Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 668

Onderwerp: MMI kaartupdates

  1. #541

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Zucht. Ik heb nog recht op 2 gratis kaart-updates, maar MyAudi geeft al aan dat ik naar de dealer moet voor de volgende update. Wat een kutsite is het ook. De updates zijn al dramatisch.

  2. #542

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meeuw Bekijk Berichten
    Ben benieuwd of het 'nieuwe' stuk A4 er nu wel op staat.
    Eindelijk wel:

    Audi_A3_2017_2018_A4.jpg

  3. #543

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Om gek van te worden. Ik mis onterecht deze laatste kaartupdate.

    Reactie van webteam Audi:

    "Meneer u heeft geen Audi Connect dus u kunt nooit deze updates gedownload hebben"
    - Geintje zeker? Ik heb MMI+ en download ze al 2 jaar.
    "Oh. Uhh. Ja dat klopt ze verlopen na 2 jaar"
    - Nee, dat klopt niet. Ik vermoed dat het ligt aan X
    "Oh.. ok nou we zoeken het voor je uit en laten je terugbellen"

    Ik word teruggebeld door Audi Rotterdam:

    "Meneer u heeft geen Audi Connect dus u kunt nooit deze updates gedownload hebben, daarnaast heeft u de mindere MMI dus zonder PLUS"
    - Oh. Alweer dit geintje.. Ik heb ​wel MMI+ en dit heb ik al eerder gehoord, ik krijg graag een goed onderbouwd antwoord. Ik vermoed dat het ligt aan X
    "Ik weet niet hoe ik u kan helpen, waarom wilt u deze kaart-update zo graag?"
    - ............. Laten we het er op houden dat ik de 'nieuwe' A4 graag op mijn kaart-update wil hebben.
    "Oh maar meneer, die staat er nog niet op, heeft u nog andere vragen?"
    - Zucht. Kan ik iemand anders spreken want het lijkt er ernstig op dat ik meer van de kaart-updates af weet dan jij..


    Lang verhaal kort van de andere persoon: Komt u maar langs dan kunnen we even kijken of we met de prijs wat kunnen doen.

    Ik word hier echt gek van, je hebt gewoon recht op 5 updates en in het kort komt het er gewoon op neer dat je pech hebt. Bezahlen oder nichts!
    Laatst gewijzigd door eaziness; 29-05-17 om 14:48.

  4. #544
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    ..................................Dat wordt toch naar de dealer rijden om ze daar te overtuigen van je gelijk......

  5. #545

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    ..................................Dat wordt toch naar de dealer rijden om ze daar te overtuigen van je gelijk......
    Dit soort rommel zorgt er echt voor dat ik de volgende keer gewoon een BMW overweeg. Audi is fijn om te rijden en een beter design, maar man man man wat is die audi-service soms tranentrekkend slecht.


  6. #546
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Dit soort rommel zorgt er echt voor dat ik de volgende keer gewoon een BMW overweeg. Audi is fijn om te rijden en een beter design, maar man man man wat is die audi-service soms tranentrekkend slecht.
    @eaziness, ik begrijp je frustratie. Ik vermoed dat je optie lijst bij Pon niet overeenko t met wat je echt hebt. Ik heb met mijn A3 hetzefde gehad. Bij mij ging het niet om mmi maar ik wou een trekhaak en tot 3x toe bestelde ze de verkeerde omdat de werkelijke auto niet overeen kwam met wat er in hun systeem staat.

    Ik zou als het mijn issue was gewoon het aankoop contract met configuratie pakken + de rand voorwaarden van Audi connect en daarmee naar de dealer gaan. Als je er niet uitkomt dan laat de directeur er maarbij komen want recht is recht. Lijkt mij dat de dealer uiteindelijk dit recht moet zetten bij de importeur.
    Sterkte met de MMI update
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  7. #547

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Gisteren werd mij verteld dat mijn auto geproduceerd is in 2014 en waarschijnlijk af-fabriek een oude versie had. In de kleine lettertjes staat dat je 5 kaart-updates vanaf de fabrieksversie krijgt en dat ze dus wel alle 5 gebruikt zouden zijn. De dealer komt er vandaag op terug of hij nog wat kan regelen, maar als dat niet zo is, dan ben ik klaar met Audi. Ik vind het echt van de zotte wanneer je een nieuwe auto koopt (en goedkoop was het MMI+ systeem niet) dat ik me dan bij de aankoop moet realiseren dat er misschien een oude kaart in zit??

    Ik wacht nu het antwoord van de dealer af.

  8. Ad
  9. #548
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Gisteren werd mij verteld dat mijn auto geproduceerd is in 2014 en waarschijnlijk af-fabriek een oude versie had. In de kleine lettertjes staat dat je 5 kaart-updates vanaf de fabrieksversie krijgt en dat ze dus wel alle 5 gebruikt zouden zijn. De dealer komt er vandaag op terug of hij nog wat kan regelen, maar als dat niet zo is, dan ben ik klaar met Audi. Ik vind het echt van de zotte wanneer je een nieuwe auto koopt (en goedkoop was het MMI+ systeem niet) dat ik me dan bij de aankoop moet realiseren dat er misschien een oude kaart in zit??

    Ik wacht nu het antwoord van de dealer af.
    Sinds hoe lang heb je de auto? Want dan lijkt het mij toch logisch....als je 5 updates gratis krijgt. Per half jaar komt er een update uit, dus ongeveer 2,5jaar (als je ze allemaal zou downloaden) heb je dan gratis updates.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #549

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Sinds hoe lang heb je de auto? Want dan lijkt het mij toch logisch....als je 5 updates gratis krijgt. Per half jaar komt er een update uit, dus ongeveer 2,5jaar (als je ze allemaal zou downloaden) heb je dan gratis updates.
    27-2-2015... Ik mis er 1. Dealer heeft me net gebeld en gaat een oplossing zoeken.

  11. #550
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Sinds hoe lang heb je de auto? Want dan lijkt het mij toch logisch....als je 5 updates gratis krijgt. Per half jaar komt er een update uit, dus ongeveer 2,5jaar (als je ze allemaal zou downloaden) heb je dan gratis updates.
    In het instructieboekje staat dat de auto bij aflevering voorzien is van het nieuwste kaartmateriaal. Zie pagina 6. Productiedatum maakt dan niet uit ;-)

  12. #551
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    In het instructieboekje staat dat de auto bij aflevering voorzien is van het nieuwste kaartmateriaal. Zie pagina 6. Productiedatum maakt dan niet uit ;-)
    Ja dus hij had dan een kaart van november 2014 erin dus toen de auto afgeleverd is. Dan heb je theoretisch dus inderdaad 4x kunnen downloaden en heb je nog een 5e over.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  13. #552

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ja dus hij had dan een kaart van november 2014 erin dus toen de auto afgeleverd is. Dan heb je theoretisch dus inderdaad 4x kunnen downloaden en heb je nog een 5e over.
    Update 2015 stond er op ja.
    Ik heb zelf de volgende kaarten gedownload:
    2015/2016
    2016
    2016/2017
    2017

    Ik ben benieuwd, ik heb goede hoop dat de dealer het nu wel wil oplossen.

  14. #553
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik denk dat de auto update is aangezet bij initeel af fabriek dus als ie dan een half/ jaar later verkocht wordt omdat ie in de showtoom stond dan zijn er al updates verstrerken. Aangezien de dealer dit niet meer kan aanzeten wordt dit een Audi issue. Mijn updates van 2014 zijn ook op en ik zou zo graag een 3 jaarig nieuw contract kopen maar " voorsprong door techniek" laat het hier afweten. Ik moet gewoon een USB kopen 😡. Dus heel gespannen hoe dit afloopt. Zal wel uit de zak van de dealer komen in de vorm van een USB update ( maar update is update)

    Ps kijk ook even hoe dit zit met je Audi connect die loopt ook af na 3 jaar en ik vermoed dat die dus ook half weg is.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  15. #554

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Ik denk dat de auto update is aangezet bij initeel af fabriek dus als ie dan een half/ jaar later verkocht wordt omdat ie in de showtoom stond dan zijn er al updates verstrerken. Aangezien de dealer dit niet meer kan aanzeten wordt dit een Audi issue. Mijn updates van 2014 zijn ook op en ik zou zo graag een 3 jaarig nieuw contract kopen maar " voorsprong door techniek" laat het hier afweten. Ik moet gewoon een USB kopen 😡. Dus heel gespannen hoe dit afloopt. Zal wel uit de zak van de dealer komen in de vorm van een USB update ( maar update is update)

    Ps kijk ook even hoe dit zit met je Audi connect die loopt ook af na 3 jaar en ik vermoed dat die dus ook half weg is.
    Nou, we zijn eruit!

    Vallei Groep in Ede zijn toppers. Hebben mijn klacht wèl serieus opgepakt (i.t.t. Audi Centrum Rotterdam) en hebben contact gehad met Audi Nederland. Audi NL heeft aangegeven dat ik inderdaad nog recht heb op een update, maar dat het niet via MyAudi op te lossen is. Ik mag langsrijden en krijg kosteloos een nieuwe update via de dealer zelf. (Ik krijg dus kosteloos de update waar je normaal voor moet betalen, zoals @svkaster al vermoedde)
    Laatst gewijzigd door eaziness; 30-05-17 om 22:00.

  16. #555
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Top 👍
    Hoe zit het met Audi connect? Dit verloopt denk ik ook te vroeg af en moet je weer 149€ betalen voor 2 jaar verlenging
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  17. #556

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Top 👍
    Hoe zit het met Audi connect? Dit verloopt denk ik ook te vroeg af en moet je weer 149€ betalen voor 2 jaar verlenging
    Ik heb MMI+ zonder Audi Connect.

  18. #557

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Een maand geleden had ik kaartupdates 2019 voor mijn 2017 A3 E-Tron uitgevoerd.
    Ik had dit gewoon via een laptop, via myAudi, met behulp van een SD kaartje gedaan.
    Werkte prima (had ook online via de dataverbinding/AudiConnect van de auto gekund, maar 15Gb duur best lang denk ik zo).

    Nu kreeg ik deze week op mijn MMI de melding: 'Er is een nieuwe navigatiedatabase beschikbaar op te downloaden: Europa 2019/2020'
    Ik kan er dan voor kiezen om dit online te updaten of ik kan het weer ouderwets via myAudi/een SD kaartje doen.

    Maar hoe kan ik eigenlijk zien op hoe veel 'gratis kaartupdates' ik nog recht heb?
    Ik meen ooit iets gehoord te hebben over 5 in totaal, maar ik kan dit nergens terug vinden/hoe veel ik er nog te gaan heb?

    Verder: Grote verschillen in NL tussen 2019 en 2019/2020?

    Bedankt.
    Laatst gewijzigd door allewijn; 14-06-19 om 09:49.

  19. #558
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    5x of 3 jaar een kaart update sinds uitgave van jouw auto. 2019 was voor mij de laatste versie die ik gratis kon downloaden.

    Online kun je maar paar landen doen. Via kaartjes alles in 1x.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  20. #559

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Aha, check!
    Dus zo lang mijn AudiConnect licentielooptijd duurt is het voor mij gratis? Dus niet beperkt tot maar 5?
    Bij mij loopt AudiConnect tot augustus 2020.

    En ik zie in de auto nu idd dat je, als je online wil downloaden, regio's apart moet aanvinken. Als je bijv. Nederland, België/Luxemburg en Duitsland aanvinkt, dan wordt de rest al grijs, en is dat pakketje in totaal al iets van 1000mb. Dus alles in 1x downloaden gaat idd alleen zoals jij zei via SD kaartje.
    (misschien kun je alles uiteindelijk wel online downloaden, maar moet je meerdere keren/regios doen en zal het uren duren...)

  21. #560
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Nee het is 5x downloaden of 3 jaar. Dus als je een update overslaat dan blijft je 3 jaar nog door tellen. Stel je hebt nog 2x downloaden over maar je 3 jaar is verstreken....dan heb je pech

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •