Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Bonkend geluid

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2023
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Bonkend geluid

    Dag allen,

    Ik heb nu al zon paar maanden last van een bonkend geluid linksvoor als ik de rem intrap of langzaam over een hobbel rij.
    Bij hoge snelheden hoor ik of voel het niet, ondertussen heb ik alle draagarmen vervangen en heb ik ook nieuwe bilstein schokdemper met veren en veerpootlagers besteld.
    Het betreft een A5 van 2012 met een multitronic km stand is 192XXX. heeft er iemand al een soortgelijk probleem gehad zo ja wat zijn de mogelijkheden om het op te lossen.

    nog vergeten te melden dat de stabilisatorstangetjes en de rubbers zijn vervangen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2023
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Bonkend geluid

    De schokdempers nog niet vervangen? Vergeet het toplager niet te vernieuwen. Bij mij zit er vervelende harde kraak in de rechter veerschotel A4 cabrio B7. Schijnt een VAG probleem te zijn. de schotel inspuiten met siliconenspray helpt even. Misschien helpt het bij je diagnose
    Laatst gewijzigd door A4cabrioB7; 05-05-24 om 13:31.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2023
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Bonkend geluid

    Ik heb nieuwe dempers met toplagers en veren besteld, hoop dat het dan voorbij is, nu zie ik wel vaak dat mensen ook losse bouten in het subframe hebben.
    Mijn multitronic is vorig jaar gereviseerd, zal ook eens alle bouten nalopen om te kijken of er 1 los zit

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •