Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Welke oliepomp 1.8T?

  1. #1

    Standaard Welke oliepomp 1.8T?

    Ik was er in mijn showroom Topic al over begonnen, heb wat vervuiling in mijn 1.8T, en wil nu uit voorzorg de oliezeef en oliepomp vervangen.
    20170128_152510.jpg 20170128_152518.jpg 20170128_152556.jpg 20170129_104358.jpg
    Vervuiling lijkt me nog niet extreem? Weet niet hoe andere 1.8T's eraan toe zijn na 2ton.

    Navraag bij de dealer gedaan, alleen pomp 175 euro, zeef 17 euro.

    Zie op ebay setjes staan voorbeeld 1, voorbeeld 2, en zie ook een versterkte oliepomp staan op ebay voor 100 euro.

    Wat is nu de beste keuze, bij de dealer bestellen, of complete kit via ebay? Wil niet op een verkeerde manier gaan bezuinigen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke oliepomp 1.8T?

    Vervuiling lijkt me ook niet extreem, maar eerlijk gezegd heb ik zelf mijn motor nog niet van binnen gezien.
    Denk dat als hij echt vervuild zou zijn, dan zie je dat pas wanneer je de pomp en zeef los haalt, daar accumuleert de meeste vervuiling.

    Eigen ervaring via ebay bestellen is eigenlijk alleen maar positief. Zolang het prijsverschil niet te extreem is, geloof ik dat het meestal wel goed zit. En tja, dealer prijzen zijn gewoon erg hoog, en dan ben je via ebay altijd goedkoper uit. Beide verkopers lijken me legitiem, alleen eerste setje wat completer.

    Heb je er geen goed gevoel bij, dan gewoon langs de dealer gaan en daar bestellen.
    Brezan of Rijsbergen geen optie overigens?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •