Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    36
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Ik heb een a4 2.0 benzine MT en die valt tijdens het rijden steeds helemaal uit. Niks werkt dan meer, ook geen alarmlichten. Stroomloos dus. Pas als hij tot stilstand is gekomen en het contact uit aan zet, start hij gewoon weer.

    Ik dacht aan accu, maar dan zou die ook niet meer kunnen starten. Dynamo denk ik vervolgens? Of moet ik denken aan de ECU?

    Help

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Niet gewoon elektrisch deel van het contactslot stuk?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    36
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Niet gewoon elektrisch deel van het contactslot stuk?
    Zou ik moeten bekijken. Het is namelijk sporadisch. Ik kan er 10 minuten mee rijden, maar de keer erna kan het na 3 minuten al gebeuren.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    36
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaAudi Bekijk Berichten
    Zou ik moeten bekijken. Het is namelijk sporadisch. Ik kan er 10 minuten mee rijden, maar de keer erna kan het na 3 minuten al gebeuren.
    Hoe is dit het beste uit te sluiten?

  5. #5
    RobinDiekmann's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    1.204
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Is de minpool van je accu niet verrot?


  6. #6

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Zal ik ook gelijk uitzoeken

  7. #7

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    ff stof afblazen hier..heb hetzelfde probleem maar wanneer ik de koppeling indruk tijdens het laten uitbollen.tijdens het optrekken geen probleem.iemand een idee?heb al zitten zoeken in andere topics maar niets terug te vinden met gelijksoortige probs..

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    61
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Ook last van gehad in ongeveer dezelfde vorm tijdens rijden naar 3 pitten en daarna uit.
    Bij mij was het probleem dat mijn relaisbak die zich bovenin links onder de voorruit ( bestuurdeszijde )vol stond met water en dus niet goed werkte , droog gemaakt gaatje in de bodem voor waterafvoer geboord relais besteld en schoon gemaakt nooit meer last van gehad.

  10. #9

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    ey pentacle.bedankt voor de tip.ik heb het eens nagekeken maar niets verdacht gezien.blijven zoeken naar wat de oorzaak zou kunnen zijn..😑

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Dit is een A4 met een totaal verschillende motor, heeft niets met jouw probleem te maken. Er zijn verschillende topics over uitvallende 2.3s op dit forum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    61
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Dit is een A4 met een totaal verschillende motor, heeft niets met jouw probleem te maken. Er zijn verschillende topics over uitvallende 2.3s op dit forum.
    Beste tom , als je de tijd had genomen om even naar mijn profiel te kijken had je kunnen ontdekken dat ik ook in het bezit ben van een A4 uit 2001

  13. #12
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Ik heb het dan ook niet tegen jou maar tegen de schrijver van het bericht boven het mijne. Als ik reageer op een eerder bericht, gebruik ik de quote-functie. Bij een reactie op het laatste bericht is dat onzin.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #13

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    hiervan vind ik dus geen 1 topic van terug daarmee dat ik deze gebruikte🤔

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    38
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2.0 valt volledig uit tijdens rijden. Geen stroom, niks meer...

    Was mij ook overkomen dat de auto compleet dood viel (1.8T BEX).

    Bleek dat de hoofdzekering, die aan de plus op de accu zit, was gescheurd. Er zat een heel klein haarscheurtje in. Op een hobbelige weg was het net voldoende om alles te doden.

    Een vervangende zekering kon ik alleen bij de dealer krijgen en kostte me iets van 5euro.

    Problemen omtrend de electra van de auto altijd vanaf de bron onderzoeken. In dit geval dus vanaf de accu 🙈

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •