Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Xenon vervangen door LED/matrix

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Xenon vervangen door LED/matrix

    Ik heb een recente tweedehands A4 Avant (B9 - bouwjaar 02/2016) gekocht dewelke XENON lampen heeft. Ik zou echter de LED of MATRIX LED willen monteren.

    Of toch zeker de dagrijlichten dewelke bij de LED/MATRIX veel mooier zijn...

    Kan dit?

    Dank voor jullie antwoorden.

  2. #2
    Der Bastler's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    692
    Kudos
    258
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Xenon vervangen door LED/matrix

    Ik verwacht wel dat het mogelijk is, maar het meer een kwestie van geld is of dit het je waard is. Dit is niet even alleen een paar koplampen aanschaffen.
    Koplampen, diverse stuurapparaten wisselen, ompinnen van bekabeling, kamera aanpassen, het nodige coderen en kalibreren enz. enz.
    VCDS/ VAG CAN PRO / ODIS / ODIS-ONLINE regio Achterhoek. audi.diagnose@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Xenon vervangen door LED/matrix

    Toch bedankt.

    Ander idee is om de xenon lampen te vervangen door exemplaren die witter zijn van kleur. Nu zie je een verschil tussen de led dagrij en de xenon. Iemand daar ervaring mee? Tips over welke lamp ik er het best kan insteken?
    alvast bedankt.

  4. #4

    Standaard Re: Xenon vervangen door LED/matrix

    Dit vroeg ik mijzelf ook af. Ben ook aan het kijken voor een A4 B9 en veel 2e handse hebben de xenon en dat is niet zo mooi als de LED of LED matrix, zowel bij de voor als achterlichten. De modellen die het wel hebben kosten ook weer een paar duizend meer en hebben dan weer geen virtual cockpit...
    Het vorige model vind ik ook mooi en heeft ook mooie koplampen als ze led hebben, maar dat model heeft ook geen virtual cockpit en navigatie is kleiner en zit lager wat mij niet zo handig lijkt als ij het nieuwer model.
    Als de koplampen vervangen kunnen worden voor de led of matrix led zal het flink wat geld kosten lijkt mij...

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •