Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 201

Onderwerp: S4 grill met S-line grill logo montage > post 1 volledige instructie met 2 werkwijzen

  1. #1

    Standaard S4 grill met S-line grill logo montage > post 1 volledige instructie met 2 werkwijzen

    Ondanks dat het geheel in het S-edition topic ergens al in de 100+ pagina's staat even mijn mod beschrijven

    Mijn doel is om bij de S4 grill montage het S4 logo te vervangen door een S-line grill logo van de Audi 4F. Waarom:
    - Het is geen S4
    - Achtergrond S4 logo is zwart. S-line grill logo heeft een grijze achtergrond gelijk de grill
    Voorraad (1).jpg
    Helaas is allemaal net wat anders dus niet helemaal plug & play maar meer kit & dremmel. Daarnaast gaat de nr plaat zonder houder gemonteerd worden middels dubbelzijdig tape of een extreme kit. Bij de Polo en vorige Passat zit dit ook zo en ziet er erg strak uit. Dit na een strak resultaat gezien te hebben bij Ketelapper.

    Einddoel
    Zo moet het gaan worden.
    S4 Grill (3).jpg
    Zo is een standaard S4 grill
    S4 grill (4).jpg

    Psst Sterko bedankt voor de How to.

    Stap 1
    Het S-line grill logo te ontdoen van zijn originele bevestiging. We gaan hem nl lijmen o.i.d.
    Logo (1).JPGLogo (2).JPGLogo (3).JPG

    Stap 2
    De grill ontdoen van zijn S4 logo. Uitdaging is dat Audi AG tegenwoordig diefstal preventie van logo doet met lijm (rode cirkel) ... slopen ze tenminste meteen je hele grill. Verder zit er een gebruikelijke klik bevestiging (rode pijl).
    Logo (4).JPGLogo (5).JPGLogo (6).jpg

    Stap 3
    Voorbereiden grondplaat om S-line grill logo te kunnen monteren. S4 logo van zijn grondplaat afgehaald met wat visdraad. Zit nl met dubbelzijdig plakband vast. Nu moet er aan beide zijde 2,5 mm af met de dremmel. Dit vast afgetekend. Morgen verder want wil graag de dremel geleiden met een stalen lineaal om het geheel mooi strak te krijgen. Echter moet ik daar even wat modelbouw lijmklemmen voor regelen.
    Logo (7).JPGLogo (8).jpg

    Stap 4
    Na het op maat dremelen van de grondplaat S4 logo, dubbelzijdige tape plaatsen en logo plakken is de grill klaar voor montage
    Logo (9).JPGLogo (10).JPGLogo (11).jpg

    Stap 5
    Het monteren van de grill (stappen komen overeen met de PDF die als bijlage aan de post hangt). Je kunt er voor kiezen om de bumper te laten zitten. Echter is deze waarschijnlijk ook makkelijk te verwijderen zonder demontage van de koplampen. . Dit maakt het stuk rond de koplampen wel wat makkelijker en geeft minder risico. Andere tip is om de te plaatsen grill goed te bekijken voor de bevestigingspunten. Je weet dan waar je moet zoeken. Daarnaast staat onderaan in deze post wat Elsawin plaatjes van de grill met bevestiginspunten en aanhaalmomenten. Zodat wat minder handige mensen niet het kostbare plastic te hard proberen vast te zetten. Vast = vast!

    Zo ziet het eruit voor dat de klus start.

    Grill monteren (1).jpg

    Eerst de beschermplaat boven verwijderen. Dit is 4x Torx 30

    Grill monteren (2).JPGGrill monteren (3).JPG

    Dan de lucht inlaat verwijderen. Dit is bij mij 2x Torx 25 (schijnt ook wel eens kruiskop te zijn)

    Grill monteren (4).JPG

    Vervolgens de 6 Torx (3x links en 3x rechts) schroeven van de grill verwijderen. Met een ratel kun je hier goed bij.

    Grill monteren (5).JPG

    Dan zit de grill nog links en rechts boven vast. Dit staat niet in de handleiding. Maar wel handig om het los te maken.

    Grill monteren (6).JPG

    Vervolgens kun je voorzichtig de bumper naar voren trekken. Zorg dat deze voor de koplampen komt. Dit is later ook lastig om weer teuig te krijgen. Zit nl wel wat spanning op. Zoals op onderstaande foto maar dan met de grill er nog in.

    Grill monteren (8).JPG

    Haal vervolgens de plat liggende zwarte kunstofplaat weg. Deze ligt boven op de dwarsbalk en zit op 3 punten vast met kunststof klem.

    Grill monteren (6a).JPG

    Vervolgens moet je de 4 klemverbinding aan de onderzijde van de grill los maken. Door de bumper onderaan iets naar beneden te trekken en de grill op de plek van klemmen naar achter te duwen. Werk van buiten naar binnen. Eerst recht en dan links.

    Grill monteren (7).JPG

    Nu alles los is kun je langzaam de grill er naar boven eruit proberen te krijgen. Ik had het voordeel dat het schuim met de schroeven van de nr plaathouder vast zat en heb deze in één keer mee verwijderd (en later ook in één keer mee terug geplaatst)

    Als je vervolgens het geheel in om gekeerde volgorde doet is dit het resultaat.

    Grill monteren (9).JPGGrill monteren (10).JPG

    ************************* ELSAWIN **************************************
    Uitbouw voorbumper
    Voorbumper overzicht
    Elsawin voorbumper (0) overzicht.jpg

    Afdekplaat uitbouwen
    Elsawin Afdekking front uitbouwen.jpg

    Wielkuip uitbouwen
    Mogelijk hoeft deze er niet helemaal uit en is alleen toegang tot de bumper voldoende.
    Elsawin Voorbumper (2a) voorste spatplaat uitbouwen.jpgElsawin Voorbumper (2b) voorste spatplaat uitbouwen.jpg

    Voorbumper uitbouwen
    Elsawin voorbumper uitbouw (1).jpgElsawin voorbumper uitbouw (2).jpg

    Inbouwen
    Volg de omgekeerde volgorde

    Voorbumper afstellen
    Elsawin Voorbumper afstellen.jpg


    Demonteren grill

    Elsawin Grill0 overzicht.jpgElsawin Grill1.jpgElsawin Grill2.jpgElsawin Grill3.jpgElsawin Grill4.jpg

    ************************* TYPE NUMMERS ***************************
    Dit zijn de type nummers zover ik heb kunnen vinden. De groene heb ik zelf besteld dus meer zekerheid dat ze kloppen.

    S4 grill platinum grau € 281,40 ex BTW (indicatie)
    8K0 853 651 B 1RR (zonder PDC)
    8K0 853 651 D 1RR (met PDC)
    8K0 919 267 E 1RR PDC houder links
    8K0 919 268 E 1RR PDC houder rechts

    S4 grill hoogglans zwart € 281,40 ex BTW (indicatie)
    8K0 853 651 B VMZ (zonder PDC)
    8K0 853 651 D VMZ (met PDC)
    8K0 919 267 E SFZ PDC houder links !kleur nr onzeker!
    8K0 919 268 E SFZ PDC houder rechts !kleur nr onzeker!

    Zwarte hoogglans grill 6-cilinder € 140,40 ex BTW (indicatie)
    8KO 853 651 T94 (met en zonder PDC)
    8K0 919 267 A T94 PDC houder links
    8K0 919 268 A T94 PDC houder rechts

    Standaard grill
    8K0 853 651 1QP (met en zonder PDC)
    8K0 919 267 A 1QP PDC houder links
    8K0 919 268 A 1QP PDC houder rechts

    S-line grill logo
    4F0 853 736 A 2ZZ

    S4 grill logo (zit al bij de S4 grill, alleen bij eventuele diefstal)
    8K0 853 736 A 2ZZ

    Type nummers voor bestelling altijd zelf controleren.

    Hier een plaatje uit ETKA wat ooit door Pindakaas is gepost

    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Laatst gewijzigd door FASt; 10-06-11 om 19:54. Reden: S4 logo onderdeelnr toegevoegd
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #2

    Standaard Re: S4 grill montage

    Okay, had wel wat meer play n play verwacht...
    Audi TT Coupé 2.0 TFSI S-tronic

  3. #3

    Standaard Re: S4 grill montage

    Lekker bezig, zou niet direct 2.5 mm eraf halen maar eerst oefenen. Plastic en Dremel is warmte.

  4. #4

    Standaard Re: S4 grill montage

    Even wat technische ondersteuning uit Elsawin,

    Overzicht grill, met juiste aanhaal momenten, zodat je dat dure plastic niet kapot draaid.

    Grill overzicht.jpg

    Demonteren / monteren

    Grill1.jpg Grill2.jpg Grill3.jpg Grill4.jpg

    Succes, Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  5. #5

    Standaard Re: S4 grill montage

    @Peet. Super. Mooi materiaal naast de op internet gevonden handleiding om de swap te doen zonder bumper demontage

    @White. Ga de 2,5 mm er niet af slijpen / schuren met de dremmel. Zet daar voor een mini cirkel zaagblaadje op de dremmel. Plastic is dun en zacht genoeg om dit zonder risico te doen. Lijkt me veiliger dan stukje er af knippen.
    Laatst gewijzigd door FASt; 20-05-11 om 18:31.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #6

    Standaard Re: S4 grill montage

    In start post opgenomen.
    Laatst gewijzigd door FASt; 20-05-11 om 18:25. Reden: In start post opgenomen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    44
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 grill montage

    Gisteren de grill opgehaald bij Fast!
    Vandaag eerst 12V en netje geinstalleerd achterin:
    http://www.audiforum.nl/forum/b8-200...ml#post1127768

    Daarna aan de slag gegaan met de grill, te werk gegaan zoals hieronder beschreven. De lijm waar het S4 logo mee vast zit aan 1 kant doorgesneden en kon het S4 logo er zo uitduwen. Snijden aan de bovenkant als de grill op de grond staat. (Bovenlangs de 3 verticale plastic randjes). Daarna de S4 letters verwijderd en het plaatje op maat gemaakt met de dremel. Nog wel even de zijkanten geschuurd met korrel 300. het sline logo erop gelijmt met sikatex (het kan maar vast zitten). Volgende week de grill monteren. Ik zal morgen fotos plaatsen van het sline embleem.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Langzaam begonnen met het voorbereiden van de grill. Doel is om het S4 logo te vervangen door een S-line grill logo van de Audi 4F. Waarom:
    - Het is geen S4
    - Achtergrond S4 logo is zwart. S-line grill logo heeft een grijze achtergrond gelijk de grill

    Helaas is allemaal net wat anders dus niet helemaal plug & play maar meer kit en dremmel.

    Stap 1
    Het S-line grill logo te ontdoen van zijn originele bevestiging. We gaan hem nl lijmen o.i.d.
    Bijlage 100838Bijlage 100837Bijlage 100839

    Stap 2
    De grill ontdoen van zijn S4 logo. Uitdaging is dat Audi AG tegenwoordig diefstal preventie van logo doet met lijm (rode cirkel) ... slopen ze tenminste meteen je hele grill. Verder zit er een gebruikelijke klik bevestiging (rode pijl).
    Bijlage 100841Bijlage 100842Bijlage 100843

    Stap 3
    Voorbereiden grondplaat om S-line grill logo te kunnen monteren. S4 logo van zijn grond plaat afgehaald met wat visdraad. Zit nl met dubbelzijdig plakband vast. Nu moet er aan beide zijde 2,5 mm af met de dremmel. Dit vast afgetekend. Morgen verder want wil graag de dremmel geleiden met een stalen lineaal om het geheel mooi strak te krijgen. Echter moet ik daar even wat modelbouw lijmklemmen voor regelen.
    Bijlage 100840Bijlage 100844

    Einddoel
    Zo moet het gaan worden. Alleen ga ik de nr plaat zonder houder monteren middels dubbelzijdig tape of een extreme kit. Dit zit zo bij de Polo en vorige Passat ook zo en ziet er erg strak uit.
    Bijlage 100846
    Zo is een standaard S4 grill
    Bijlage 100845

    Psst Sterko bedankt voor de How to.
    Laatst gewijzigd door nibor; 15-05-11 om 20:43.
    A4-B8 Limousine 1.8 TFSi Multitronic Proline S MY2011 JD-340nm-218pk

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: S4 grill montage

    Ik heb, nibor zijn nieuwe grill, even mogen vergelijken met orginele grill, op de mijn B8.

    P5151948.jpg

    Het gaat nu toch steeds meer kriebelen.

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #9
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: S4 grill montage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Psst Sterko bedankt voor de How to.
    Geen dank.
    Psst jouw How to is een stuk uitgebreider en met duidelijke foto's, dus ik zal voortaan naar dit topic linken

    @Sand0kan Het antwoord op jouw PB geef ik hier, zodat iedereen er wat aan heeft:
    Voor een S4 grille met parkeersensoren moet je een ander type bestellen. De normale S4 grille is art.nr. 8K0 853 651 B 1RR. Jij moet art.nr. 8K0 853 651 D 1RR hebben. Dan zitten er namelijk twee uitsparingen in de lamellen op de plek waar de sensoren komen.

    Verder heb je 2 nieuwe sensor-houders nodig.
    1x houder links 8K0 919 267 A 1RR
    1x houder rechts 8K0 919 268 A 1RR

    Bij Audi hadden ze eerst gezegd dat er ook twee nieuwe sensoren moesten komen, maar dat bleek niet te kloppen. De normale sensoren passen gewoon in de S4 houders. Ze hadden ook gezegd dat de houders in het zwart geleverd zouden worden en dus nog gespoten moesten worden, maar dat klopte ook niet. Ze zijn gewoon in de kleur van de S4 grille. (Bij de gemiddelde dealer weten ze er maar weinig van)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door sterko; 17-05-11 om 23:38. Reden: Verkeerde art.nrs.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  11. #10

    Standaard Re: S4 grill montage

    Beste mensen wat is het artikelnummer van het sline logo?

  12. #11

    Standaard Re: S4 grill montage

    In start post opgenomen.
    Laatst gewijzigd door FASt; 20-05-11 om 18:29. Reden: In start post opgenomen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #12

    Standaard Re: S4 grill montage

    Vraagje aan MWT, jij hebt het S4 logo aangepast in een S logo, door iets met de 4 te doen.
    Zou je hier eens wat goede details foto's er van kunnen plaatsen.
    Heb in je showroom gekeken, maar kun je het iets closer in beeld brengen, zit er ook over te denken.
    En de werkwijze, of is het alleen de 4 weg halen, of heb je dan ook de S meer naar het midden gebracht.

    Peet

    PS, dank dat het topic weer terug is.
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  14. #13

    Standaard Re: S4 grill montage

    Heb je aan deze grotere foto meer?



    http://i563.photobucket.com/albums/s...g?t=1296036135
    Laatst gewijzigd door FASt; 17-05-11 om 21:31.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  15. #14

    Standaard Re: S4 grill montage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Heb je aan deze grotere foto meer?
    Die had ik al gevonden, zou een detail foto van het logo willen van dichtbij.

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #15
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: S4 grill montage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Voor de PDC houders heb ik andere kleurcodes dan in de eerdere post van Sterko. Echter geven mijn nummers wel resultaten buiten audiforum.nl in Google. De kleurcode van Sterko heb ik geen resultaten op gekregen. Maar zijn waarschijnlijk Steingrau van de standaard grill. Hier ook een plaatje wat ooit door Pindakaas is gepost
    Dat moet inderdaad 1RR zijn. Ze staan blijkbaar verkeerd bij mij op de factuur. Dat verbaast me ook weer niet, want het bestellen en leveren ging erg rommelig via mijn dealer.
    Ik pas het even aan in mijn bericht, voordat iemand de verkeerde bestelt.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #16

    Standaard Re: S4 grill montage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Dit zijn de type nummers zover ik heb kunnen vinden. De groene heb ik zelf besteld dus meer zekerheid dat ze kloppen.

    S4 grill platinum grau
    8K0 853 651 B 1RR (zonder PDC)
    8K0 853 651 D 1RR (met PDC)
    8K0 919 267 A 1RR PDC houder links
    8K0 919 268 A 1RR PDC houder rechts

    S4 grill hoogglans zwart
    8K0 853 651 B VMZ (zonder PDC)
    8K0 853 651 D VMZ (met PDC)
    8K0 919 267 A T94 PDC houder links
    8K0 919 268 A T94 PDC houder rechts

    S-line grill logo
    4F0 853 736 A 2ZZ

    Type nummers voor bestelling altijd zelf controleren.

    Voor de PDC houders heb ik andere kleurcodes dan in de eerdere post van Sterko. Echter geven mijn nummers wel resultaten buiten audiforum.nl in Google. De kleurcode van Sterko heb ik geen resultaten op gekregen. Maar zijn waarschijnlijk Steingrau van de standaard grill. Hier ook een plaatje wat ooit door Pindakaas is gepost
    Zal deze er ook nog bij zetten is wel geen S4 grill, maar het inbouwen gaat op dezefde manier.
    De zwarte hoogglans grill van de 6 cilinder uitvoeringen, wel stuk goedkoper.

    8KO 853 651 T94 (met en zonder PDC) € 140,40 ex BTW
    A4070020b_medium.jpg A4070024_medium.jpg

    De beide S4 grill zijn € 281,40 ex BTW

    En voor de volledigheid, partnummer van de standaard grill 8K0 853 651 1QP (met en zonder PDC)

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  18. #17

    Standaard Re: S4 grill montage

    Peet,

    Ik heb ze bij het totaal overzicht geplaatst. Is er geen verschillend type nr bij de standaard grill voor met en zonder PDC?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #18
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: S4 grill montage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Is er geen verschillend type nr bij de standaard grill voor met en zonder PDC?
    Nee, de (juiste) sensor-houders passen zo in de standaard grille.

    Uit het plaatje van Pindakaas:

    Hoogglans zwarte grille:
    Sensor-houder links: 8K0 919 267 A T94
    Sensor-houder rechts: 8K0 919 268 A T94

    Standaard grille (steingrau):
    Sensor-houder links: 8K0 919 267 A 1QP
    Sensor-houder rechts: 8K0 919 268 A 1QP
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  20. #19
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: S4 grill montage

    @FASt volgens mij heb je in jouw overzicht bij de zwarte S4 grille niet de juiste sensor-houders staan. Bij de zwarte S4 grille is alleen het chroom vervangen door zwart. Het binnenwerk is gewoon platinum grau en daarin moeten dus dezelfde houders als in de normale S4 grille. De houders die jij nu bij de zwarte S4 grille hebt staan horen in de Hoogglans zwarte standaard grille. De A voor de kleurcode betekend volgens mij dat hij in de standaard grille past, de E is voor de S4 grille (andere vorm)

    Volgens mij moet de lijst als volgt zijn:

    S4 grill platinum grau € 281,40 ex BTW (indicatie)
    8K0 853 651 B 1RR (zonder PDC)
    8K0 853 651 D 1RR (met PDC)
    8K0 919 267 E 1RR PDC houder links
    8K0 919 268 E 1RR PDC houder rechts

    S4 grill zwart optiek € 281,40 ex BTW (indicatie)
    8K0 853 651 B VMZ (zonder PDC)
    8K0 853 651 D VMZ (met PDC)
    8K0 919 267 E 1RR PDC houder links
    8K0 919 268 E 1RR PDC houder rechts

    Zwarte hoogglans grill 6-cilinder € 140,40 ex BTW (indicatie)
    8KO 853 651 T94 (zonder PDC)
    8K0 919 267 A T94 PDC houder links
    8K0 919 268 A T94 PDC houder rechts

    Standaard grill
    8K0 853 651 1QP (zonder PDC)
    8K0 919 267 A 1QP PDC houder links
    8K0 919 268 A 1QP PDC houder rechts

    S-line grill logo
    4F0 853 736 A 2ZZ
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  21. #20

    Standaard Re: S4 grill montage

    Is voor mij ook een vraagteken. Waarom A en waarom E. Er moet dus een verschil zijn. Echter als ik deze foto's bekijk twijfel ik toch nog steeds en zit er origineel bij zwart optiek toch een zwarte PDC houder in de S4:

    http://www.google.de/imgres?imgurl=h...1t:429,r:3,s:0

    Het lijkt er op dat dit de nr's zijn:
    in schwarz
    8K0 919 267 E 3FZ - links
    8K0 919 268 E 3FZ - rechts
    Laatst gewijzigd door FASt; 18-05-11 om 20:46.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •