Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: 2.0 TDI schudt bij optrekken in lage toeren

  1. #21
    A3BMM's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: 2.0 TDI schudt bij optrekken in lage toeren

    Een injector hoeft niet per se een foutcode te geven. Je zal dan iemand moeten hebben die een log kan maken van de waardes. Hierbij moet je denken aan waardes zoals de hoeveelheid brandstof een verstuiver inspuit. Mensen die deze logs kunnen maken, kunnen het ook rijdend doen. Omdat zo'n injector niet direct foutcodes geeft, kunnen zij aan de hand van de waardes wel zien of het allemaal naar behoren functioneert. Zo kunnen ze zien of er gekke pieken voorkomen en ook vanuit welke verstuiver.

    Zoals boven reeds is gezegd: vind een goede garage die dergelijke zaken tot op de bodem weet uit te zoeken voordat ze je klakkeloos dingen laten vervangen. Mocht je tips willen hebben waar je dit zou kunnen doen in Nederland? Stuur mij dan even een berichtje. Waarschijnlijk wordt het gezien als reclame als ik een aantal namen openbaar zou noemen.

  2. #22
    Audi a4 b7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2.0 TDI schudt bij optrekken in lage toeren

    Ok bedankt hiervoor maar Ik denk niet dat er nog veel van die garage s bestaan zoals die dat u bedoelt alles tot op de bodem zullen uitzoeken alvorens actie te ondernemen.

  3. #23
    A3BMM's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: 2.0 TDI schudt bij optrekken in lage toeren

    Maar ze bestaan zeer zeker wel. Op zich ook verspreid over het land. Afhankelijk van waar je woont is er op zich altijd wel 1 binnen bereik.

    Maar goed. Het is altijd aan jezelf!

    Ik zie overigens dat je waarschijnlijk in België woont: ook daar zijn ze te vinden haha.
    Laatst gewijzigd door A3BMM; 01-02-17 om 17:37.

  4. #24
    Audi a4 b7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2.0 TDI schudt bij optrekken in lage toeren

    @rubensimon88 Ik moet bij mijn auto ook om de (+-) 5000km een halve liter olie bijvullen, ze hebben mij verteld dat dit eigen is aan de 2.0tdi motoren. Klopt dit?
    Laatst gewijzigd door Audi a4 b7; 16-09-17 om 21:48.

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 2.0 TDI schudt bij optrekken in lage toeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi a4 b7 Bekijk Berichten
    @rubensimon88 Ik moet bij mijn auto ook om de (+-) 5000km een halve liter olie bijvullen, ze hebben mij verteld dat dit eigen is aan de 2.0tdi motoren. Klopt dit?
    is bij mijn weten NIET normaal...vind ik ook echt niet acceptabel. Als je de wissel bij de 15dkm doet betekend dat 1.5 Liter bijvullen tussen de beurten door. Inhoud is uit mijn hoofd 3.8 of 4.2L, halve inhoud dus aan het verversen! Na mijn turbowissel had ik i.i.g. olieverbruik.
    Laatst gewijzigd door rubensimon88; 03-10-17 om 12:45.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •