Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 2.0TDI storing P0403 uitlaatgas recirculatie

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard 2.0TDI storing P0403 uitlaatgas recirculatie

    hoi ik heb naamelijk al 1 jaar een audi a6 van 2007. Het is een 2l TDI heb naamelijk het volgende probleem. Ik was aan het rijden en ineens begint het voorverwarmingslampje te knipperen de motor op het dachbord brand ook en gaat voor geen meter meer vooruit, wss in noodloop ofzo,wat heb ik nu al gedaan voor zeker te zijn . heb hem aan een delphi aangekoppelt en die zegt
    P0403 - Uitlaatgas Recirculatie Doorstroming Storing

    - Permanent

    daarbij als ik alle fout codes wis is er niets aan de hand dan rijd die trug 2 seconden goed onder ge 1300 rpm begint het voorverwarmingslampje te branden en trekt niet meer op

    ben naar de verdeler gegaan en die zegt de egr klep is vuil dus ik heb de egr eraf gehaald de inlaat collector enzo maar nu blijkt er geen verbetering heb ookal een aantal keer de dpf filter ge forceert gereinigt wat zou het volgensjullie kunnen zijn foto van het probleem staat in bijlage
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door tom; 04-07-15 om 13:28.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard re: 2.0TDI storing P0403 uitlaatgas recirculatie

    Bij mijn a8 TDI was de turbodruk sensor defect. Ook knipperend voorgloeilampje en geen vermogen.
    Laatst gewijzigd door Cjibclient; 04-07-15 om 13:10.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: 2.0TDI storing P0403 uitlaatgas recirculatie

    Welkom. Lees eerst even de forumreglementen door en kijk even hoe ik je topictitel heb aangepast, audi a6 probleem ( ombekend ) zegt niets over de vraag. Tevens overbodige tekstopmaak verwijderd en een verzoek om voortaan de zoekfunctie te gebruiken voor je een vraag stelt.
    http://www.audiforum.nl/forum/search...archid=2927310 zijn de zoekresultaten als je 'p0403' in het zoekvenster intikt.
    Laatst gewijzigd door tom; 04-07-15 om 13:31.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    77
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 2.0TDI storing P0403 uitlaatgas recirculatie

    Bij mij was het de smoorklep (intake manifold)
    Laatst gewijzigd door godutch; 06-07-15 om 19:47.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •