Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Ik heb sinds het begin (dec 2015) het probleem dat mijn Sandisk SD kaart (voor muziek) niet altijd herkend wordt. Als ik bijv. ga tanken en de auto kort uitstaat, wil hij de SD kaart niet meer lezen als ik de auto weer start. Ik moet dan de SD kaart er uit en weer in doen, en dan initialiseert hij weer goed. Ik heb ook andere SD kaarten geprobeerd, maar daar hetzelfde probleem.

    Bij de laatste onderhoudsbeurt hebben ze een MMI upgrade uitgevoerd. Hij is nu iets stabieler maar het probleem is nog altijd niet verholpen. Ik wil weten of anderen daar ook last van hebben, anders ga ik weer terug naar de dealer ivm garantie.

  2. #2
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Heb er geen last van.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Ik heb hetzelfde probleem. Soms start de muziek direct bij starten, vaak moet hij een seconde of 20 initialiseren voordat de muziek start, af en toe blijft hij initialiseren en start de muziek helemaal niet. SD kaart verwijderen en terug stoppen is dan de enige oplossing. @mediafreak123: heb jij inmiddels een oplossing hiervoor gevonden?

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Constant last van....
    Heb al van alles geprobeerd: ander merk van kaartjes (Sandisk, Kingston, Lexmark), andere groottes (van 8GB, 16GB, 32GB en 64GB), tot andere formateerformaten (NTFS, FAT32 en zelfs nog FAT), gewoon niets helpt.
    Moet dan ook kaartje er effen uithalen en terug insteken. Probleem is dat dan telkens opnieuw het eerste liedje op de kaart begint te spelen en dat ik dan in MMI moet gaan kiezen voor willekeurig afspelen...
    Bij dealer konden ze ook niets vinden...

    Heb dezelfde vraag zelfs vorige week nog op een Amerikaans forum gesteld maar heb daarop geen antwoord gekregen...
    Laatst gewijzigd door jst1963; 10-02-17 om 19:17.

  5. #5

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Ik heb dat probleem ook. Al lijkt het wel dat het 32 GB kaartje vaker mis gaat dan de 16Gb kaart.


  6. #6

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Ik heb hetzelfde probleem. Even 2 x op de Media knop drukken zodat bijvoorbeeld bluetooth geselecteerd wordt en dan weer terug op SD en dan pakt ie 'm vrijwel altijd meteen. Wel irritant.

  7. #7
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Nooit last van gehad, maar ik heb dan ook nog een oude 4GB kaartje op FAT. Maar ook in mijn MMI 3G High loopt deze goed. Ik vermoed toch het bestandssysteem.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  8. Ad
  9. #8
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Helaas heb ik het kwaaltje ook mijn A3 facelift. Soms kaartje eruit en dan erin, dan doet ie het.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #9

    Standaard Re: SD kaart wordt soms niet herkend (MMI probleem)

    Mijn SD kaart blijft maar laden en gaay niet starten

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •