Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    Hallo , Heb net een super mooie Allroad 2.7 T van 2002 gekocht . Auto stond op luchtvering stand 3 , niets aan de hand , bleef ook goed staan. Vanmorgen op stand 2 gezet en na parkeren auto zakte de voorzijde van de auto in ( na 30 min.)Auto vervolgens gestart display knipperde en kwam weer omhoog , nu maar op stand 3 gezet.Wie heeft advies/opmerkingen ?

  2. #2
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    Zie het andere topic hierover.

    Bij langparkeren wil een balgje nog wel eens wat lucht verliezen, dat hoort er een beetje bij.
    Maar als het bij dagelijks gebruik blijft gebeuren, is er een balg lek.
    Balg op tijd laten vervangen anders brandt het hele pompsysteem door.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    Hoi , dank je voor je reactie , maar waarom zakt hij bij stand 3 niet en in stand 2 al vrij snel bij alleen de voorwielen ?

  4. #4
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    Meer druk op de balg in stand 2 vermoed ik.

    Voorwielen zijn de zwakke schakel in dit systeem, waarom? Geen idee
    En gaat ie aan de ene kant, komt zeker de andere er aan.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  5. #5
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    Dat is wel een apart probleem. Nog niet gehad dus kan er niets over zeggen maar hopelijk valt het mee. Zie graag de mooie foto's. Veel plezier , ik begrijp je aanschaf.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    Dit probleem heb ik ook gehad, de bolling van de balg in stand 2 (welke het meest gebruikt wordt gewoonlijk) is dan gewoon lek door het vele in en uit veren.
    Enige oplossing is een nieuwe balg, wacht hier niet te lang mee

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Allroad, luchtvering zakt op stand 2 aan voorzijde in, op stand 3 niet

    heeft iemand advies over het merk of waar ik deze het best kan kopen , op ebay staan er al van rond de 90 euro , heb ook van arnott gehoord , wil het liefst geen chinese rommel ,heeft iemand ervaringen ?

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •