Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: verschil originele S5 velg met replica

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard verschil originele S5 velg met replica

    Na lang twijfelen heb ik beslist om voor de S5velgen te kiezen....
    Ik kon echter mn oren niet geloven toen mn Audi dealer me ten rade gaf geen originele te kopen maar bij een bandencentrale voor een replica te kiezen??
    Mn vraag is nu echter nog veel verschillen zijn tussen beide velgen(buiten de prijs natuurlijk)
    Ik bang bang dat je het verschil merkelijk zult zien wanneer ik voor de replica kies...

  2. #2
    Dasquade's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    715
    Kudos
    8
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: verschil originele S5 velg met replica

    Tja, Audi velgen zijn tenslote ook velgen die gemaakt zijn door een toeleveringsbedrijf (in het verleden was dat speedline bv, ik weet niet wat het tegenwoordig is).
    Als je de prijzen hoort bij de dealer, zal je meestal wel al vlug kijken voor een setje replica's.
    En laat je zeker niet misleiden, de audi velgen zijn nu ook niet de beste (in ieder geval degelijke in het segment).
    Mijn RS4 audi (speedline) velgen bv vertonen na +-2 jaar serieus veel steenslag (vernis schilfertjes) en er zit ook redelijk wat onbalans, dus...

    Tenzij je dealer je een 'overname/wissel' setje kan aanbieden in goeie staat en aan een scherpe prijs, zoniet zo ik je ook maar aanraden voor replica's.
    *Zolang je dealer achteraf nie afkomt dat de trilling aan 120km/h van de replica's komt

    In ieder geval als je voor replica gaat, kies dan wel voor een degelijk merk.
    Ik kan je WSP Italy aanraden, zij hebben een groot assortiment van audi replica's.
    Hartmann (als dat de correcte europese leverancier naam is?) wordt ook vaak aanbevolen.
    In ieder geval, de beste replica's (kwaliteit) komen uit Duitsland/Italie (gemaakt he).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •