Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Subwoofer doet het niet

  1. #1
    Jos Pasman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Subwoofer doet het niet

    Beste mede audi-rijders,

    Sinds december rijd ik een Audi A6 Avant 4g (c7). Hierin zit een Audi sound system.
    Dezelfde installatie had ik ook in mijn vorige Audi A 6 (4f-C6).

    In tegenstelling tot mijn vorige auto, kan ik geen geluid van de subwoofer horen.
    Bij de klankregeling kan ik het volume van de subwoofer wel regelen, maar ik hoor geen verschil.

    Bij de garage zeggen ze dat er geen foutmelding wordt gegeven. Tevens zeggen ze dat de subwoofer het wel doet ( dus niet kapot is).
    Blijkbaar doet hij het dan heel erg zacht.
    Kunnen jullie me vertellen of de subwoofer in het systeem " harder " gezet kan worden?

    Groeten

    Jos

  2. #2

    Standaard Re: Subwoofer doet het niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jos Pasman Bekijk Berichten
    Beste mede audi-rijders,

    Sinds december rijd ik een Audi A6 Avant 4g (c7). Hierin zit een Audi sound system.
    Dezelfde installatie had ik ook in mijn vorige Audi A 6 (4f-C6).

    In tegenstelling tot mijn vorige auto, kan ik geen geluid van de subwoofer horen.
    Bij de klankregeling kan ik het volume van de subwoofer wel regelen, maar ik hoor geen verschil.

    Bij de garage zeggen ze dat er geen foutmelding wordt gegeven. Tevens zeggen ze dat de subwoofer het wel doet ( dus niet kapot is).
    Blijkbaar doet hij het dan heel erg zacht.
    Kunnen jullie me vertellen of de subwoofer in het systeem " harder " gezet kan worden?

    Groeten

    Jos
    Ik heb hetzelfde "probleem", subwoofer niveau kan je stellen wat je wilt, maar het geeft geen resultaat.
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •