Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Welke dimlamp in A5 van 2009

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Welke dimlamp in A5 van 2009

    Sinds enkele dagen heeft het rechter dimlicht van mijn A5 (2.0 TFSI van 2009) de geest gegeven. Het dimlicht heeft een zgn. kattenoog dus ik dacht dat er dan een xenon lamp in zou zitten.
    Daarom de koplamp maar eens losgehaald maar deze wil er niet helemaal uit. Moet er nog meer los dan alleen de multistekker? Hoe krijg je die multistekker los? Al even geprutst met een klein schroevendraaiertje in het sleufje maar zonder resultaat.
    In ieder geval genoeg ruimte om de koplamp deksel eraf te halen. De lamp is volgens mij een gewone halogeenlamp, en deze lijkt 1 geheel met de lamphouder te zijn. Iemand een idee wat voor lamp ik moet bestellen? Zie foto's. Alvast bedankt voor jullie tips!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Welke dimlamp in A5 van 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4all Bekijk Berichten
    Sinds enkele dagen heeft het rechter dimlicht van mijn A5 (2.0 TFSI van 2009) de geest gegeven. Het dimlicht heeft een zgn. kattenoog dus ik dacht dat er dan een xenon lamp in zou zitten.
    Daarom de koplamp maar eens losgehaald maar deze wil er niet helemaal uit. Moet er nog meer los dan alleen de multistekker? Hoe krijg je die multistekker los? Al even geprutst met een klein schroevendraaiertje in het sleufje maar zonder resultaat.
    In ieder geval genoeg ruimte om de koplamp deksel eraf te halen. De lamp is volgens mij een gewone halogeenlamp, en deze lijkt 1 geheel met de lamphouder te zijn. Iemand een idee wat voor lamp ik moet bestellen? Zie foto's. Alvast bedankt voor jullie tips!
    Lamp kun je gewoon uit de houder klikken. Aan de achterkant van het lampje staat welke maat het is.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke dimlamp in A5 van 2009

    Bedankt voor je tip. Inmiddels was het gelukt de stekker los te krijgen en de koplamp te demonteren. Zo te zien wordt een koplamp met xenon voorbereiding gemonteerd, maar dan met een halogeenlamp H7 55W. Er zit al een koplamp stelmotor op, aan de onderkant ruimte voor de losse ballast, en een katte-oog reflector.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •