Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Beide elektrische zetels werken niet meer

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    43
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Beide elektrische zetels werken niet meer

    Weet niet welke er origineel in zouden gezeten hebben.De standaarzekeringen zijn in ieder geval niet door.Mag hem maandagavond binnendoen bij garagist Geert Soenen,hopelijk vind hij de oorzaak

  2. #22
    Baas J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    646
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Beide elektrische zetels werken niet meer

    IMG_0778.jpg

    Hierboven zijn de thermozekeringen te zien en de rest van de kabelboom voor elektrische stoelen.
    S5 2013 Coupé: --VCDS Zeeland-- Bekijk mijn showroom topic voor retrofits aan mijn vorige A5! Geretrofit: B&O, Side Assist, FIS, Bluetooth, Keyless Go+Entry, S5 interieur, zelfdimmende binnenspiegel, klapspiegels, Side Assist, alarm, etc !

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    43
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Beide elektrische zetels werken niet meer

    Enig idee of ik manueel de stoel naar achteren krijg zonder veel te moeten doen,zodat ik contacten in vloer kan bekijken

  4. #24
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Beide elektrische zetels werken niet meer

    Gaat volgens mij niet, als je geluk hebt zou je de stoel van de rail kunnen demonteren, maar dat ligt aan de stand hoe de stoel nu staat.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #25
    Baas J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    646
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Beide elektrische zetels werken niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pollied Bekijk Berichten
    Enig idee of ik manueel de stoel naar achteren krijg zonder veel te moeten doen,zodat ik contacten in vloer kan bekijken
    Nee, dat zal niet gaan...
    S5 2013 Coupé: --VCDS Zeeland-- Bekijk mijn showroom topic voor retrofits aan mijn vorige A5! Geretrofit: B&O, Side Assist, FIS, Bluetooth, Keyless Go+Entry, S5 interieur, zelfdimmende binnenspiegel, klapspiegels, Side Assist, alarm, etc !


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    46
    Posts
    180
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Beide elektrische zetels werken niet meer

    handmatig gaat inderdaad niet. Met torx de stoelen van de rail loshalen is de enige mogelijkheid om erbij te komen. 4 schroeven, elk aan de uiteinden van de rail, dan kan de gehele stoel eruit.
    Let wel, kantel de stoel heel voorzichtig en tracht dan de stekkers onder het klepje los te maken. (ze kunnen er allemaal maar op 1 manier in en ze hebben verschillende kleuren dus dat is eenvoudig)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •