Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25

Onderwerp: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Dag Allen,

    Onlangs is bij mij een led lampje in mijn DRL verlichting stuk gegaan. Nu lijkt het alsof ik met een auto rond rijd, waar in een gevecht het hevig aan toe is gegaan en een tand is gesneuveld.
    Kort samengevat; het ziet er afschuwelijk uit.

    Ik heb op het forum gezocht en het een en ander gevonden, maar betreffen wat oudere topics.

    Nu hebt ik het volgende al gedaan:

    - Audi dealer gebeld, met de vraag hoe/wat; zij gingen coulance aanvragen bij Audi maar afgekeurd (te oud maximaal 3-jaar voor een karige tegemoetkoming). Kosten (schrik niet) €650,00 ex inbouw.
    - Zoeken op internet naar tweede hands koplamp unit, waar ik eigenlijk niet van weet wat te zoeken.

    Bij deze twee punten zijn de volgende vragen ontstaan, waar jullie wellicht bij kunnen helpen en/of ervaring delen.

    - Hoe kan het bestaan dat een auto met LED verlichting, op zeer korte termijn al stuk gaat en Audi hier geen coulance in geeft? De LED verlichting is op geen enkele manier te vervangen geeft Audi aan, alleen door het vervangen van het complete unit. Hebben jullie wellicht al eens met dit bijltje gehakt en zo ja, wat zijn de bevindingen? Ik neem aan dat we mogen stellen, dat de LED lampen langer meegaan en/of vervangbaar zijn.

    Hebben jullie wellicht een idee bij wie ik dit aanhankelijk kan maken, want ben echt goed klaar met het hele merk Audi. Alle drie de Audi's die ik heb gereden, is het altijd heibel en vooral met de dealer.

    - Wanneer ik toch moet buigen en opzoek moet naar een 2de hands, waar moet ik dan op letten? Zit er verschil in kleur van de strips door de jaren heen, of kan bijvoorbeeld een 2008 gewisseld worden met een 2011 en andersom? Weten jullie wellicht een adres of een richting waar ik deze betrouwbaar (en goedkoper dan de rotdealer) kan krijgen?

    Vooropstellend dat het mij niet zozeer om het geld gaat, maar om het principe. Het is toch (corrigeer me wanneer ik dit fout heb) belachelijk dat men €650,00 moet betalen, voor iets wat vanuit Audi niet vervangbaar is gemaakt.

    Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, begin langzaam het vertrouwen in het schitterende automerk te verliezen (mede door de dealer).

    Mvg,

    Kipkarel
    Laatst gewijzigd door Kipkarel; 21-10-13 om 21:47.

  2. #2
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Bij wat voor audi dealer heb je nagevraagd? Als het een Pon retail dealer is dan komt het woord garantie of coulance niet voor in woordenboek... Een zelfstandige dealer is meer bereid nek uit te steken.

    Je kunt ook aanspraak doen op productaansprakelijkheid. Afhankelijk van aantal gereden kilometers kun je nagaan hoeveel branduren leds hebben gehad, bv bij 50km/H gemiddeld. Op basis daarvan beoordelen of leds kapot mogen gaan en leverancier aansprakelijk stellen... Leds moeten volgens mij zeker 15.000 uur meegaan, laat dat bij een auto de helft zijn... Is nog altijd zo'n 300.000 km!
    Laatst gewijzigd door hansderk; 21-10-13 om 23:17.
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansderk Bekijk Berichten
    Bij wat voor audi dealer heb je nagevraagd? Als het een Pon retail dealer is dan komt het woord garantie of coulance niet voor in woordenboek... Een zelfstandige dealer is meer bereid nek uit te steken.

    Je kunt ook aanspraak doen op productaansprakelijkheid. Afhankelijk van aantal gereden kilometers kun je nagaan hoeveel branduren leds hebben gehad, bv bij 50km/H gemiddeld. Op basis daarvan beoordelen of leds kapot mogen gaan en leverancier aansprakelijk stellen... Leds moeten volgens mij zeker 15.000 uur meegaan, laat dat bij een auto de helft zijn... Is nog altijd zo'n 300.000 km!
    Hartelijk dank voor je reactie! Het betreft geen PON-retailer maar een onafhankelijke, die toch redelijk makkelijk met een "nee" kwam.
    De auto heeft nog geen 100.000KM gelopen, dus dan mis ik zelfs na jou berekening 200.000KM rijden met werkende led verlichting.

    Als een onafhankelijk dealer zo'n reactie geeft, wat is dan wijsheid? Gewoon elke dealer afbellen, of is contact met Audi direct wellicht een optie?
    Heb er in elk geval flink de pee in!

    Nogmaals mijn dank voor de reactie en hopelijk heb je nog een goede tip voor me.

    Gr.

  4. #4

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Aan het feit dat die leds onderdeel zijn van een groter onderdeel en niet los te koop zijn kun je weinig doen, dit is vrij gebruikelijk in autoland.

    Ik zou als ik jou was allereerst proberen er met enige redelijkheid uit te komen met de dealer. Op zo'n onderdeel zit zomaar 40% marge, dus ze kunnen je best wel een beetje tegemoet komen in de prijs, kwestie van vragen.

    Als ze echt helemaal niets willen doen dan kun je dreigen met een jurist en je beroepen op het conformiteitbeginsel. Ook als de garantie voorbij is moet een product blijven voldoen aan de eigenschappen die je als consument redelijkerwijze mag verwachten. Of je redelijkerwijs mag verwachten dat een ledlamp na 100.000 km niet stuk gaat weet ik niet, Audi meent iig van niet dus je zult er juridische uren in moeten gaan steken om het tegendeel aanhangig te maken. Pon wacht dit soort zaakjes altijd gewoon af, toegeven kunnen ze altijd nog en de meeste klagers haken ergens halverwege wel een keer af. De vraag is echter of het al die moeite wel waard is en of je een rechtsbijstandsverzekering hebt, want een advocaat kost je in no time het tig-voudige van die unit. Vaak worden dit soort zaken trouwens door rechtsbijstandsverzekeraars gewoon afgekocht. Ze regelen dan een deal met bv de dealer omdat dat voor hen goedkoper is dan er echt een zaak van te maken en er veel uren in te steken.

    Heb je geen rechtsbijstand en kom je er echt niet uit met je dealer dan gewoon elders gaan shoppen. Niet bij andere dealers, maar bv bij schadeherstelbedrijven. Die hebben weinig te doen op het ogenblik dus elke handel is welkom. Leg uit dat je niet de volle mep wilt betalen en vraag wat ze voor je kunnen betekenen. Schadeherstellers hebben ook flinke kortingen op onderdelen en kunnen dus ook wat weggeven. Geheid dat je er een vindt die het onderdeel met korting wil leveren en het er voor een schappelijke prijs in zet.

    Succes.
    A5 Coupé 2.0 TFSI Multitronic Proline Yellowstone - verkocht

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3F3F Bekijk Berichten
    Aan het feit dat die leds onderdeel zijn van een groter onderdeel en niet los te koop zijn kun je weinig doen, dit is vrij gebruikelijk in autoland.

    Ik zou als ik jou was allereerst proberen er met enige redelijkheid uit te komen met de dealer. Op zo'n onderdeel zit zomaar 40% marge, dus ze kunnen je best wel een beetje tegemoet komen in de prijs, kwestie van vragen.

    Als ze echt helemaal niets willen doen dan kun je dreigen met een jurist en je beroepen op het conformiteitbeginsel. Ook als de garantie voorbij is moet een product blijven voldoen aan de eigenschappen die je als consument redelijkerwijze mag verwachten. Of je redelijkerwijs mag verwachten dat een ledlamp na 100.000 km niet stuk gaat weet ik niet, Audi meent iig van niet dus je zult er juridische uren in moeten gaan steken om het tegendeel aanhangig te maken. Pon wacht dit soort zaakjes altijd gewoon af, toegeven kunnen ze altijd nog en de meeste klagers haken ergens halverwege wel een keer af. De vraag is echter of het al die moeite wel waard is en of je een rechtsbijstandsverzekering hebt, want een advocaat kost je in no time het tig-voudige van die unit. Vaak worden dit soort zaken trouwens door rechtsbijstandsverzekeraars gewoon afgekocht. Ze regelen dan een deal met bv de dealer omdat dat voor hen goedkoper is dan er echt een zaak van te maken en er veel uren in te steken.

    Heb je geen rechtsbijstand en kom je er echt niet uit met je dealer dan gewoon elders gaan shoppen. Niet bij andere dealers, maar bv bij schadeherstelbedrijven. Die hebben weinig te doen op het ogenblik dus elke handel is welkom. Leg uit dat je niet de volle mep wilt betalen en vraag wat ze voor je kunnen betekenen. Schadeherstellers hebben ook flinke kortingen op onderdelen en kunnen dus ook wat weggeven. Geheid dat je er een vindt die het onderdeel met korting wil leveren en het er voor een schappelijke prijs in zet.

    Succes.
    Hartelijk dank voor je advies! De redelijkheid in communicatie met de dealer heb ik al geprobeerd, daar is geen enkele onderhandeling in mogelijk.
    Ik ga het op de achtergrond maar proberen met de rechtsbijstandsverzekering (hartelijk dank voor de tip, was nog niet in me op gekomen), maar in de tussentijd maar even zoeken naar een 2de hands.

    De kogel is door de kerk, mijn liefde is dusdanig bekoelt dat de auto van de hand wordt gedaan. Grotendeels ben ik er zelf debet aan, had ik maar niet zo'n auto moeten aanschaffen; maar heb er dusdanig hoofdpijn van.
    Het zwaar beladen "Premium" dient ook wel premium te zijn in kwaliteit en service, dat heeft me wat teleurgesteld.

    Mijn excuses moet even stoom afblazen, maar remschijven om de 20k oké maar een complete koplamp unit waar ik zelf geen invloed op heb (en zo snel de geest geeft en niet vervangbaar is) pfff.......

    Jullie reacties waardeer ik zeer, jammer dat het alleen een audi forum betreft i.v.m. de aanschaf van een nieuwe bolide.
    (Sorry, sorry, sorry, maar de stoom komt echt nog steeds uit mijn oren)


  6. #6
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kipkarel Bekijk Berichten
    Hartelijk dank voor je advies! De redelijkheid in communicatie met de dealer heb ik al geprobeerd, daar is geen enkele onderhandeling in mogelijk.

    Ik zou het gewoon bij een andere dealer proberen. Zelf heb ik tot mijn grote spijt een A5 gekocht bij Audi Wittebrug in Den Haag. Op dit forum is te lezen hoe schofterig ik daar behandeld ben nav kreukels in mijn stoel vanaf kilometer 0 (ik spreek over een nieuwe auto van bijna 60K euro). Wittebrug zei om het kort en simpel uit te leggen sterf maar, had je hem maar elders moeten kopen. (laatste woorden letterlijk). Ik ben toen bij Auto Mondt in de Lier terecht gekomen. Binnen een week was m'n stoel naar tevredenheid gefixed....

    Dus je begrijpt, Wittebrug is een afrader om daar een auto te kopen. Mondt daarentegen zou ik met liefde m'n nieuwe auto vandaan halen.

    Moraal van dit verhaal, ga eens te luisteren bij andere dealers. Want dat hij zo vroeg stuk is moge niet normaal zijn.

    Peter

  7. #7
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Kipkarel, remschijven om de 20k? Misschien wat aan je rijstijl doen? Bij mijn A4 cabrio 2.4V6 MT pas bij ca. 120k nieuwe remschijven voor. En dat bij een zware auto met automaat.

  8. Ad
  9. #8
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    EBay Duitsland geen aanbod beschikbaar??
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    36
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Ben ik nu de enige die dit niet onmiddellijk als garantiegeval aanziet?
    Na 100.000km kan je toch wel verwachten dat er eens iets stuk gaat, nee?
    Ok LED's hebben een bepaalde verwachtte levensduur ... maar da's dan ook een verwachtte levensduur, en 80% van de LED's zal die ook halen.
    Dat het dik kut is dat je de LED's niet afzonderlijk kan vervangen is inderdaad zo, maar dat zie je wel vaker tegenwoordig.

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door easy1 Bekijk Berichten
    Ben ik nu de enige die dit niet onmiddellijk als garantiegeval aanziet?
    Na 100.000km kan je toch wel verwachten dat er eens iets stuk gaat, nee?
    Ok LED's hebben een bepaalde verwachtte levensduur ... maar da's dan ook een verwachtte levensduur, en 80% van de LED's zal die ook halen.
    Dat het dik kut is dat je de LED's niet afzonderlijk kan vervangen is inderdaad zo, maar dat zie je wel vaker tegenwoordig.
    Dat mag je natuurlijk vinden absoluut, daarbij begrijp ik ook je standpunt. Het enige is dat bij een auto van (nieuw, heb ik bij lange na niet voor betaald ) rond de 85k, je wel een daarbij horende levensduur (of juist niet natuurlijk) plus service mag verwachten. Wellicht heb ik het hier aan het foute eind en mag ik dit niet vinden, maar geloof mij; wanneer jij geconfronteerd wordt met de opmerking "het hele koplamp unit moet vervangen worden voor 1 LEDje en dat kost u €675,40 in totaal meneer" je ook niet blij bent (correct me if I'm wrong).

    Daarbij ben ik door de eeuwige marketing campagne van Audi en LED (en duurzaamheid), wel degelijk van mening dat we deze lange levensduur mogen verwachten. Daarom dus zeer zeker garantie.
    Uiteraard zal bij bv een BMW ook het hele unit vervangen moeten worden, maar ga ik met mijn "ongefundeerde" verwachtingspatroon wel van een betere/goedkopere oplossing uit.

    Kipkarel, remschijven om de 20k? Misschien wat aan je rijstijl doen? Bij mijn A4 cabrio 2.4V6 MT pas bij ca. 120k nieuwe remschijven voor. En dat bij een zware auto met automaat.
    Mijn excuses was even ter voorbeeld, dat wanneer ik er zelf verantwoordelijk voor zou zijn geweest (bv rijstijl); er compleet geen moeite mee zou hebben deze kosten te betalen.
    Nogmaals mijn excuses, was wat knullig omschreven.

    Ik zou het gewoon bij een andere dealer proberen. Zelf heb ik tot mijn grote spijt een A5 gekocht bij Audi Wittebrug in Den Haag. Op dit forum is te lezen hoe schofterig ik daar behandeld ben nav kreukels in mijn stoel vanaf kilometer 0 (ik spreek over een nieuwe auto van bijna 60K euro). Wittebrug zei om het kort en simpel uit te leggen sterf maar, had je hem maar elders moeten kopen. (laatste woorden letterlijk). Ik ben toen bij Auto Mondt in de Lier terecht gekomen. Binnen een week was m'n stoel naar tevredenheid gefixed....

    Dus je begrijpt, Wittebrug is een afrader om daar een auto te kopen. Mondt daarentegen zou ik met liefde m'n nieuwe auto vandaan halen.

    Moraal van dit verhaal, ga eens te luisteren bij andere dealers. Want dat hij zo vroeg stuk is moge niet normaal zijn.

    Peter
    Pfff, naar aanleiding van jou verhaal moet ik wellicht niet zeuren pfff. Goed om te horen dat er nu wel een dealer is met een luisterend oor (ze bestaan dus toch echt).

    Vandaag een proef op de som genomen en een dealer is er uit gesprongen in regio Noord-holland. Mijn nieuwe velgen en banden moesten even goed gebalanceerd worden, wat bij mijn huidige stealer minimaal 2 weken op zich zou laten wachten (en raad eens waar de velgen en banden vandaan kwamen). De heren van de nieuwe garage hebben mij vandaag nog geholpen, het kan dus wel.

    Daar gelijk het debacle van de lamp voorgelegd en kwamen helaas met hetzelfde verhaal. Betekend dus dat de case via de dealer is gesloten en dat ik direct Audi moet gaan aanschrijven. Nu kan ik blijven knokken voor een lullige koplamp of me er bij neerleggen dat er gewoon niks gaat gebeuren.

    EBay Duitsland geen aanbod beschikbaar??
    Ja zeer zeker, vrachtwagens vol zie ik Dank voor het advies.

    In het verleden is al voldoende voorgevallen en heb ik vele malen pech gehad met de drie audi's, kan het nu ook gewoon niet meer aan.
    Wil gewoon een niet trillende, schitterende en goed uitgevoerde coupe hebben zonder een getrokken kies (dus werkende LED drl).

    Aangezien dit bovenstaande hem niet gaat worden, gaat de auto ook echt de deur uit en gaan we weer wat nieuws proberen.
    Zal dit alles naar alle waarschijnlijkheid bij de "nieuwe auto" precies hetzelfde zijn, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd toch

    Allen hartelijk dank voor de reacties, waardeer het enorm!
    Laatst gewijzigd door Kipkarel; 24-10-13 om 01:09.

  12. #11
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kipkarel Bekijk Berichten
    Aangezien dit bovenstaande hem niet gaat worden, gaat de auto ook echt de deur uit en gaan we weer wat nieuws proberen.
    Zal dit alles naar alle waarschijnlijkheid bij de "nieuwe auto" precies hetzelfde zijn, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd toch

    Wat ik absoluut niet snap. Je wilt geen 675 euro uitgeven voor een koplampunit. Maar wilt wel de auto inruilen..... Nou is mijn ervaring (shoot me if i am wrong) dat inruilen bakken met geld kost. Uberhaubt is een auto niet zo'n hele beste investering van je spaargeld....

    En inderdaad, check Ebay. Mooie tweedehands klik je er zelf zo in.

    Niet schrikken hoe groot die dingen lijken op je aanrecht......

    Peter

  13. #12
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    @Kipkarel als ik het goed begrijp heb je 1 koplamp nodig, ik weet niet of dit rechts of links is maar dat 650€ moet kosten vind ik wel errug veel..!
    Heb zodoende een snelle zoekactie op marktplaats gedaan en voila: http://link.marktplaats.nl/730909822 kost 200€

    @A5 Fan Witteburg.. Indien je uit de omgeving komt dan had je dat kunnen weten : -) Anyways zie dat het al een tijd terug is, en Auto Mondt in De Lier is idd een hele goeie.. Gewoon eerlijk en open!

  14. #13
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    @A5 Fan Witteburg.. Indien je uit de omgeving komt dan had je dat kunnen weten : -) Anyways zie dat het al een tijd terug is, en Auto Mondt in De Lier is idd een hele goeie.. Gewoon eerlijk en open![/QUOTE]


    Dat Audi Wittebrug de meest klantonvriendelijke en schofterige dealer uit heel Nederland is wist ik niet. Ik kwam van Toyota af en wist niet eens het bestaan van een Audiforum en retrofitten was voor mij een nieuw woord. En dat Auto Mondt een hele goede is wist ik ook niet. Kortom, door schade en schande (Wittebrug NOOIT meer) wijzer geworden (volgende auto komt bij Mondt vandaan).

    Ik kon ook niet lopen bij m'n geboorte... (tenminste, dat beweren m'n ouders steeds) LOL.
    Laatst gewijzigd door PeEtron; 24-10-13 om 09:36.

  15. #14
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk Berichten
    @Kipkarel als ik het goed begrijp heb je 1 koplamp nodig, ik weet niet of dit rechts of links is maar dat 650€ moet kosten vind ik wel errug veel..!
    Heb zodoende een snelle zoekactie op marktplaats gedaan en voila: http://link.marktplaats.nl/730909822 kost 200€
    Iets wat nieuw verkocht wordt is inderdaad duurder dan een tweedehands deel.

  16. #15
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 Fan Bekijk Berichten
    @[
    Dat Audi Wittebrug de meest klantonvriendelijke en schofterige dealer uit heel Nederland is wist ik niet. Ik kwam van Toyota af en wist niet eens het bestaan van een Audiforum en retrofitten was voor mij een nieuw woord. En dat Auto Mondt een hele goede is wist ik ook niet. Kortom, door schade en schande (Wittebrug NOOIT meer) wijzer geworden (volgende auto komt bij Mondt vandaan)....
    Was niet negatief/aanvallend oid bedoeld hoor


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Iets wat nieuw verkocht wordt is inderdaad duurder dan een tweedehands deel.
    Dan nog, voor 1 koplamp vind ik dat prijzig..maar dat is uiteraard mijn mening.

    Anyways, genoeg off-topic denk ik zo!
    Laatst gewijzigd door beyazz; 24-10-13 om 10:10.

  17. #16
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk Berichten
    Was niet negatief/aanvallend oid bedoeld hoor

    !


    Zo vatte ik het ook niet op hoor...:-)

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 Fan Bekijk Berichten
    Wat ik absoluut niet snap. Je wilt geen 675 euro uitgeven voor een koplampunit. Maar wilt wel de auto inruilen..... Nou is mijn ervaring (shoot me if i am wrong) dat inruilen bakken met geld kost. Uberhaubt is een auto niet zo'n hele beste investering van je spaargeld....

    En inderdaad, check Ebay. Mooie tweedehands klik je er zelf zo in.

    Niet schrikken hoe groot die dingen lijken op je aanrecht......

    Peter
    Gaat me eigenlijk niet meer om het geld (zie openingspost), maar meer om het principe. Het is zeer zeker een stomme actie, maar wil gewoon nooit meer dit gelazer hebben.
    Heb zojuist een Nederlands linker koplamp unit gevonden a €200,00 (dank voor al jullie zoek werk), deze ga ik maar laten plaatsen.

    Dat scheelt de toekomstige eigenaar weer het een en ander aan zoek werk.

    Nog even oftopic op mijn eigen topic; uiteindelijk heeft je nieuwe dealer dus wel de stoelbekleding vervangen, dit is dan ook toch via PON gegaan?
    Of heeft de nieuwe dealer deze kosten zelf op zich genomen, want dan begrijp ik de opmerking vanuit Witteburg "klop maar aan bij PON" echt helemaal niet?
    Dat had toch een kleine moeite kunnen zijn voor ze, of hadden zij de kosten moeten dragen?

  19. #18
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kipkarel Bekijk Berichten

    Nog even oftopic op mijn eigen topic; uiteindelijk heeft je nieuwe dealer dus wel de stoelbekleding vervangen, dit is dan ook toch via PON gegaan?
    Of heeft de nieuwe dealer deze kosten zelf op zich genomen, want dan begrijp ik de opmerking vanuit Witteburg "klop maar aan bij PON" echt helemaal niet?
    Dat had toch een kleine moeite kunnen zijn voor ze, of hadden zij de kosten moeten dragen?
    Nee niet eens. Laten we eerst de stoelzittingen eens vernieuwen (schuim). Daarna zien we wel verder... Gewoon meedenken met de klant.
    Verder zien was niet nodig, klant tevree.

    Deze stap was voor Wittebrug veel te ingewikkeld en veeeeeeel te klantvriendelijk. Nee de klant gewoon strak aankijken en zeggen dat je de Audi beter elders had kunnen kopen. Geloof me, die man was toen heel, heel dicht bij een tandartsbezoek....

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    34
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Hallo, ben toevallig op zoek naar een a5 3.0tdi, als je hem weg doet mag je me altijd even mailen op vossje@gmail.com met wat meer informatie
    Huidig: A5 cabrio 3.0tdi s-tronic quattro 2010
    Ex auto's: Corrado VR6, A4 B7 cabrio, A4 B6 cabrio, Corrado 16V 2x, Scirocco MK1 TS

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Audi A5 LED DRL verlichting stuk, coulance?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxxici Bekijk Berichten
    Hallo, ben toevallig op zoek naar een a5 3.0tdi, als je hem weg doet mag je me altijd even mailen op vossje@gmail.com met wat meer informatie
    Heb je gemailed!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •