Pagina 34 van 36 EersteEerste ... 2430313233343536 LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 680 van de 702

Onderwerp: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

  1. #661

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Geen idee, ik zet tegenwoordig gewoon mijn iPad op mijn dashboard als ik weer een uurtje op de trein moet wachten naar Engeland
    Connecteren met Bluetooth, en je hebt een geweldige Netflix ervaring!

  2. #662

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo Bekijk Berichten
    Geen idee, ik zet tegenwoordig gewoon mijn iPad op mijn dashboard als ik weer een uurtje op de trein moet wachten naar Engeland
    Connecteren met Bluetooth, en je hebt een geweldige Netflix ervaring!
    Hoe bedoel je dit Renzo? Dit connecteren met Bluetooth, spreek je dan over muziek of video?

  3. #663

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door virol Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je dit Renzo? Dit connecteren met Bluetooth, spreek je dan over muziek of video?
    Video, dan speelt het geluid af via de wagen, beeld via de iPad.

  4. #664

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Herkent iemand dit 'probleem'?

    Sinds enkele weken in het bezit van een facelift A3 SB. Audiostreaming werkt top, echter worden alle andere meldingen van de telefoon niet meer doorgegeven middels een geluidssignaal wanneer deze verbonden is met bluetooth. Hiervoor had ik een BMW 1 serie en als ik een mailtje of whatsapp berichtje kreeg werd dat netjes via de speaker van mijn iPhone afgespeeld. Nu in de Audi trilt hij alleen en wordt het geluid gemuted.

    Na alles bluetooth instellingen op telefoon en MMI uitgeprobeerd te hebben kom ik er niet meer uit.

    Let wel, ik ben dus niet op zoek naar een manier dat een mail notificatie via de speakers wordt afgespeeld. Ik wil het puur uit m'n telefoon horen. Vooral het feit dat de flitsmeister meldingen nu niet hoorbaar zijn is niet handig

    Hoop dat iemand hier de oplossing weet! Als ik zo op de diverse (buitenlandse) fora lees heeft de een er wel last van en de ander niet

  5. #665
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Gisteren in Duitsland een 8V uit 2014 gehaald en meteen bij RDW geweest dus nu wachten op kenteken. De wagen heeft een standaard MMI systeem en AMI aansluiting onder de armsteun. Ik heb dit hele topic eens goed doorgespit .... wallen onder de ogen en niet normaal hoeveel kabelsoorten er bestaan.
    Als ik het goed gelezen heb dan heb ik 2 opties om mijn Iphone 5s aan te sluiten en van alle functies inclusief video bij stilstand gebruik te kunnen maken :
    De 4F0051510AD-groene kabel of 4F0051510AL-gele kabel ? weet iemand het verschil tussen beide ?
    En kan ik VIM met Vagcom vrijschakelen of kan dat alleen maar met Vagcan pro ?
    Laatst gewijzigd door Tje; 18-03-17 om 08:47.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport


  6. #666
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ik heb dezelfde config en gebruik een gele kabel. Wat precies het verschil is met de groene weet ik niet.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  7. #667
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ik heb regelmatig problemen met "mededelingen" en synchronisatie met mijn Samsung S6 telefoon. De SMS kan ik altijd zien op het MMI scherm. Maar e-mails de ene keer wel andere keer niet. Soms weken niet zichtbaar en zonder iets aan instellingen te wijzigen, dan weer wel zichtbaar. Is dit herkenbaar? Eventueel oplossingen hiervoor?
    RS4 B9

  8. Ad
  9. #668
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Idem, ik heb ook de gele en 5S
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  10. #669
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    @Tje

    Vim alleen met VCP
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #670

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ik heb in mijn A3 uit 2016 alleen een usb aansluiting voor het opladen. Is er ook iets om in te bouwen zodat ik hiermee mijn telefoon kan koppelen aan de auto om bv muziek af te luisteren?

  12. #671
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Kan dat niet met bluetooth, ik heb namelijk 2 verbindingen.
    1 voor bellen en 1 voor media, kun je apart aan of uit zetten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #672
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    In mijn 2017 SB zit ook een AUX-in in de midden console, daar kan je je telefoon aansluiten of een andere speler maar niet besturen uiteraard.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  14. #673
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Vandaag het gele kabeltje (AL) gehaald bij de dealer. Kan muziek afspelen en bedienen en de cd covers in het scherm zien maar geen muziekvideo's etc afspelen. Vgl Leon kan dit ook niet vanwege de beperking op de Lightning connector. Toch wel jammer voor de kabeltje van dik 40 euro. Zit nog een beetje in dubio wat te doen aangezien dit ook allemaal via BT kan maar vond dit wel een prima oplossing om de telefoon ook op te laden.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  15. #674
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tje Bekijk Berichten
    Vandaag het gele kabeltje (AL) gehaald bij de dealer. Kan muziek afspelen en bedienen en de cd covers in het scherm zien maar geen muziekvideo's etc afspelen. Vgl Leon kan dit ook niet vanwege de beperking op de Lightning connector. Toch wel jammer voor de kabeltje van dik 40 euro. Zit nog een beetje in dubio wat te doen aangezien dit ook allemaal via BT kan maar vond dit wel een prima oplossing om de telefoon ook op te laden.
    Geluid via de kabel is ook beter
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  16. #675
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Klopt maar bedacht me ook dat ik elke dag veel op Flitsmeister kijk en das minder handig wanneer de telefoon onder de armsteun ligt dus ga denk ik voor de minder mooie oplossing van een Brodit houder tussen de ventilatie roosters icm apple laadkabeltje.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  17. #676

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Kan dat niet met bluetooth, ik heb namelijk 2 verbindingen.
    1 voor bellen en 1 voor media, kun je apart aan of uit zetten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    Klopt dit doe ik nu ook via bluetooth maar vind persoonlijk het makkelijker via een usb aansluiting, Toen ik heb proef gereden in de a3 zat er ook een usb in de midden console naast de sigaretten aansteker. Is dit nog in te bouwen ?

  18. #677
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Talking Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ik heb een FL A3 en heb een myAudi account en app op mijn android telefoon. Bij het opstarten van de app zegt ie dat ie niet verbonden is met de auto. In de MMI van de auto heb ik mijn myAudi account login gegevens ingevoerd en pincode daarbij heeft de auto enkele adressen die ik op de website heb ingevoerd opgehaald maar toch blijft de app de melding geven ie niet is verbonden. Wat doe ik fout?

    Update: er zit kennelijk synchronisatie tijd tussen want de website zegt nu wel wat ie verbonden is.
    Laatst gewijzigd door MT07; 28-03-17 om 17:37.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  19. #678

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Vandaag mijn viseoo tune2air binnengekregen. Alles werkt behalve de muziek🤔 Iemand hier ervaring mee?
    Als ik hem aansluit kan ik koppelen en is ook zichtbaar in het scherm. Zelfs de stuurbediening werkt en de titels van spotify worden weergeven en je ziet dat het nummer loopt alleen hoor ik niks. Ik heb een A3 Sportback uit 2010 met een ami aansluiting in het dashboardkastje.

  20. #679
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitchel1984 Bekijk Berichten
    Vandaag mijn viseoo tune2air binnengekregen. Alles werkt behalve de muziek🤔 Iemand hier ervaring mee?
    Als ik hem aansluit kan ik koppelen en is ook zichtbaar in het scherm. Zelfs de stuurbediening werkt en de titels van spotify worden weergeven en je ziet dat het nummer loopt alleen hoor ik niks. Ik heb een A3 Sportback uit 2010 met een ami aansluiting in het dashboardkastje.
    Is je volume van je telefoon wel op max? Ook van je media op je telefoon.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  21. #680
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Is er iets te doen aan de kwaliteit van audio via bluetooth? Ben in het bezit van een MMI+ systeem in m'n A3 sedan met B&O Audio icm iPhone 7.
    Geluid klinkt heerlijk, maar heb laatst hetzelfde album via SD-kaart geluisterd en via Spotify Premium (zgn 'extreme quality') maar merk dat er toch wel een redelijk verschil in kwaliteit zit.

    Merk regelmatig gekraak/ruis in de rustige delen van audiotracks via Spotify, als het volume wat harder staat. Via SD-card (.flac of .mp3) klinkt het loepzuiver.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •