Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Olie probleem audi A5

  1. #1

    Standaard Olie probleem audi A5

    Geachte mede audi gebruikers.

    Ben sinds afgelopen dinsdag in het bezit van een mooie audi a5 uit 2010 2.0 tfsi.Ik wist ook al dat deze auto,s problemen hebben met de zuigers
    en olie.Auto gekocht met 137xxx km op de teller.
    Toen ik hem ophaalde even de km gereset op 0 en toch even aankijken dacht ik.Na dus 430 km te hebben gereden oliepeil gecheckt en was met 10 procent gedaald.Volgende
    dag even gekeken met koude motor het zelfde.Daarna 50 km mee gereden en weer even de oliepeil gecheckt en was ongeveer weer met 10 procent gedaald dus ongeveer nu op 80 procent de oliepeil.Dus naar mij idee gaat het nu sneller,en mij vraag aan jullie is hoe ga ik hiermee om?Waar moet ik beginnen?wie moet ik hier voor aanspreken,is dat de autobedrijf waar ik hem heb gekocht of rechtstreeks naar de dealer ivm een audi coulance als dat mogelijk is.Bij de autobedrijf heb ik 6 maanden bovag garantie hoop dat jullie mij een beetje wegwijs maken Gr Ersoy

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Olie probleem audi A5

    Er lopen diverse topics over dit onderwerp waarin alles wordt uitgelegd. Gebruik de zoekfunctie en lees deze door, mocht je daarna nog specifieke vragen hebben dan kun je ze in een bestaand topic stellen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •