Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Achterdeur niet open

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timberdude Bekijk Berichten
    Ik had ook het zelfde probleem bij de mijne uit 2007. Niet meer te openen met de AB maar wel van binnenuit.
    Ik heb vandaag mijn slot LA eruit gepeuterd. Slot open gemaakt en de aansluitingen van de elektromotortjes schoon gemaakt en ingespoten met contactspray. Palletjes iets verbogen zodat ze beter contact maken. Het ene motortje moeten ze naar buiten en de andere naar binnen buigen. Alles weer gemonteerd en het werkt weer perfect. Kosten €0,- alleen uren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Als je het topic doorleest gaat het om defecte sloten.
    Helaas is dit ook zo...

  2. #42
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    Dan is je vraag dus beantwoord.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timberdude Bekijk Berichten
    Ik had ook het zelfde probleem bij de mijne uit 2007. Niet meer te openen met de AB maar wel van binnenuit.
    Ik heb vandaag mijn slot LA eruit gepeuterd. Slot open gemaakt en de aansluitingen van de elektromotortjes schoon gemaakt en ingespoten met contactspray. Palletjes iets verbogen zodat ze beter contact maken. Het ene motortje moeten ze naar buiten en de andere naar binnen buigen. Alles weer gemonteerd en het werkt weer perfect. Kosten €0,- alleen uren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Als je het topic doorleest gaat het om defecte sloten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Dan is je vraag dus beantwoord.
    In welke zin? in tegenstelling tot hier krijg ik mijn deur niet open en probeer ik van iemand een reactie te krijgen hoe ik dit wat zij gedaan hebben te doen zonder de deur te open... of is dit verkeerd?

  4. #44
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    Ik zie alleen dat je de vraag stelt aan iemand die z'n deur van binnenuit open kon krijgen, vermoedelijk gewoon met de hendel.

    Als je antwoordt op het bericht erboven, hoef je niet te citeren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    Ok mijn excuses hiervoor, ik ben vrij newbie en zeer gestresseerd omdat ik dit vlug in orde moet hebben..


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    A6 c6 bj 2007 onlangs de sloten van de bestuurderszijde en rechtsachter vervangen voor sloten besteld via AliExpres ik ben er erg tevreden over kosten 35€ per stuk en worden binnen 1 week geleverd. Zoeken kan je op Ali met orgineel onderdeel nummer.

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    48
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Achterdeur niet open

    Bij mijn Audi A6 c7 2012 is het slot LA kapot. Ik kan wel een hoop sloten vinden bij de diverse aanbieders. Ik kan alleen nergens vinden of deze ook geschikt zijn voor een kinderslot dat via het bestuurders portier bediend wordt ipv mechanisch met een sleutel. Volgens mij bestaan namelijk beide versies.

    heeft iemand dit slot met de elektronische kinderbeveiliging al vervangen en toevallig nog het onginele onderdeel nummer zodat ik gericht kan zoeken naar de goede versie

    alvast bedankt

    joeri

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •