Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 4 storingen in 1x?

  1. #1

    Standaard 4 storingen in 1x?

    Audi a 4 avant b 5.
    Sinds gisteren doen in 1 x de 2 richtingaanwijzers,de radio,de ruitenwissers en de climatic control het niet meer.alles doet het verder prima,audi rijd als een zonnetje.
    Paar weken geleden blies de climatic opeens geen lucht meer en toen opeens weer wel,de knipperlichten deden hwt soms ook even niet en toen weer wel idem ruitenwissers.nu doen ze alle 4 niets meer.de climatic control blaast geen.lucht maar het uitleesschermpje doet het wel.(waar je kunt zien hoe hoog de blower staat en de temp. Kunt aflezen.

    Heeft iemand enig idee hoe en wat.
    Na wat zoeken in andere topics kwam.ik.uit op een x 75 ontlastingsrelais die stuk zou zijn.ik heb werkelijkgeen idee.we hebben.de auto als gezin met 3 kids zo hard nodig.wie weet wat het kan zijn.

    Bijvoorbaat al mijn hartelijke dank.

    Gr. Robbert.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 4 storingen in 1x?

    We doen hier niet aan overdreven vraagteken- of uitroeptekengebruik. Lees ook eens de forumreglementen door, topictitel aangepast.

    Het elektrisch deel van je contactslot is stuk, is ook al meerdere malen besproken op het forum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •