Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 2.6, meteen hoog toerental bij starten

  1. #1

    Standaard 2.6, meteen hoog toerental bij starten

    Ik heb eergisteren op mijn audi
    A4 2.6 v6 een openluctfilter gezet en er een dikke burnout mee getrokken en even mee gereden.
    Eerst ging alles goed, maar toen ineens schoot het gas hele tijd omhoog alsof iemand hele tijd gas indouwd
    Nu hadden we hem stilgezet gereset en polen eraf gehaald kort maar.
    Na gaspedaal reset met sleutel erin.
    Kon ik weer rijden.
    Halverwege de grote weg begon het ineens weer, doorgereden, overgeschakeld om de toeren te drukken
    Toen ik hem langs de weg zette, begon er al witte rook uit te komen, niet zo heel weinig, en stank.
    Even uitgezet en weer aangezet ging die weer hetzelfde doen.

    Nu heb ik in het verleden problemen gehad met de temperatuur, maar hij bleef netjes op 90 graden hangen.

    Ook geen plas olie of echt veel koelvloeistof weg, ja wel een beetje koelvloeistof.
    Hij start nu wel maar schiet gelijk weer in zen toeren.

    Heb 3 gasten langs gehad, zeggen alle drie de koppeling, maar wouden de auto ook inruilen tegen een polo uit 1991, die wel goed is, hun hadden ook de auto uitgelesen en daar gaf die temperatuursensor aan.
    Mijn auto schakeld wel gewoon.

    Ik twijffel nu wat het kan zijn en echt veel geld om te repareren heb ik niet 500 euro max,
    Ik weet niet wat het probleem is, ik hoop de temperatuur sensor, maar heb die in verleden als eens losgehad en gemaakt. Maar toen werd die warm alleen voordat ik dat deed. Na reparatie niet meer.

    Dit terzijde, mocht er iemand zijn die even een kijkje wilt nemen of meer weet, ik ben zeer verliefd op mijn v6je en wil hem niet zomaar kwijt

    0634859692 als je me kan helpen met info of iets anders
    Mvg
    Corne

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.6, meteen hoog toerental bij starten

    We doen hier niet aan topictitels met HELP erin, titel aangepast.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: 2.6, meteen hoog toerental bij starten

    Mijn excuus!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •