Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Gezocht: Zekering schema A4 b5 1.8 T

  1. #21
    slimshady84's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    305
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: Zekering schema A4 b5 1.8 T

    er zit naast de remschakelaar ook een schakelaar op de koppeling zodat je het blok niet opblaast. die zou op de pedalenbox moeten zitten.

    ik heb niets kunnen vinden over een relais nummer, ik vermoed dat deze in het regelapparaat zit gebouwd.
    uitlezen heeft alleen nut als het de remschakelaar is, echter is in een b5 de originele remschakelaar simpelweg doorgelust. maw de remlichten functioneren niet naar behoren bij een probleem met de schakelaar.
    de schakelaar op het koppel pedaal zal moet worden gemeten met een multimeter, deze rapporteerd niet aan de boardcomputer en laat geen lampjes branden.

    tevens kun je uiteraard de elektra polen van het regelapparaat uitmeten op dezelfde manier. je zal niet de eerste audi rijder zijn met een aarde probleem.

    grtz
    Laatst gewijzigd door slimshady84; 22-02-11 om 22:32.
    audi a4 2.5 TDI avant , climate control, cruise control, LM velgen
    voor contact: slimshady84@gmail.com

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    48
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gezocht: Zekering schema A4 b5 1.8 T

    Thanx man, goede info.... Remlichten werken gelukkig goed, dus in die schakelaar zal het probleem waarschijnlijk niet ontstaan. Ik zal eens opzoek gaan naar de schakelaar op het koppelings pedaal en deze doormeten.
    Wellicht anders toch maar even laten uitlezen misschien dat er nog andere storingen naar boven komen... Wordt vervolgd !!

  3. #23
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Gezocht: Zekering schema A4 b5 1.8 T

    Sowieso uitlezen...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •