Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Grotere velgen en verlaging advies gevraagd

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    31
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Grotere velgen en verlaging advies gevraagd

    Omdat ik nogal een leek ben op het gebied van knutselen velgen en onderstel van een auto heb ik advies nodig.

    Ik heb in de planning staan om mijn A4 B6 1.8T na de winterperiode (wss eind deze maand of eind maart) te voorzien van een setje 18'' RS4 replicas (merk Avus) en daarbij de bandenmaat 225/40 R18.

    Alleen omdat mijn A4 op het standaard onderstel staat, denk ik dat er een lelijke wheelgap zichtbaar wordt. Momenteel liggen er de 16 '' gatenkaas velgen onder van Audi zelf, met de bandenmaat 205/55 R16. Welke qua diameter vrijwel gelijk is aan de mogelijk nieuwe velgen en banden die erop komen.

    Ik denk dat ik nu voor de looks moet gaan verlagen. Omdat ik niet voor een schroefset of verlagingsveren met standaard schokdempers wil gaan heb ik het voorzien op de vaste verlagingskit van AP. Deze verlagingsset is 40/30 dus 40mm aan de voorkant en 30 achter (Andere verlaging kan ik niet vinden).

    Is deze verlaging niet te veel van het goede en wordt het nu een drempelschraper?

    Velgen - http://www.hunterbanden.nl/product/s...ek-5x112-et35/ (maar dan de ET45 versie)
    Verlagingsset - http://www.carfantasy.nl/ap-verlagin...-p-120131.html

    AUDIZijkant.jpg bandg.jpg

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Mig92; 12-02-17 om 20:40.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Grotere velgen en verlaging advies gevraagd

    Vraag gaat over een B6 dus graag voortaan zelf in het B6-subforum plaatsen. Tevens een verzoek om voor je een vraag stelt de zoekfunctie te gebruiken, met 'verlagen b6' vind je een vracht aan informatie, foto's en adviezen.

    Graag verder in een bestaand topic om het forum schoon te houden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •