Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: MMI Maximum capaciteit SD kaart voor muziek (128 GB niet volledig herkend)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard MMI Maximum capaciteit SD kaart voor muziek (128 GB niet volledig herkend)

    Hallo,
    Als ik een SD kaart van 64 GB plaats en die staat volledig vol met muziek dan wordt die ook volledig herkend.
    Als ik echter een SD kaart van 128 GB plaats (wat volgens de handleiding het maximum is dat hij moet herkennen, dan leest hij maar ongeveer 80 GB van de gegevens in.
    Hij ziet wel alle mappen maar vanaf een bepaalde map krijg ik bij het openen de melding dat er geen afspeelbare bestanden instaan.
    Het ligt zeker niet aan de bestanden, want als ik een en ander wis (tot dus ongeveer 80 GB) dan word wel alles herkend.
    Weet iemand hoe dit kan komen?
    Zou het kunnen dat er een limiet staat op het aantal bestanden, of het aantal mappen of iets anders?

  2. #2
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: MMI Maximum capaciteit SD kaart voor muziek (128 GB niet volledig herkend)

    Ja MMI is gelimiteerd tot SD kaarten met max 64GB. Ik ben daar in mijn A3 ook achter gekomen bij het updeten van mijn navigatiekaart.
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Maximum capaciteit SD kaart voor muziek (128 GB niet volledig herkend)

    Vreemd want in het boekje staat tot 128GB, en hij herkend er ook wel degelijk ongeveer 80.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI Maximum capaciteit SD kaart voor muziek (128 GB niet volledig herkend)

    128 GB is inderdaad de opgegeven max. grootte, maar hou ook rekening met het max. aantal bestanden (in total, per map en per playlist).

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •