Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    50
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

    Hallo
    Wie kan mij helpen heb een cv setje van carpoint gehaald maar de kleuren van de draden zijn anders dan ik heb kunnen vinden op google
    Heb een audi a4 uit 95 wie weet hoe je dat moet aansluiten? Help

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    110
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

    De kleuren van het setje lijkt me in de handleiding van het setje te staan.
    Ik heb hem in mijn voormalige 95'er in de kofferbak gebouwd bij de pomp.
    Voor het ontgrendelen moet je de rood/bruine draad van je Audi hebben. Om te vergrendelen moet je de grijs/witte van de Audi hebben.

    De rest is de + en de - en de draden voor je knipperlichten lijkt me logisch te vinden in de kofferbak.
    Laatst gewijzigd door JelleV; 21-08-13 om 23:32.

  3. #23

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

    [QUOTE=r08813;731168]Ik heb het vanmiddag aan de voorzijde ingebouwd. De A stijl + de onderkant van het dashbord is makkelijk te verwijderen en dan heb je alle plaats om alles in te bouwen. Het is overigens een negatief gestuurd systeem. Netjes even alles doorgemeten en vervolgens alles volgens de beschrijving aangesloten. Werkt uitstekend.

    Dus begin niet acheraan in te bouwen, voor heb je plaats zat + alle kabels zijn aanwezig : 12v, massa, comfortsluiting, knipperlichten etc.[/QUOTE

    weet jij nog hoe je het hebt aangesloten? de bedradingen

  4. #24

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

    Als je deze pomp hebt, http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=8D0 862 257 C, kan ik je de installatievoorschriften mailen. Je moet dan wel volgens procedure de zendertjes opnieuw coderen. Is een kwestie van twee knopjes ingedrukt houden en daarna een.
    Mail me e.rorik@hotmail.com o.v.v. CV-pomp.

  5. #25

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Noorman Bekijk Berichten
    Als je deze pomp hebt, http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=8D0 862 257 C, kan ik je de installatievoorschriften mailen. Je moet dan wel volgens procedure de zendertjes opnieuw coderen. Is een kwestie van twee knopjes ingedrukt houden en daarna een.
    Mail me e.rorik@hotmail.com o.v.v. CV-pomp.
    Hallo, Ik volg dit onderwerp omdat ik ook graag afstandsbediening wil in mijn a4 uit '97. Ik zag op de site die je geeft, dat er ook pompen verkrijgen zijn met daarin de 'ontvanger' voor afstandsbediening. Staat bij dat ze geschikt zijn voor a4's vanaf 95. Kun je deze dan niet gebruiken in plaats van de huidige? In combinatie met wellicht een paar originele sleutels?


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    52
    Posts
    39
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Smile Re: Centrale deurvergrendeling, afstandsbediening aansluiten

    Eigenlijk was ik ook al aan het bekijken om mijn CV op afstansbediening te laten werken, maar helaas is het electrnische gedeelte niet mijn sterkste kant van een wagen, motorisch geen enkel probleem, maar ik vrees als ik in die spaghetti van draden ga beginnen knippen ik meer kans heb dat de ganse deur eruit vliegt dan dat ie op slot gaat als ik op het knopje duw
    Kan iemand mij toch eens zeggen welke setjes het beste zijn en makkelijkst om in te bouwen? Mochten mijn deuren er alsnog uitklappen dan post ik het wel op FB
    Nee, het zou zonde zijn dit prachtige autotje om,zeep te helpen door zoiets, hij heeft nog maar amper 375k km...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •