Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

  1. #1

    Standaard Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Beste,

    Ik heb een Audi A4 Avant in bestelling (leasewagen, Belgische markt) en vroeg me af of het mogelijk is om chroomstrips na te plaatsen voor de grille vooraan + de luchtinlaatroosters. Ik had niet de mogelijkheid om een versie te bestellen waar dit standaard is (bijv. Sport of Design), anders had ik dit uiteraard wel gedaan.

    Ik heb de indruk dat de roosters van de Sport en Design net iets anders vormgegeven zijn dan die van de 'normale' versie (zonder chroomstrips), dus zomaar de chroomstrips van de Design of Sport monteren lijkt me niet mogelijk (zie foto's). Anderzijds heb ik eerlijk gezegd ook niet veel zin om het volledige middenrooster te gaan vervangen voor enkele chroom lamellen. Zijn er bij jullie weten reeds aftermarket mogelijkheden? Dit vnl. voor de grille vooraan (de luchtinlaatroosters kan ik eventueel wel integraal vervangen).

    Mijn zoektocht op internet heeft tot dusver weinig opgeleverd...

    Alvast bedankt voor jullie hulp/advies!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    TonnieT
    Guest

    Standaard re: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Hoi m000,

    Ik ben hier zelf niet zo goed van op de hoogte. Maar als ik bijvoorbeeld naar ebay.de ga en daar zoek op Audi A4 B9 Frontgrill dan zie wel een mogelijkheid om de grill in chroom te vervangen. Lijkt me dus wel mogelijk. Veel succes en laat weten als je de auto hebt hoe die bevalt en of het vervangen is gelukt. Foto's zijn altijd leuk om te zien!

    (http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...grill&_sacat=0)

    Gr.

  3. #3

    Standaard Re: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Tonnie,

    Bedankt voor je reactie. Het is even stil geweest hierrond, ik ben intussen wel wat aan het rondsnuisteren geweest op ebay.de naar zo'n front grille met chrome strips, en die zijn inderdaad wel vrij gemakkelijk terug te vinden.

    Ik zit wel nog met twee vragen, waarvan ik hoopte dat hier iemand eventueel raad kon bieden:

    1. Ik heb parkeersensoren vooraan die (mat) zwart zullen zijn (zoals op eerste foto). De grilles met chromen strips zijn meestal ofwel eerder grijs (zie tweede foto) of glossy zwart. Ik vroeg me af of het eenvoudig was om die voorste parkeersensoren te vervangen zodat ze de passende kleur hebben? En wat zouden die onderdelen moeten kosten (gaat om de 2 sensoren vooraan in de grille)?
    2. Na wat googlen vind je makkelijk terug hoe je zo'n grille moet vervangen op een B8. Voor de B9 heb ik echter nog niets teruggevonden. Zou dit vrij analoog moeten zijn, of zitten er toch bouten op heel andere plaatsen?


    Alvast bedankt!

    no_chrome_black_matt.jpg chrome_gray_matt.jpg

  4. #4
    TonnieT
    Guest

    Smile Re: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Hoi m000,

    Heb je nog je grille vervangen?
    Ik kwam namelijk vandaag het volgende tegen bij Aliexpress:

    https://nl.aliexpress.com/item/14pcs...8-611d57903b63

    14-stks-Voorbumper-Midden-Grill-Grids-Trim-Strips-Auto-Styling-Exterieur-Modificatie-Accessoires.jpg

    Scheelt je weer een hoop demonteer werk .
    Laatst gewijzigd door TonnieT; 04-05-17 om 12:50.

  5. #5
    Bougieman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2017
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Hmmm ziet er op de foto goed uit.

    Maar met AliExpress weet je nooit. Blijkbaar zijn er 2 versies, één in RVS en de andere plastic met Chrome finish.

    Ben benieuwd wat het resultaat in real life zou zijn.
    Laatst gewijzigd door Bougieman; 30-06-17 om 23:55.


  6. #6
    TonnieT
    Guest

    Standaard Re: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bougieman Bekijk Berichten
    Hmmm ziet er op de foto goed uit.

    Maar met AliExpress weet je nooit. Blijkbaar zijn er 2 versies, één in RVS en de andere plastic met Chrome finish.

    Ben benieuwd wat het resultaat in real life zou zijn.
    Boogieman,

    Zie mijn post: http://www.audiforum.nl/forum/model-...aangepast.html

  7. #7

    Standaard Re: Naplaatsing chroomstrips grille vooraan + luchtinlaatroosters

    Die Aliexpress zijn niet de juiste. Kijk naar de nummerplaathpuder, das geen europees model

  8. Ad

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •