Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 1.8T houdt in

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    54
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard 1.8T houdt in

    Hoi allen,

    Heb me hier sinds kort aangemeld omdat ik een A6 1.8 turbo handgeschakeld met 174,000 km bouwjaar 2001 aangeschaft heb.
    Het is een mooie auto alleen stoort me 1 ding in het bijzonder. Als je normaal accelereert dan rijd hij prima zelfs al ga je boven de 3000 toeren, ga je goed doortrekken dan wil hij boven de 3000 toeren niet lekker door gaan. Dan heb je het gevoel dat je aan een elastiek staat te trekken, wil ff niet. gaat dan weer. wil ff niet gaat dan weer. enz,
    Heb al veel gelezen de laatste dagen hier alleen heb ik zoiets soortgelijks hier nog niet kunnen vinden.
    Hoop op jullie expertise hierin.

    Misschien bij iemand bekent op het forum?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door tom; 17-02-17 om 18:47.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8T houdt in

    Tweede topic over hetzelfde onderwerp verwijderd, lees de forumreglementen toch nog maar een keer goed door.
    Tevens een verzoek om de zoekfunctie te gebruiken voor je een vraag stelt, dit forum staat vol met topics over inhoudende motoren en oplossingen daarvoor. De eerste vraag is altijd: 'wat voor fouteneldingen kreeg je bij uitlezen'.

    Graag alsnog zoeken, laten uitlezen en als je met de uitleesgegevens nog niet genoeg weet, je op gerritspeek.nl geen oplossing kunt vinden kun je aansluiten bij een bestaand topic over hetzelfde onderwerp.

    De zoekfunctie, Google Custom Search, vind je rechtsboven op deze pagina. Suggestie voor zoektermen: '1.8T inhouden'.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •