Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Creme kleurige vlek onder S4 na vreemd geluid

  1. #1

    Exclamation Creme kleurige vlek onder S4 na vreemd geluid

    Hallo,

    Het is lang geleden dat ik hier was, ik hoop dat ik nog rechten heb om wat te posten
    Het forum is trouwens wel erg mooi geworden!

    Heeft iemand een idee wat het probleem op de foto kan veroorzaken? Gisteren een vreemd geluid na het starten, klonk niet goed.
    Vandaag een crème kleurige vlek onder de auto gevonden.

    Het gaat om een S4 uit 1999.

    Ik verdenk de waterpomp maar dat is alleen gebaseerd op het feit dat de motor vreemd klonk en de waterpomp nog nooit vervangen is bij 190k. Bij de dealer heb ik het wel aangegeven dat ik hem wilde laten vervangen toen de distributieriem vervangen werd maar dat vonden ze niet nodig....

    Grt,
    Rick
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Rick; 14-02-12 om 10:30.
    GrtZ,Rick

  2. #2
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Creme kleurige vlek onder S4 na vreemd geluid

    Hmm, vreemd, dit soort mayo kleurige meuk is vaak olie met water vermengt.
    Weet niet of er bij je waterpomp olie in de buurt zit..........zou hem toch maar ff op een brug zetten en een onderzoekje plegen.

    Vreemde dealer eigelijk dat als je iets perse wil hij het gewoon niet doet.
    Als het wel de waterpomp blijkt te zijn mag ie dat dan even lekker gratis gaan oplossen lijkt mij.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  3. #3

    Standaard Re: Creme kleurige vlek onder S4 na vreemd geluid

    Ik durf ook niet te zeggen of er olie in de buurt van de waterpomp zit.... Ik ben iemand die de auto snel wegbrengt voor alle andere dingen anders dan de winterbandenwissel

    Maar wat kan anders een onderdeel zijn wat geluid kan maakt bij het achteruit rijden en deze combinatie van olie en water kan veroorzaken?
    De vrouw is er nu nog mee weg dus ik hoop niet dat dat problemen gaat geven. Ik kan nu ook nog even nergens naar kijken...

    Er staat helaas niets zwart op wit over mijn verzoek tot het vervangen van de waterpomp dus gratis oplossen zal er niet inzitten denk ik
    GrtZ,Rick

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •