Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    59
    Posts
    107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    Misschien weet iemand dit.
    Ik heb led matrix verlichting (moet je nog bestellen? doen!!!) Als het licht aanstaat kan ik met de handel bij het stuur de groot licht assistent aan zetten.
    En in de wageninstellingen kun het vinkje zetten groot licht assistent. Dan zou ik verwachten als het licht aan gaat de grotlicht assistent gelijk aan is maar dat werkt niet zo.
    Zou dit wel moeten of snap ik het niet?

  2. #2
    sand0kan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    266
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    Volgens manual moet je die handmatig aanzetten. Ik vroeg me hetzelfde af want ik zou het ook niet meer dan logisch vinden dat het automatisch zou zijn.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    59
    Posts
    107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    juist, en waarom is dat menu item er dan bij de instellingen?

  4. #4
    sand0kan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    266
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    Sja. Logisch is anders. Ik bestel grootlicht assistent en zet het in menu uit.....

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Audi A4 B9 2.0 TFSI S-tronic Matrix, B&O, PQI velgen, ACC, Virtual Cockpit, 360 parking en meer...

  5. #5
    Vapeti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Leeftijd
    48
    Posts
    111
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    Dit is ook een ergernis van mij... Bovendien kan het ook niet via VAGCOM aangepast worden...


  6. #6

    Standaard Re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    Dat is wel een heel vreemde keuze van Audi. Onbegrijpelijk zelfs.

  7. #7
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    deze werking is hetzelfde op mijn auto: als het in het menu uitstaat, kun je handmatig groot licht blijvend aanzetten. Denk dat dat de enige reden is (wellicht in sommige landen niet toegestaan, zou ook kunnen).
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: LED matrix lampen: grootlichtassistent steeds opnieuw aanzetten?

    Dus je had eerst xenon met led daverlichting? Zoja, waar heb je ze besteld en mss nog belanrijker, wat kost dat grapje?

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •