Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Hallo,

    Bij een poging om de originele H7 dimlicht bulb te vervangen door een LED H7 bulb is het schoteltje rond de H7 bulb beetje verschoven van plaats waardoor mijn licht nu volledig naar boven schijnt en dus tegenliggers stoort.
    Foto 1 is de foto waarbij het schoteltje wat verdraaid is, foto 2 is zoals het zou moeten zijn. Dit kan je onder andere zien door het verhoogje in de koplamp onder het schoteltje. Iemand een idee hoe ik dit terug kan fixen? Mag ik van de koplamp het plastiek aan de voorkant eraf halen zodat ik via de voorkant eventueel het schoteltje terug op zijn plaats kan zetten? Ik zie dat er gewerkt wordt met een soort van klipsysteem om het voorste plastiek samen te houden met de rest van de licht module.

    Alle tips zijn welkom .

    IMG_20160926_180755.jpgIMG_20160912_184654.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Niemand een idee of hetzelfde voor gehad?

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Hoe ik het zie is dat je lampje niet helemaal recht erin zit....wijst een beetje naar boven. Anders lampje eruit halen en dan met het kopje even schoteltje naar beneden duwen en dan weer lampje erin.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Alvast bedankt voor het antwoord. Het is niet enkel het lampje die verkeerd zit maar de zilveren kap zit ook niet meer op zijn plaats. Denk je dat ik dit op die manier nog terug recht krijg?

  5. #5
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Ik bedoel dus ook met het lampje het zilveren kapje terug op zn plek zetten.....je zou het kunnen proberen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Als de lamp er scheef in zit, heb je 'm er niet op de goede manier in gezet. Hij past maar op een manier, met een nikje wat in een uitsparing valt. Best kans dat het kapje recht zit als de lamp recht zit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Leeftijd
    36
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: H7 lamp vervangen, nu verblindend licht

    Welke lamp heb je hiervoor aangeschaft?

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •