Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Dagrijlicht vervangen

  1. #1

    Standaard Dagrijlicht vervangen

    beste ik wil graag men dagrijlampen vervangen naar led ik vraag me enkel af hoe dit te doen?
    ik heb originele halogeen lampen zitten maar ik kan precies er niet bij die lampen zittenonderaan men koplamp maar kan enkel men faar en gewoon licht vervangen iemand dit al gedaan of me kan zeggen hoe ik dit voor elkaar kan spelen alvast bedankt mvg

  2. #2

    Standaard Re: Dagrijlicht vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audiii93 Bekijk Berichten
    beste ik wil graag men dagrijlampen vervangen naar led ik vraag me enkel af hoe dit te doen?
    ik heb originele halogeen lampen zitten maar ik kan precies er niet bij die lampen zittenonderaan men koplamp maar kan enkel men faar en gewoon licht vervangen iemand dit al gedaan of me kan zeggen hoe ik dit voor elkaar kan spelen alvast bedankt mvg
    Ik zou zeggen, gebruik de AF zoekfunctie eens ff, lopen al topics over
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Standaard Re: Dagrijlicht vervangen

    Ik heb die lampen ook vervangen voor led. Je koplampen moeten er helemaal uit dan zitten er 1 deksel onder je koplamp die eruit moet snijden en een aan de achterkant dan kun je de lampjes eruit wippen en canbus leds er in zetten. Vervolgens moet je 4 extra rubberen doppen bestellen bij de dealer die al 2 op je lampen zitten daarme kun je die gaten afdichten. Ik denk dat audi gedacht heeft dat die lampjes nooit stuk en die vaste kapjes daar geplaatst heeft maar als ze er dan toch uit moesten kun je er uit snijden. Mijn resultaat https://www.youtube.com/watch?v=_4spADGbRpA

    Zie handleiding:

    https://www.youtube.com/watch?v=fpRkxtmyIhs

    Laatst gewijzigd door PaulusV6; 18-02-17 om 18:28.

  4. #4

    Standaard Re: Dagrijlicht vervangen

    Wel fijn als topic starters reageren als er iets voor ze uitgelegd word.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G Play met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •