaming with the ability to make playlists available offline to be played inside the Spotify application when you do not have a connection. If you want to move tracks to your iPod nano then you must purhcase them first, either through Spotify or from another source (unless you already own them, then its just a case of copying them to the iPod).

    En op de site van Spotify zelf:
    https://www.spotify.com/nl/blog/arch...e-ipod/?page=1

    Onderaan: Additionally, Spotify Premium’s Offline Mode feature isn’t possible with the iPod.
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  5. #45

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Het lijkt dus alleen te werken met een iPod touch, waarop je de Spotify app hebt geinstalleerd. Dan zou het hetzelfde moeten werken als op mijn telefoon (Samsung Galaxy SII).
    Dat werkt ook in de A3, alleen bediening via telefoon, behalve volume en skip/back. Het zou mooi zijn als dat via MMI kan middels dure kabel


  6. #46
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Voicecommand werkt niet lekker voor je muziek, maar werkt perfect voor navigatie. Had dat niet heel duidelijk neergezet.

    Voicecommand werkt wel met audio, maar je moet dan regelnummers noemen, erg omslachtig. Bladeren gaat per 9 items, duurt behoorlijk lang om zo te bladeren door 200 artiesten op een SD kaart. Het verwerken van de voicecommands kost namelijk ook nog enkele seconden. Voor het invoeren van een navigatieopdracht absoluut geen probleem, maar bij het bladeren door items superirritant.

    Touchpad is naar mijn idee een gimmick, waar je het voor kan gebruiken zijn doorgaans betere alternatieven voor handen (voicecommand) en waar het handig was geweest, eerste letter voor een item in een - lange - lijst selecteren bijvoorbeeld werkt het niet.

    De praktijk is dat ik het maar 1 keer echt gebruikt heb en dat was voor het invoeren van een telefoonnummer van iemand die niet in mijn adresboek van de telefoon stond.
    Thanks, had al zo'n vermoeden. Schrijvend invoeren blijft toch beperkt. Leuk voor in de commercial, maar is niet beter dan gesneden brood

    Verder werkt het zoals ik had verwacht. Inderdaad jammer vd beginletter. Kleine moeite, groot plezier.

    Doet Audi weleens aan software updates, zodat dit wel mogelijk gemaakt kan worden?
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  7. #47
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Eigenlijk jammer dat die software niet gewoon opensource is, zou je zelf dat soort features toe kunnen voegen of bijvoorbeeld de draairichting van de MMI knop instelbaar maken.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  8. Ad
  9. #48
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Eigenlijk jammer dat die software niet gewoon opensource is, zou je zelf dat soort features toe kunnen voegen of bijvoorbeeld de draairichting van de MMI knop instelbaar maken.
    Dat zou natuurlijk helemaal ultiem zijn! Op zoiets hoop ik al jaren. Vrees dat fabrikanten daar huiverig voor zijn.

    Had al eens gedacht een volledig digitaal dashboard, dat je zelf kunt programmeren. Alleen kan ik me voorstellen dat je daar, naast weerstand van de fabrikant, ook wettelijk tegen problemen aan kunt lopen.

    Zou wel mooi zijn natuurlijk. Downloaden van andermans creaties etc.

    Je Audi jailbreaken om illegaal je eigen dashboards te installeren
    Laatst gewijzigd door GekkeTed; 15-05-13 om 18:12.
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  10. #49

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Yep...sterker nog, ik kreeg gisteren de melding in mijn MMI dat de Iphone opgeladen moest worden, omdat er nog maar 10% batterijcapaciteit beschikbaar was. Hé...die ligt toch aan de kabel. Lichtelijk in paniek rijdend mijn iPhone ter hand genomen, nix! Wat gaat hier mis?????

    Roept mijn vrouw, nee het is die van mij. Ik heb het nog niet getest als een van ons gebeld wordt, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ze beide via de MMI te regelen zijn. Super cool
    Dus op de Audi A3 kun je meerdere iPhone te gelijk gebruiken ? Lukt bij mijn VW Golf R niet, ik kan weliswaar meerdere iPhone pairen maar het RNS 510 systeem maakt maar met 1 iPhone tegelijk contact. (Dus laadt ook maar van 1 iPhone de telefoonnumers. Hoe doet de A3 dat ?

    Enig idee wat de Audi phonebox voor toegvoegde waarde heeft met gebruik van een iPhone ?

  11. #50
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Zelfde... Laadt maar van 1 telefoon de telefoonnummers bij mij.

    De phonebox heeft een aansluiting voor een Dock connector waarmee je je telefoon ook kan opladen, en Audi claimt dat een telefoon in de phonebox beter ontvangst heeft.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  12. #51

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Zelfde... Laadt maar van 1 telefoon de telefoonnummers bij mij.

    De phonebox heeft een aansluiting voor een Dock connector waarmee je je telefoon ook kan opladen, en Audi claimt dat een telefoon in de phonebox beter ontvangst heeft.
    Dank. Het leek me al knap dat 1 systeem verschillende telefoonboeken kon inladen. Wellicht dat je wel d.m.v. scrollen een actieve gebruiker als bovenste kunt plaatsen ? (zoals bij BMW iDrive)

    De Audi phonebox lijkt dus een onzinnige accessoire vooral omdat je iPhone met het AMI/MMI kabeltje kunt opladen. Overigens gaat dit in de Golf vrij traag. De telefoonantenne zit toch op het dak als comboantenne voor zowel GPS/telefonie/radio of zit er elders een antenne voor telefoon verstopt ?

  13. #52

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Heeft er iemand nog een goede betaalbare tip voor een SD kaartje online te bestellen? Ik geloof dat het maximaal mogelijke 32Gb is toch?

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    36
    Kudos
    2

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Je kan vandaag de hele dag kijken op ibood.nl Komt ie vast voorbij vandaag

  15. #54

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Bekijk Berichten
    Heeft er iemand nog een goede betaalbare tip voor een SD kaartje online te bestellen? Ik geloof dat het maximaal mogelijke 32Gb is toch?

    2TB is het maximale....... :-O

  16. #55

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Maar dan leest hij toch niet alle nr's? In de A4 Cab die we hebben leest hij max 2 x 2Gb...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritschy Bekijk Berichten
    2TB is het maximale....... :-O

  17. #56

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Is dit bv een goeie? Weet dat sommige types van die kaartjes niet gelezen kunnen worden voor muziek in een MMI systeem vandaar mijn vraag.

    http://www.bax-shop.nl/sd-kaart/tran...t-details.html

  18. #57

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Bekijk Berichten
    Is dit bv een goeie? Weet dat sommige types van die kaartjes niet gelezen kunnen worden voor muziek in een MMI systeem vandaar mijn vraag.

    http://www.bax-shop.nl/sd-kaart/tran...t-details.html

    Hier Pedro Heb hier vorige week zelf 2 kaartjes besteld, geen verzendkosten en de volgende dag binnen

    http://www.memorystunter.nl/contents...e_(32_GB).html
    Laatst gewijzigd door ruttie; 30-05-13 om 14:19.

  19. #58

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Naar mijn weten wel.
    Het ligt aan de manier van formatteren van het SD kaartje/ Harde schijf of de Audi MMI hem leest.
    Namelijk FAT32 (heb er een post van gemaakt voor mijn Harde schijf installatie).

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek

    Ik zou tweakers erop naslaan wat betreft prijzen SD kaartjes.

    Pricewatch SDHC kaarten min. 32GB
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    17
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruttie Bekijk Berichten
    Of hier: http://m.mymemory.co.uk/product?p=36261

    Heb hier al meermaals besteld, en zeer tevreden over en heel scherpe prijzen..

Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •