Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

  1. #1
    KCCK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Smile Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Ik heb sinds een paar maanden zelf een A4 B5 Avant van 1999. Nu viel mij aankoop al op dat er bij het rechterachterportier wat kleine blaasjes zaten op het dak. Dit eens goed bekeken en ik kon geen schade vinden wat dit zou kunnen veroorzaken.

    Nu ben ik even bij de locale Audi dealer in winschoten langsgereden en de medewerker daar heeft een garantie-aanvraagformulier ingevuld (dit model heeft 12 jaar garantie op roestvorming van binnenuit). En wat denk je? Gister bericht: 70% van de kosten worden vergoed, dus voor max 150 - 200 euro (voor mij dan) word alles bijgewerkt en waarschijnlijk het hele dak opnieuw gespoten!

    Klasse!

    Kees

  2. #2

    Standaard re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    En waarom niet 100%? Valt toch nog (net) binnen 12 jaarstermijn.

  3. #3
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    waarschijnlijk vergoed audi wel 100% maar wil de dealer gewoon marge maken. de dealer krijgt de kale kosten vergoed vanuit pon, maar wil hier natuurlijk aan verdienen.

    hebben mijn ouders ook een keer gehad met een wasmachine van miele. ding ontploft en miele keert uit aan de winkel, maar dat is natuurlijk allemaal zonder de winstmarge dus die werd fijn doorberekend.

    ik zou ook vragen waarom niet 100%

  4. #4
    KCCK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Ik weet niet precies waarom het niet 100% vergoed wordt. Ik vind deze oplossing op zicht best netjes, vooral omdat de garantietermijn over 8 weken vervalt. Zal nog eens navragen welke reden men opgeeft voor de 70% regel. Als ik deze heb laat ik het nog even weten!

  5. #5
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Erg netjes voor zo'n oude auto. Maar wat ik niet begrijp is dat er blaasjes op het dak zitten en dit zou ontstaan zijn van binnenuit? Hoe zit dit precies?
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....


  6. #6
    Muschkie
    Guest

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Tjeerdsma Winschoten is anders wel Audi dealer van het jaar geworden....
    Snap echter niet waarom; dit hadden ze dan idd ook wel onder de 100% garantie kunnen oplossen? Verder heb ik vorig jaar ook 2x daar gestaan voor een verkeerd besteld onderdeel van hun kant. Foutje bedankt. Moet kunnen. maar wel lastig op dat moment. Snap alleen niet op welke basis ze dan de jaartitel krijgen. Klantvriendelijkheid overigens echt een dikke prima, maar kleine dingen wordt je op afgerekend voor een dergelijke titel.

    Groetjes van ook een Winschoter
    Laatst gewijzigd door Muschkie; 02-02-11 om 13:56.

  7. #7
    KCCK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Altijd leuk iemand uit dezelfde buurt te spreken!

    Ik kom zelf nauwelijks bij Tjeerdsma moet ik zeggen, maar goed voor de garantie moest ik wel. Wel grappig trouwens dat ik bij de Audi-vestiging werd doorverwezen naar de VW-locatie voor de garantie.

    Maar ik zal er zeker nog eens achteraan gaan, wil dat rapport wel eens zien.

    Gr,

    Kees

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Is het niet zo dat die garantie (zoals bij de meeste merken) alleen geldt als ie al die tijd dealer onderhouden is? Kleine lettertjes enzo.

    In dat geval mag je zelfs heel blij zijn met 70%, en zou ik zeker niet om 100 gaan zeuren. Ik ga er maar even vanuit dat deze auto (net als vrijwel alle andere auto's van 10+ jaar oud) niet dealer onderhouden is...

  10. #9
    KCCK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    De auto is in duitsland tot 10.000 KM terug onderhouden door Audi, maar zelfs dan nog ga ik niet klagen. Auto gaat Dinsdag naar de spuiter, hele dak wordt herspoten. Kost mij een paar centen maar er zitten ook 2 plekken van vogelpoep op het dak en dan ben ik die ook mooi kwijt.

  11. #10
    KCCK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Pluim voor Audi 70% van de spuitkosten vergoed!

    Laatste update:

    Auto is gespoten. Hele dak + nieuwe daklijsten in kleur voor het overweldigende bedrag van 119 euro.... Ben er erg tevreden mee. Het dak was verder niet lelijk maar wat een verschil maakt zo'n vers gespoten dak!

    Audi bedankt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •