Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Geluid versnellingsbak/koppeling

  1. #41
    ex audi 50's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    369
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geluid versnellingsbak/koppeling

    auto was net op tijd klaar. gelijk weer wat paarden terug onder de motorkap (openstaand uitlaatspruitstuk verminderd de turbo-druk). tevens hadden ze ontdekt dat er vocht in de EGR-klep/unit zat. deze schijnt gekoeld te worden door je koelvloeistof. systeem afgeperst, geen afwijkingen gevonden. toch een nieuwe EGR-unit geplaatst. en o, o, o, wat rijdt ze weer lekker en wat ben ik weer blij!!!
    Ik rij geen auto, ik rij AUDI (niet omdat het moet, maar omdat het kan!)

  2. #42
    dionysos1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    180
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Geluid versnellingsbak/koppeling

    Hij staat bij van Beynum. Ben benieuwd. Wel leuke vervangende auto....nieuwe Audi A6 Quattro met 204PK en automaat.
    Nu: 2011 A4 Avant 1.8 TFSI 118KW PLS B&O Edition, Briljantrood, Lichtpakket, Isofix
    Juni: 2014 A3 Sedan 1.4 TFSI CoD PLS B&O, Scuba, Alu, MMI+, Verw. Stoelen, Park. Sens, Full-LED

  3. #43
    dionysos1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    180
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Geluid versnellingsbak/koppeling

    Inmiddels zijn we dik twee maanden en een volledig nieuwe koppeling verder. Helaas zijn de bijgeluiden bij het ontkoppelen en koppelen nog steeds niet opgelost. De chefmonteur bevestigd dat de geluiden inderdaad hoorbaar zijn, maar na het rijden met twee andere A4's (een nieuwe en een oude) is zijn conclusie dat het toch een producteigenschap is, en dat hij er niets aan kan doen. Ik kreeg die dag ook een nieuwe A4 mee, en hoorde dezelfde geluiden. Ik ben erg teleurgesteld in Audi, zeker gezien het feit dat de auto voor de rest fantastisch rijdt. Dus hierna ofwel geen A4 meer of een automaat.
    Nu: 2011 A4 Avant 1.8 TFSI 118KW PLS B&O Edition, Briljantrood, Lichtpakket, Isofix
    Juni: 2014 A3 Sedan 1.4 TFSI CoD PLS B&O, Scuba, Alu, MMI+, Verw. Stoelen, Park. Sens, Full-LED

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •